AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Del Skrevet 24. februar 2021 Noen med pcos som har normal syklus? Anonymkode: a003c...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. februar 2021 #2 Del Skrevet 25. februar 2021 Ja, men det er ikke uten medisinhjelp. Da PCOS'en ble oppdaget ble det rett på metformin. Den ga meg sykluser med eggløsning, men de var ganske ustabile og jeg ante aldri når EL kom uten å kartlegge heftig. Men klarte likevel å få to barn på dette. Nå prøver vi på sistemann og jeg har ikke tid til ustabile sykluser... så jeg har fått letrozol i tillegg til metforminen. Den gir meg tidlig EL! Nå har jeg så normal syklus som det er mulig få... Fikk eggløsning på dag 14 sist syklus og den ble 28 dager lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Del Skrevet 25. februar 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Ja, men det er ikke uten medisinhjelp. Da PCOS'en ble oppdaget ble det rett på metformin. Den ga meg sykluser med eggløsning, men de var ganske ustabile og jeg ante aldri når EL kom uten å kartlegge heftig. Men klarte likevel å få to barn på dette. Nå prøver vi på sistemann og jeg har ikke tid til ustabile sykluser... så jeg har fått letrozol i tillegg til metforminen. Den gir meg tidlig EL! Nå har jeg så normal syklus som det er mulig få... Fikk eggløsning på dag 14 sist syklus og den ble 28 dager lang. Så fint at du fikk noe som funket😊 Blir litt letta av å høre at andre har fått hjelp! har du noken bivirkninger på metformin? Det er mitt neste steg om syklus blir ustabil igjenn. Mine 4 siste sykluser har vert stabile med positiv el test i 2-3 dager. Håper virkelig det her er positivt for videre prøving. Er neste syklus stabil skal jeg inn å ta blodprøver som gyn skulle ordne. Har gått ned 5kg så mye mulig det har hjelpt pp Anonymkode: a003c...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. februar 2021 #4 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så fint at du fikk noe som funket😊 Blir litt letta av å høre at andre har fått hjelp! har du noken bivirkninger på metformin? Det er mitt neste steg om syklus blir ustabil igjenn. Mine 4 siste sykluser har vert stabile med positiv el test i 2-3 dager. Håper virkelig det her er positivt for videre prøving. Er neste syklus stabil skal jeg inn å ta blodprøver som gyn skulle ordne. Har gått ned 5kg så mye mulig det har hjelpt pp Anonymkode: a003c...398 Absolutt ingen bivirkninger. Skulle dog ønske jeg fikk litt vektnedgang, som jeg har hørt man kan få Men neida, ingenting her. Jeg fikk EL med det samme jeg startet å bruke metformin og ble gravid på den. Gikk på metforminen til og med sv.uke 10. Ved prøving på neste barn begynte jeg på metformin med det samme, og da tok det 14 måneder før spiren satt + de 10 sv.ukene. Nå er jeg på 9. måned med ny prøving igjen og har gått på metformin siden starten. Så disse to gangene har jeg gått ganske lenge sammenhengende på medisinen. Tar 1500mg. Godt å høre at du har fått positiv EL-test de siste syklusene dine da. Det er lovende! Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå