AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #21 Del Skrevet 24. februar 2021 selma89 skrev (20 minutter siden): Jeg har nettopp opplevd det samme, min bestevenninne og jeg begynte å prøve i samme tidsrom og holdt hverandre oppdaterte på EL, sex og mens ukentlig. Hun lyktes i å bli gravid for 4 mnd siden og her skjer det ingenting. Jeg tror det har bidratt til å gjøre meg mer koko og obsessed, at jeg føler det er enda større tidspress. Samtidig var jeg så dust at jeg sa til henne at vi ikke prøver lengre og har tatt en pause. Jeg løy fordi det ble for vanskelig å være sårbar og den som ikke fikk det til. Og samtidig ville jeg ikke at hun skulle bli rar rundt meg og ikke fortelle om sin graviditet. Men samtidig synes jeg det er ganske deilig at jeg med dagens koronarestriksjomer ikke trenger å være så mye med henne fysisk akkurat nå.. Jeg synes du er sterk som er åpen om det til venner ❤️ Mitt beste tips er å omgås single venninner 😅 og prøve å minke internettbruken litt - ikke instagram og ikke for ofte her inne. Åå ja jeg skjønner deg såå godt!! Ikke lett å vite hva man skal si alltid.. 🥺 Vi også begynte å prøve ca samtidig og min venninne ble gravid og er nå 3 måneder på vei.. Føler ikke helt de som er gravide og har klart å bli det ganske fort vet hvordan det er å prøve lenge.. Jeg skjønner jo at de vil prate om graviditet men det blir så sårt når det blir så mye snakk om det rundt meg.. Så jeg også synes bare det har vært helt greit at det har vært corona. Synes det er veldig vondt å se andre med voksende mage... Ja jeg har slettet det meste av sosiale medier. Det hjelper å holde seg unna det meste av det rundt denne tiden kjenner jeg! Hvor lenge har dere prøvd? ❤️ Håper for oss begge at vi får se 2 streker snart!!🤞❤️❤️ Anonymkode: f1540...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma89 Skrevet 25. februar 2021 #22 Del Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Åå ja jeg skjønner deg såå godt!! Ikke lett å vite hva man skal si alltid.. 🥺 Vi også begynte å prøve ca samtidig og min venninne ble gravid og er nå 3 måneder på vei.. Føler ikke helt de som er gravide og har klart å bli det ganske fort vet hvordan det er å prøve lenge.. Jeg skjønner jo at de vil prate om graviditet men det blir så sårt når det blir så mye snakk om det rundt meg.. Så jeg også synes bare det har vært helt greit at det har vært corona. Synes det er veldig vondt å se andre med voksende mage... Ja jeg har slettet det meste av sosiale medier. Det hjelper å holde seg unna det meste av det rundt denne tiden kjenner jeg! Hvor lenge har dere prøvd? ❤️ Håper for oss begge at vi får se 2 streker snart!!🤞❤️❤️ Anonymkode: f1540...9d1 Vi har prøvd i "kun" 7-8 måneder, og jeg skjønner det ikke er lenge. Men det har føltes lenge, og spesielt i dette forbanna koronaåret som stort sett har vært uten treningssenter, byturer, konserter, venninnekvelder eller planer og ting å se frem tid.. Det har blitt veldig monotont og tankene har blitt veldig monotone, føler jeg tenker på prøving hele tida. Har du sett "Når storken flyver forbi?" det er en dansk serie (kan se hele på dr.dk med tekst på 😊). Det hjalp meg litt, å grine meg ihjel men også å se alle løsningene som finnes og at det ordner seg for folk flest hvis man bare holder ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #23 Del Skrevet 25. februar 2021 selma89 skrev (1 time siden): Vi har prøvd i "kun" 7-8 måneder, og jeg skjønner det ikke er lenge. Men det har føltes lenge, og spesielt i dette forbanna koronaåret som stort sett har vært uten treningssenter, byturer, konserter, venninnekvelder eller planer og ting å se frem tid.. Det har blitt veldig monotont og tankene har blitt veldig monotone, føler jeg tenker på prøving hele tida. Har du sett "Når storken flyver forbi?" det er en dansk serie (kan se hele på dr.dk med tekst på 😊). Det hjalp meg litt, å grine meg ihjel men også å se alle løsningene som finnes og at det ordner seg for folk flest hvis man bare holder ut 😊 Ja jeg er helt enig.. Har vært mye hjemme og da tenker jeg også mye mer på dette med prøving.. Men vi får bare tenke at vi er absolutt ikke alene om dette og prøve å heie på hverandre 👏😍 Nei jeg har ikke sett den enda men skal se den ☺️ flere som har anbefalt den! Anonymkode: f1540...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå