Gå til innhold

Hva er det med menn og snorking?

Fremhevede innlegg

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Et kjapt google-søk og så kan du se hvor mange artikler som kommer opp som støtter dette. Det er jo ganske vanlig problemstilling så forstår ikke hvorfor du tar deg så nær av det. Kanskje du snorker mye selv?

Anonymkode: 156f8...a18

Jeg tar meg ikke nær av det. Påstander bør kunne dokumenteres eller i det minste sannsynliggjøres. Vis til kilder så er vi good. Hvilke søkeord brukte du da? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (4 minutter siden):

Jeg tar meg ikke nær av det. Påstander bør kunne dokumenteres eller i det minste sannsynliggjøres. Vis til kilder så er vi good. Hvilke søkeord brukte du da? 

Prøv denne: https://letmegooglethat.com/?q=why+do+men+snore

• Liker 2
Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke ts...🙄 Jeg har likevel lagt merke til det samme og erfart plagsom snorking i forhold. Jeg vil helst finne en mann som ikke snorker men de er en sjelden vare!

Cuntzilla skrev (4 minutter siden):

Cuntzilla har noen til det :)

Anonymkode: 156f8...a18

Skrevet

Trodde alle var klar over at når mannen ligger på rygg så faller ballene over runpehullet, hullet dekkes til og det skapes at vakuum som igjen sørger for at mannen snorker.

Det blir verre med årene da «sekken» begynner å sagge slik at full dekning oppnås.

Du må nok ta med mannen til legen for å gå bukt med sagging av sekken dessverre.

Anonymkode: cced3...c7e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...