AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Jeg leser ofte tråder her på kg om kvinner som ikke får sove fordi mannen snorker. Er det noe med neseanatomien som er annerledes hos menn enn kvinner? Har inntrykk av at ikke alle menn har forståelse for at de "bråker" når de sover, og prøver å gjøre noe med det. Anonymkode: d6180...ded 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Fleste menn er overvektige. Det fører til snorking Anonymkode: 6dd7c...790 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fleste menn er overvektige. Det fører til snorking Anonymkode: 6dd7c...790 Mange som er slanke som snorker også, selv om de ikke røyker eller har allergier Ts Anonymkode: d6180...ded 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Fleste menn er overvektige. Det fører til snorking Anonymkode: 6dd7c...790 Mener du at det er flere menn enn kvinner som er overvektige? I så fall veldig interessant. Hvor fant du kilder på det? For øvrig så er det mange grunner til at folk snorker, ikke bare overvekt. Endret 24. februar 2021 av DEN NAKNE GARTNER
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg leser ofte tråder her på kg om kvinner som ikke får sove fordi mannen snorker. Er det noe med neseanatomien som er annerledes hos menn enn kvinner? Har inntrykk av at ikke alle menn har forståelse for at de "bråker" når de sover, og prøver å gjøre noe med det. Anonymkode: d6180...ded Morsomt. Du er på kvinneguiden. Det aller fleste brukerne her inne er kvinner... tenkt på det eller?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (15 minutter siden): Morsomt. Du er på kvinneguiden. Det aller fleste brukerne her inne er kvinner... tenkt på det eller? Selv om spørsmålet er stilt på kvinneguiden er artikler om parforhold og plagsom snorking som regel at kvinnene lider. Så det er vel sant at det er flere menn som snorker enn kvinner? Vet ikke selv hvorfor det er slik. Anatomi og hormoner? Jeg selv har blitt plaget av menn som snorker. Håper jeg finner en ikke-snorker i fremtiden Anonymkode: 156f8...a18 1
Tiuren Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Selv om spørsmålet er stilt på kvinneguiden er artikler om parforhold og plagsom snorking som regel at kvinnene lider. Så det er vel sant at det er flere menn som snorker enn kvinner? Vet ikke selv hvorfor det er slik. Anatomi og hormoner? Jeg selv har blitt plaget av menn som snorker. Håper jeg finner en ikke-snorker i fremtiden Anonymkode: 156f8...a18 Jeg kan love deg at kvinner snorker, særlig når de kommer i 40åra... Men menn klager litt mindre en de andre. 1
Gjest theTitanic Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Kvinner snorker også, men mannen som ligger ved siden av sover dypt og plages ikke. Derfor ingen tilbakemeldinger på snorking. Kjenner du at drøvelen er tørr når du våkner så snorker du nok mye.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 Tiuren skrev (1 minutt siden): Jeg kan love deg at kvinner snorker, særlig når de kommer i 40åra... Men menn klager litt mindre en de andre. Selvsagt finnes det også kvinner som snorker men det er likevel flere menn som gjør det. Gjerne kraftigere også. Hvorfor er det slik? 🤔 Anonymkode: 156f8...a18 1
Tiuren Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Selvsagt finnes det også kvinner som snorker men det er likevel flere menn som gjør det. Gjerne kraftigere også. Hvorfor er det slik? 🤔 Anonymkode: 156f8...a18 Hvor finner du statistikk på dette? Det faktum at flere damer klager på KG kan ikke brukes som dokumentasjon
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #11 Skrevet 24. februar 2021 Tiuren skrev (9 minutter siden): Jeg kan love deg at kvinner snorker, særlig når de kommer i 40åra... Men menn klager litt mindre en de andre Dette! Kona mi snorker mye, men jeg bryr meg ikke, synes det er koselig. Men om jeg lager et lite grynt denger hun meg med puta. Anonymkode: 6f6a8...e5b 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #12 Skrevet 24. februar 2021 Tiuren skrev (4 minutter siden): Hvor finner du statistikk på dette? Det faktum at flere damer klager på KG kan ikke brukes som dokumentasjon Et kjapt google-søk og så kan du se hvor mange artikler som kommer opp som støtter dette. Det er jo ganske vanlig problemstilling så forstår ikke hvorfor du tar deg så nær av det. Kanskje du snorker mye selv? Anonymkode: 156f8...a18 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #13 Skrevet 24. februar 2021 Kvinner snorker like mye, menn sover bedre enn kvinner. Derfor merker kvinner det mer enn menn. Her snorker vi 50/50 likt. Jeg er den eneste som klager og ikke får sove av tilfellet... Anonymkode: c5708...