Gå til innhold

Er forelsket i en gammel dame.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er rundt 30 år selv og kaller ei dame på 41 år for gammel?

Haha

Anonymkode: 9ab75...748

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere single begge to, så kjør på! Men for Guds skyld, IKKE kall henne gammel😂.

Anonymkode: d13a2...91b

• Liker 3
Skrevet

Siden du TS er ca. midt mellom tenårene og det du kaller gammelt, vet du hva du er da?

Middelaldrende.

Anonymkode: f8eb2...b54

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var en fyr på 40 som likte en dame på 80.

Anonymkode: e3262...f40

• Liker 6
Skrevet

Du jeg må bare sette inn høre apperatet, kan ikke høre hva du sier. 

Hilsen dame på over 50

• Liker 2
Skrevet (endret)

Må dere skjerpe dere! I forhold til en gutt i slutten av 20-åra, er faktisk ei på 40+ ei gammal dame. Når mennesker omtaler folk som ung / gammel, så er det ofte relativt til seg selv. En mann på 25 er da gammal i forhold til ei jente på 15? Slutt å vær så sår på det, er man 40+ har man faktisk levd mer enn halve livet. Og for hver dag som går, er det en enda mindre andel liv igjen. Dama slutter å være fruktbar, slutter å få mensen, kommer snart i overgangsalderen, begynner få diverse livs(stil)sykdommer, mange skal snart ha barnebarn etc. Såklart er ei på 40+ etter alle målestokker gammal.

Endret av AllahBallah
  • Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AllahBallah said:Dama slutter å være fruktbar, slutter å få mensen, kommer snart i overgangsalderen, begynner få diverse livs(stil)sykdommer, mange skal snart ha barnebarn etc. Såklart er ei på 40+ etter alle målestokker gammal.

Hva dere «unge» ikke vet....

Jeg er snart 50. Ingen tegn til overgangsalder, og sexlivet er bedre enn noen gang. Bedre trent enn på mange år, og har ikke vært syk på sikkert 10 år. Å kalle en dame på 41 for gammel er i beste fall utrolig naivt og umodent – hun vil neppe se noe særlig i ham.

Anonymkode: 6de26...ac9

• Liker 8
Skrevet
AllahBallah skrev (2 minutter siden):

Må dere skjerpe dere! I forhold til en gutt i slutten av 20-åra, er faktisk ei på 40+ ei gammal dame. Når mennesker omtaler folk som ung / gammel, så er det ofte relativt til seg selv. En mann på 25 er da gammal i forhold til ei jente på 15? Slutt å vær så sår på det, er man 40+ har man faktisk levd mer enn halve livet. Og for hver dag som går, er det en enda mindre andel liv igjen. Dama slutter å være fruktbar, slutter å få mensen, kommer snart i overgangsalderen, begynner få diverse livs(stil)sykdommer, mange skal snart ha barnebarn etc. Såklart er ei på 40+ etter alle målestokker gammal.

Har ikke tenkt at jeg med mine 41 år står med en fot i graven😟.

Nei, du har rett i det at fertilitet og svangerskap er et endt kapittel for en del kvinner når de passerer 40. Menstruasjon har Imidlertid de aller fleste i et tiår til før de booster inn i overgangsalderen etter 50+. Og de færreste pådrar seg livsstilssykdommer grunnet alderen når de er 40, men nettopp pga dårlig livsstil. Barnebarn kan man få når man er 30, 60 eller ikke i det hele tatt.

Alder er relativt.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke tenkt at jeg med mine 41 år står med en fot i graven😟.

Nei, du har rett i det at fertilitet og svangerskap er et endt kapittel for en del kvinner når de passerer 40. Menstruasjon har Imidlertid de aller fleste i et tiår til før de booster inn i overgangsalderen etter 50+. Og de færreste pådrar seg livsstilssykdommer grunnet alderen når de er 40, men nettopp pga dårlig livsstil. Barnebarn kan man få når man er 30, 60 eller ikke i det hele tatt.

