Gå til innhold

Velge ny date eller angrende eks?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Morten79 skrev (16 timer siden):

Jeg ble kastet ut i begynnelsen av desember, så det er ei stund siden. Jeg var ivrig den 1 måneden, kom med blomster og skrev brev til hun.. Nå så ser jeg på hun som en venn.. Gnisten er ikke lengre den var. Og jeg tror det er best å gi opp. Veit ikke hva mere jeg kan gjøre 🤷🏻‍♂️ Jeg så henne i øynene å sa til henne at jeg glad i henne men, jeg så at det var ikke hun i meg.. 

Jeg mener det er riktig å gi opp i blandt.

man får ikke sparka liv i en død hest, har jeg ofte tenkt (og har funnet ut at d passer min fortid ).

jeg tror det er riktig, å viktig, å tenke igjennom alle problemene som var der også. Ikke bare drømme seg bort i det som var bra, når det kanskje bare var en sjelden, sjelden gang.

Når ting går i dass, er det oftest en grunn! Gjelder ihvetfall for meg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jean-Jaques skrev (5 minutter siden):

Jeg mener det er riktig å gi opp i blandt.

man får ikke sparka liv i en død hest, har jeg ofte tenkt (og har funnet ut at d passer min fortid ).

jeg tror det er riktig, å viktig, å tenke igjennom alle problemene som var der også. Ikke bare drømme seg bort i det som var bra, når det kanskje bare var en sjelden, sjelden gang.

Når ting går i dass, er det oftest en grunn! Gjelder ihvetfall for meg

Jah, har nok mere eller mindre gjort det. Bare avslutte håpet og slå meg til ro med det😕 Har prøvd i snart 3 måneder og like trist hver dag som går..  Orker nok ikke noe date dette året.. blir lenge til jeg kan stole på noen igjen

Skrevet (endret)
10 hours ago, Morten79 said:

Jah, har nok mere eller mindre gjort det. Bare avslutte håpet og slå meg til ro med det😕 Har prøvd i snart 3 måneder og like trist hver dag som går..  Orker nok ikke noe date dette året.. blir lenge til jeg kan stole på noen igjen

Som mann rundt samme alder, så kjenner eg mange som deg, og kan kjenne meg litt att i det du seier. 

Eg vart ikkje kasta ut, men opplevde at ho tok den endelege avgjersla. Tok litt til for å forstå alt, og tok tak i meg sjølv undervegs. Manglande matlyst kobla med trening og endra kosthold fekk meg ned i normal vekt, bytta garderobe og tok makeover. Dette gjorde underverker, og eksen er nok litt overraska🤔

Ikkje bli desperat, prøv å finn ut av deg sjølv, og innsjå at damer har tenkt over og planlagt eit slikt brudd lenge, og det bedrer ikkje sjangsene dine at du desperat prøver å komme innatt. Sett deg i hennes sko, og vis at du kan endre deg, så kan andre dører opnas? 

Endret av Fjellmannover190
Skrevet (endret)
Fjellmannover190 skrev (23 timer siden):

Som mann rundt samme alder, så kjenner eg mange som deg, og kan kjenne meg litt att i det du seier. 

Eg vart ikkje kasta ut, men opplevde at ho tok den endelege avgjersla. Tok litt til for å forstå alt, og tok tak i meg sjølv undervegs. Manglande matlyst kobla med trening og endra kosthold fekk meg ned i normal vekt, bytta garderobe og tok makeover. Dette gjorde underverker, og eksen er nok litt overraska🤔

Ikkje bli desperat, prøv å finn ut av deg sjølv, og innsjå at damer har tenkt over og planlagt eit slikt brudd lenge, og det bedrer ikkje sjangsene dine at du desperat prøver å komme innatt. Sett deg i hennes sko, og vis at du kan endre deg, så kan andre dører opnas? 

Ja hun har nok planlagt det lenge. Måten hun oppførte seg siste 14 dagene..

Endret av Morten79
AnonymBruker
Skrevet

En eks er en eks av en grunn (eller flere), så jeg hadde gått videre. 

Anonymkode: 33644...66c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg gjør det.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samme her. 

Skrevet

Ny date 

Skrevet
Galdhøpiggen skrev (7 minutter siden):

Ny date 

For min del gidder jeg ikke. Blir lenge til jeg greier å stole på ei igjen.. 😕 

Skrevet
Morten79 skrev (Akkurat nå):

For min del gidder jeg ikke. Blir lenge til jeg greier å stole på ei igjen.. 😕 

Du kan da ligge med ho i det minste å se hvordan det utvikler seg 

Skrevet (endret)
Galdhøpiggen skrev (59 minutter siden):

Du kan da ligge med ho i det minste å se hvordan det utvikler seg 

Jah, går ikke det,  når jeg ikke får ta på henne.. Har prøvd flere ganger, så da tenker jeg hun har funnet en anen 🤷🏻‍♂️  Jeg vil ikke knulle noen, vil bare vite at jeg blir elsket og savnet.. 

Endret av Morten79
Skrevet
Morten79 skrev (48 minutter siden):

Jah, går ikke det,  når jeg ikke får ta på henne.. Har prøvd flere ganger, så da tenker jeg hun har funnet en anen 🤷🏻‍♂️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...