Gå til innhold

Er forelsket i en gammel dame.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AllahBallah skrev (31 minutter siden):

Jeg er 40+.

Men ser dette var et sårt tema for dere gamle damer, så jeg trekker meg unna. 

Måten du snakker om voksne kvinner på vitner om at du selv har endel problemer med å være bikket 40.. 

Regner med at du begynner ta inn over deg at fruktbare kvinner ikke ser på menn over 39 år som sexy. Kos deg med sviktende testosteronproduksjon og mutert sperm for vi fruktbare kvinner ser forbi sånne dinosaurer som deg.

Anonymkode: 0a04c...4ad

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
TheCatLady skrev (7 minutter siden):

Jeg spør fordi du skriver at kvinner på 40+ er gamle og da lurer jeg på om du ser på deg selv på samme måte? Er du gammel i forhold til ei på 29 for eksempel? 

Ja, jeg er gammel i forhold til ei på 29! Helt klart!! Det betyr derimot ikke at vi ikke kan ha et forhold, både seksuelt og kjæreste-forhold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Måten du snakker om voksne kvinner på vitner om at du selv har endel problemer med å være bikket 40.. 

Regner med at du begynner ta inn over deg at fruktbare kvinner ikke ser på menn over 39 år som sexy. Kos deg med sviktende testosteronproduksjon og mutert sperm for vi fruktbare kvinner ser forbi sånne dinosaurer som deg.

Anonymkode: 0a04c...4ad

Jeg omtalte vel mennesker på 80-90 som dinosaurer. Ikke kvinner på 40. Jeg har ikke problemer med å ha bikket 40, jeg ser frem til pensjonist-tilværelsen. Livets store høydepunkt! 😃

Gjest TheCatLady
Skrevet
AllahBallah skrev (50 minutter siden):

Ja, jeg er gammel i forhold til ei på 29! Helt klart!! Det betyr derimot ikke at vi ikke kan ha et forhold, både seksuelt og kjæreste-forhold.

Ok, da gjelder vel det samme andre veien også antar jeg. 

Skrevet

Du er i slutten tjueårene skriver du? Klart en dame på 40 er gammel for deg, på samme måte som du er gammel for en jente i slutten av tenårene.

Ellers ser jeg ikke problemet. Kjør på. Alder smitter ikke. 

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Man kan vel heller spørre seg hvorfor noen ønsker å prøve seg på noen de synes er gammel. Når jeg ser etter noen så er i hvert fall ikke det noe som gjør at noen blir mer attraktive. 

Skrevet

Kg er som skattekammer for komikere.

Anonymkode: e3262...f40

• Liker 4
Skrevet

Jeg så for meg at du var 20 og hun 90, og at tråden handlet om hvorvidt det var innafor å innlede forhold med ei på gamlehjem 😂

Men tilbake til saken da; ehm, 41? Litt gammelt da, om du er 24 liksom. Er du straks 30 så er det jo innafor... om hun er singel så blir hun vel smigret, så du har da ingenting å tape på å prøve 🙂

Anonymkode: 68b22...645

Skrevet

Nå så jeg for meg at du var forelsket i en på 70 år 😂  41 er da virkelig ikke gammel!

Anonymkode: 1c736...578

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå så jeg for meg at du var forelsket i en på 70 år 😂  41 er da virkelig ikke gammel!

Anonymkode: 1c736...578

Kanskje han er så ung at han ikke klarer å regne ut alder, kanskje hun er 70 😂😂

Anonymkode: af322...fe5

Skrevet

Jeg er kvinne på 35 og skjønner godt hva TS mente. Så klart en dame på 41 er gammel for en mann på 29! Ingenting å ta så på vei for. 

Jeg tenker f.eks at menn på 24-25 ser på meg som en gammel dame. Ikke gammel som i eldre, men gammel! Helt ok det.

Akkurat som da jeg var 18 så jeg på kvinner på 28-29 som gamle. Ble nesten flau på deres vegne over at de var rundt på fylla i helgene. Syntes det så så rart ut når gamle jenter holdt på slik, festing var for ungdommer... (endret mening🙈)

Som 29 åring så jeg på menn på 50 som gamle. Bare 6 år senere har det endret seg. Mange kjekke, veltrente 50 åringer der ute, og gamle? Nei..