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #14 Skrevet 24. februar 2021 Jeg er helt lydløs, så eksen synes det var litt ekkelt da jeg like godt kunne vært død der jeg lå. Hun derimot snorka litt ganske ofte. Min bestemor er ekstrem, det durer så det rister betydelig i gulv og vegger. Anonymkode: fcbae...3d6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #15 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette! Kona mi snorker mye, men jeg bryr meg ikke, synes det er koselig. Men om jeg lager et lite grynt denger hun meg med puta. Anonymkode: 6f6a8...e5b 😂 Fantastisk! Jeg begynte å snorke etter jeg fikk andre barnet. Min mann klager om jeg sovner først, men når han først sover, så er han bortevekk. Viste seg at jeg hadde allergi, og utviklet søvnapnè av den grunn (ekstra trang/hoven i nese og hals), og søvnapnè kan føre til vill snorking. Ingen allergimedisin fungerer, så nå har jeg CPAP. Våkner med utrolig vondt i halsen om jeg ikke bruker CPAP, og frykter alltid korona 😅 Søvnlegen min sa at menn var mye mer utsatt for søvnapnè og snorking. Husker dessverre ikke hvorfor... Men var ikke overvekt. Anonymkode: a3f80...6be
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #16 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette! Kona mi snorker mye, men jeg bryr meg ikke, synes det er koselig. Men om jeg lager et lite grynt denger hun meg med puta. Anonymkode: 6f6a8...e5b Hahaha. Jeg må også nesten utsette min kjære for vold før han slutter å snorke, for han sover så sinnsykt dypt. Må dytte og sparke før han slutter. Og han våkner ikke engang av at jeg sparker han.. For hans del handler det om at han ikke går til legen for allergiproblemene sine, så han hadde nok sluttet å snorke om han hadde fått seg en allerginesespray. Jeg har allergi og snorker helt tidvis (men bruker både allergitabletter og spray) og for hans del er det nok at han snur litt på seg før jeg slutter å snorke. Anonymkode: 6f331...94e
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 24. februar 2021 #17 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 22.44): Jeg leser ofte tråder her på kg om kvinner som ikke får sove fordi mannen snorker. Er det noe med neseanatomien som er annerledes hos menn enn kvinner? Har inntrykk av at ikke alle menn har forståelse for at de "bråker" når de sover, og prøver å gjøre noe med det. Anonymkode: d6180...ded AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Selv om spørsmålet er stilt på kvinneguiden er artikler om parforhold og plagsom snorking som regel at kvinnene lider. Så det er vel sant at det er flere menn som snorker enn kvinner? Vet ikke selv hvorfor det er slik. Anatomi og hormoner? Jeg selv har blitt plaget av menn som snorker. Håper jeg finner en ikke-snorker i fremtiden Anonymkode: 156f8...a18 Du kan jo se selv hva du skrev. Du nevnte spesifikt og kun kvinneguiden. Derav min kommentar. Men vent litt, mener du virkelig at artikler om parforhold som omhandler snorking er gode kilder? - Det er det altså ikke. Egentlig det du skriver er stort sett bare tull.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #18 Skrevet 24. februar 2021 Svigermor er en liten puslete kvinne. Hun snorker som et sagbruk i følge svigerfar. De er nesten 70. Anonymkode: f7a3b...df9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #19 Skrevet 24. februar 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (Akkurat nå): Du kan jo se selv hva du skrev. Du nevnte spesifikt og kun kvinneguiden. Derav min kommentar. Men vent litt, mener du virkelig at artikler om parforhold som omhandler snorking er gode kilder? - Det er det altså ikke. Egentlig det du skriver er stort sett bare tull. Kanskje du bør følge litt med på anonymkodene for jeg er ikke ts Hvorfor er du så nærtagen? Anonymkode: 156f8...a18
Cuntzilla Skrevet 24. februar 2021 #20 Skrevet 24. februar 2021 Tiuren skrev (24 minutter siden): Hvor finner du statistikk på dette? Det faktum at flere damer klager på KG kan ikke brukes som dokumentasjon Ta nå et kjapt google-søk, all statistikk og vitenskap sier at menn snorker mer enn kvinner. https://www.snorelab.com/do-men-snore-more-than-women/ https://www.fatherly.com/health-science/why-men-snore-women-according-science/ https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/snoring/symptoms-causes/syc-20377694 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå