Gå til innhold

Bukser av pvc?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan føles det å gå/danse en hel kveld på by`n i tette pvc eller vinyl bukser? Kan ikke dette føre til sykdom, tenker på sopp o.l.? Selv er jeg hankjønn og har ikke noe imot synet av en "plast-kledd" dame, men hvilken "pris" må dere betale for denne moten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Hei!

Jeg dro på byen ikledd sort pvc bukse og sort latex tube topp. KLAMT klamt klamt.. Føles ikke bra etter noen danser, og jeg er definitivt glad for at jeg ikke hadde noen hjemme som ventet på meg da for å si det sånn.. Det blir en ganske så ufysen lukt av sånne klær, mener ikke svettelukt, men en sånn klam ekkel, nei æsj!

Ikke ta med jenter kledd sånn på one nights for å si det sånn icon_smile.gif

Men det skal være sagt. Det avr gøy å være ute den kvelden! icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var ut i helgen med lakkbuksa mi. Husker de første gangene jeg brukte den at det ble veldig varmt og klamt, og det blir det ennå, men det er utrolig hva man kan venne seg til icon_smile.gif

Buksa fikk jeg sydd i Thailand i fjor. Anbefaler alle som vil vil ha klær som skiller seg litt ut fra "massene" til å ta en ferietur til Thailand. Utrolig mange flinke skreddere der, billig er det også. Fikk sydd masse klær, bla buksa jeg hadde på meg på lørdag. (Ettersittende rosa vinyl med slangemønster.)

Så til deg som lurte på om lakk er ubehagelig; ja det var det for mitt vedkommende, men er vant til det nå. Kommer til å fortsette med det til det er helt ute.

Kirrikur icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det finnes ulike typer PVC-bukser, som er ulike å ha på. Selv har jeg to; den ene er utrolig klam å ha på, og etterhvert begynner jeg å fryse i den. Den andre er fra Miss Sixty, og den føles ikke klam på i det hele tatt, selv ikke etter en hel kveld på dansegolvet. Men PVC fra topp til tå kan nok bli litt i meste laget...

-meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Veslemor. Skjønner at du ikke synes dette var noe særlig, men kommer du til å bruke buksa og toppen på byen igjen? Personlig synes jeg det hørtes nydelig ut, men det er min mening. Dette er jo noe dere kvinner for vurdere opp mot hverandre; se sexy ut i mine øyne, eller bli svette og klamme...

Stå på!

Erik icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Helt fryktelig!! Jeg fikk også endel uventet oppmerksomhet sist lørdag i min nye bukse i ettellerannet plastaktig, men fordi jeg var så sur ("følte meg ikke helt fresh", for å si det mildt!), var ikke fansen særlig trofast. Aldri mer! Noen som vil ha den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, kanskje det...fortell litt mer om farge, materiale og fasong da, så kan jeg kanskje kjøpe dem av deg!

Lirk~75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det blir varmt, ja, men jeg har etterhvert funnet ut at det ikke blir like klamt dersom man bruker stay-ups eller strømpebukse under.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg trodde strømpebukser gjorde det enda varmere jeg....?

Kanskje litt bedre med stayups?

KIQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har to sånne bukser, tror de er av ett eller annet plaststoff.

Jeg bruker alltid stayups under, dette gjør jeg særlig fordi det er så utrolig kaldt å komme ut etter at man har danset og svette en hel kveld! Da gir disse akkurat passe varme. Strømpebukser tror jeg blir for varmt over stumpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett sett, bukse og overdel, som er i noe slags matt skinnimitasjon..(vet ikke hva slags materiale..)

Settet er satt sammen av mange seks(åtte?)kantede "stoff-biter", så det blir små huller mellom dem.

Dessuten så er materiellet satt med stoff på "baksiden" slik at det ikke skal bli like klamt.

Det at det er laget stoffatig bakside, gjør susen tror jeg! Det kan nok bli litt varmt, men det er ikke noe problem å ha det på og danse masse. Heller ikke noe problem med at det kommer denne lukten som noen har nevnt! Den kommer av plasten rett mot huden tror jeg.

settet er ihvertfall kjempestilig, og kommer nok til å bli brukt når våren/sommern kommer.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...