TS tror hun vil bli veldig smigret om du ber henne ut, bare forsøk☺️

Anonymkode: 0eae7...6dd

• Liker 1
Gjest draug 75
Skrevet

Nei vet du hva! Ikke vær plagsom, vær så snill. Så gamle folk har vokst fra sex for snart 15 år siden, og folk på din alder gjør ikke annet enn sånn stygghet. Og så skal du herje med dette aktverdige mennesket?

Spøk til side: det er ikke uvanlig at kvinner er på det vakreste rundt 40. Så det der du opplever kan fort skje. Ikke noe feil ved det. Men det blir ikke lett å få til noe med henne.

Skrevet
On 2/23/2021 at 9:00 PM, AllahBallah said:

Så, syntes folk skal slutte le av / latterliggjøre at yngre mennesker ser på 40-åringer som gamliser. 

Jeg så på eldre folk som voksne da jeg var yngre. Gammel er man når man er over 75. Jeg skjønner jo hvor man kommer fra siden jenter i dag blir betraktet som «gamle» når de er over 25 år... 

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 11.13):

Jeg er i slutten av 20-årene og er forelsket i en gammel dame på jobben. Hun er 41. Tror dere bommer stygt om jeg ber henne på date? Ps. Vi jobber ikke i samme avd. 

Anonymkode: 07ae7...232

Vanskelig å si, vi gamle er så forskjellige. Personlig kunne jeg godt gått på en date med en ungsau som deg, men hadde ikke vært interessert i et forhold. Men som sagt, ingen gamliser er like, vi er like unike som dere unge. Du får bare gi det et forsøk. Hilsen 80-modell.

Anonymkode: faa83...818

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2021 den 11.13):

Jeg er i slutten av 20-årene og er forelsket i en gammel dame på jobben. Hun er 41. Tror dere bommer stygt om jeg ber henne på date? Ps. Vi jobber ikke i samme avd. 

Anonymkode: 07ae7...232

Hei. Du definerer altså 41 år som gammelt.. Da er du som 20 et barn. Ser du poenget mitt?

Du er nok for umoden for en kvinne på 41 år.

• Liker 2
Skrevet
OCB skrev (6 timer siden):

Hei. Du definerer altså 41 år som gammelt.. Da er du som 20 et barn. Ser du poenget mitt?

Du er nok for umoden for en kvinne på 41 år.

Spot on 👍🏼Tipper hvis ei dame på 40+ hadde fått spørsmål om hun var interessert i en 20-åring, godt kunne ha svart «nei usj, han er jo bare barnet!» 😂 
Ser du poenget mitt?

Skrevet

Ikke engang bonusbarna mine i slutten av tenåra oppfatter på meg som en gammel dame.

Faren deres er ti år yngre enn meg, og ingen tenker på at jeg er over femti og han så vidt førti. Møttes for ti år siden og aldersforskjellen er det ingen som har tenkt på. Alder har heller aldri vært et tema blant oss. 

Men, da jeg var 20 år, var 40 + voksent, ikke gammelt, men da var de voksne og kjedelige. Trodde livet var satt på plass for alle som var godt over 40 år.

Så ble jeg nærmere 30 og forstod at livet bare ble bedre og bedre, jo eldre man blir. 

Jeg er den i familien som drar med ungene på alt sprell, vi løper rundt i skogen, leker med båt og vannsport, kjører motorsykkel, leker boksen går, ballspill, spiller samme musikk, ser på filmer sammen osv. Bonusdatter på 18 elsker å være sammen med meg, vi snakker om alt og koser oss hele tiden. Far i huset er nok den eldste av oss, enda han er ti år yngre enn meg. 

Bonussønn trodde i mange år at jeg var 30, han hadde aldri tenkt på at jeg var 20 år eldre, fikk sjokk da vi feiret 50 års dagen min 😂 

Har hatt en hale av yngre gutter etter meg i mange år. Ser riktignok ikke ut som 30 år lengre i ansiktet, men fra halsen og ned, kan jeg lett forveksles med en spretten og veltrent ungjente på 20. Beveger meg lett og ledig, ikke redd for noe som helst. 

Så det å være gammel, overlater jeg til de gamle ;) 

Klart det er forskjell på 50 åringer, med det gjelder også 30 åringer. Blir man gammel i hodet, blir man også gammel i alder. Livet mitt begynte etter fylte førti og har blitt enda bedre etter fylte femti ❤️ 

Anonymkode: 9eea3...85e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...