Gå til innhold

Hater sønnen til en venninne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du hater atferden- forståelig nok. Jeg hadde også beskyttet eget barn mot bitende 5-åringer. Biting er noe et barn skal ha lagt av seg som 2-3 åring. Barnet skal begynne på skolen om et halvt år! Han må i barnehage så snart det lar seg gjøre! Ikke fordi barnehage er det eneste saliggjørende i livet, men dette barnet mangler mye på å kunne fungere sammen med andre barn. Jeg misunner ikke den læreren som får dette barnet i klassen...

Har du foreslått barnehage for din venninne? Hvis hun har fått det foreslått, og nektet, ville jeg meldt til barnevernet. Barnevernet ville her funnet en barnehageplass ganske fort, tror jeg. 

Hvis du ikke har foreslått barnehage;  da tror jeg at jeg ville sagt til veninnen at du ser at han har et stor behov for annen påvirkning når han er så nær skolestart. Si svært klart at han er et barn som trenger barnehage NÅ på grunn av det du ser av atferd. Gjør ikke veninnen din noe svært raskt, ville jeg meldt bekymring til barnevernet. Og vær forberedt på at du har en venninne mindre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her hører vi en side av saken. Du skriver at du hater er barn som har det vanskelig med regulering av følelser og adferd, det var trist å lese. 
når barnet begynner på skolen nå til høsten og adferden er så ille som du beskriver, vil nok skolen ta affære og melde han opp til ppt. 

Anonymkode: fe912...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaramelDevil skrev (14 timer siden):

Har du ikke vaksinert barnet ditt mot stivkrampe?

Reagerte jeg også på. Alle barn er trippel vaksinert første leveåret, og trenger ikke påfyll av stivkrampe når de er 4 år.. så den kjøper jeg ikke 

Anonymkode: fe912...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...