Alder er relativt.

Takk for at du understreker poenget mitt. Så, syntes folk skal slutte le av / latterliggjøre at yngre mennesker ser på 40-åringer som gamliser. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva dere «unge» ikke vet....

Jeg er snart 50. Ingen tegn til overgangsalder, og sexlivet er bedre enn noen gang. Bedre trent enn på mange år, og har ikke vært syk på sikkert 10 år. Å kalle en dame på 41 for gammel er i beste fall utrolig naivt og umodent – hun vil neppe se noe særlig i ham.

Hvem snakker om sex-liv? Må gjerne ha et aktivt sexliv til du er 80-90 for min del. Gjør ikke noe med det faktum at man da er en dinosaur.

Skrevet
AllahBallah skrev (10 minutter siden):

Du er klar over de språklige forskjellene når det kommer til "eldre enn" og "gammel"?

At en fyr på 1.67 er høyere enn en fyr på 1.62 betyr ikke at han er høy, liksom.

• Liker 8
Skrevet

Hun er eldre enn ts, det er vel det han mener. 
keg kler meg ofte gammel selv iforhold til venner rundt 30 år. Jeg er 43.

TS go for it!!! Hva har du å tape? 

Anonymkode: 7745a...1b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun er eldre enn ts, det er vel det han mener. 
keg kler meg ofte gammel selv iforhold til venner rundt 30 år. Jeg er 43.

TS go for it!!! Hva har du å tape? 

*Jeg kaller

Skrevet
2 minutter siden, AllahBallah said:

Hvem snakker om sex-liv? Må gjerne ha et aktivt sexliv til du er 80-90 for min del. Gjør ikke noe med det faktum at man da er en dinosaur.

Kall det hva du vil. En dag er du der selv. Tviler på at du vil se på deg selv som en dinosaur da, mentalt holder man seg gjerne langt yngre. Men forstår jo at en ung jypling ikke er i stand til å se det i dag. 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kall det hva du vil. En dag er du der selv. Tviler på at du vil se på deg selv som en dinosaur da, mentalt holder man seg gjerne langt yngre. Men forstår jo at en ung jypling ikke er i stand til å se det i dag. 😊

Jeg er 40+.

Men ser dette var et sårt tema for dere gamle damer, så jeg trekker meg unna. 

Endret av AllahBallah
Skrevet
1 minutt siden, AllahBallah said:

Jeg er 40+.

80-90 år. Dinosaur, i dine øyne. Og på et vis har du rett, dinosaurene ble sjelden mer enn 30 år gamle.

La oss bare være enige om å være uenige? Jeg synes _ikke_ en dame på 41 er gammel, det synes du. Helt fair. 😊

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet
AllahBallah skrev (7 minutter siden):

Jeg er 40+.

Men ser dette var et sårt tema for dere gamle damer, så jeg trekker meg unna. 

Ser du på deg selv som gammel da? 

Skrevet

Gammel dame??? :skratte:

• Liker 3
Skrevet
TheCatLady skrev (10 minutter siden):

Ser du på deg selv som gammel da? 

Om du spør om jeg føler meg gammel? Nei, så absolutt ikke. Men er jeg gammel? Tja, gjennomsnittsalderen i verden er 29.6år, i Norge er den 39.5 (kilde: CIA World fact book). Så jeg er i hvertfall mer gammel enn ung 😀

Gjest TheCatLady
Skrevet
AllahBallah skrev (2 minutter siden):

Om du spør om jeg føler meg gammel? Nei, så absolutt ikke. Men er jeg gammel? Tja, gjennomsnittsalderen i verden er 29.6år, i Norge er den 39.5 (kilde: CIA World fact book). Så jeg er i hvertfall mer gammel enn ung 😀

Jeg spør fordi du skriver at kvinner på 40+ er gamle og da lurer jeg på om du ser på deg selv på samme måte? Er du gammel i forhold til ei på 29 for eksempel? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...