AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Del Skrevet 23. februar 2021 Jeg er en gutt på 26 som syns at overvektige damer er attraktive, i hvertfall utrolig hyggelige. Hva kan jeg gjøre for å gjøre meg attraktiv hos dem, og enda viktigere, HVOR møter man damer som er myke og fluffy? Råd mottas med stor takk. Anonymkode: d8a4b...b25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Del Skrevet 23. februar 2021 Først og fremst, du er en MANN, hehe🙈 Jeg er overvektig dame og liker litt av hvert. Helst vil jeg ha noen som det er litt størrelse på. Tror jeg hadde følt meg enda tjukkere enn jeg er om kjæresten min hadde vært kort og spinkel. Så for min del, om mannen er lang og tynn, lang og tykk, lang og normal.. det spiller ingen rolle, bare jeg synes han er hyggelig og har pent ansikt. Myke og fluffy (🤣) damer er overalt. Du passer ikke til alle sammen, for tjukk er ingen personlighet, men noen av dem passer du med, du må bare finne den rette. Anonymkode: 213b8...526 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. februar 2021 #3 Del Skrevet 23. februar 2021 Omsorg, respekt og aksept for hvem de er som person, ærlighet, tillit, samarbeid, god kommunikasjon, trygghet, en partner som løfter dem opp og ikke bryter dem ned, som er en styrke og positiv faktor i livet, føle seg attraktiv i partners øyne og kjærlighet. Det alle ønsker. Hva man ønsker i en partner er nok ganske uavhengig av vekt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Del Skrevet 23. februar 2021 Du møter de der du møter andre. De er overalt. Jeg er så usikker på meg selv at jeg gjerne vil ha en mann som ikke er spinkel. Personligheten din er jo det som er attraktiv. At du er geniun og bryr deg. Anonymkode: 16b2e...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Del Skrevet 23. februar 2021 Hvorfor tror du de er annerledes enn andre damer? Anonymkode: 481b0...6a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Under Skrevet 23. februar 2021 #6 Del Skrevet 23. februar 2021 Overvektige damer vil ha akkurat det samme som de aller fleste andre damer vil ha, en mann som er morsom, ærlig og tilstedeværende og som selvsagt er trofast. Å være overvektig er ikke et personlighetstrekk slik som å være sosial eller ærlig, det har med kroppsform å gjøre, så overvektige damer er like forskjellige som "vanlige" damer. Hvordan får du tak i en? Ved å være først og fremst mann, ikke gutt, og dernest være en tvers gjennom ordentlig fyr. Damene du leter etter er overalt, du finner dem på butikken, i gata, i parken og på treningssenteret. Og når det er sagt, jeg hadde blitt forbanna om mannen min om han sa han var sammen med meg fordi jeg var mjuk og fluffy. Han skal være sammen med meg fordi jeg er ei flott dame på alle områder, ikke pga vekta mi! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Del Skrevet 23. februar 2021 Det er kanskje ikke så mange av oss på Tinder, prøv andre datingsider? Anonymkode: 53b31...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Del Skrevet 23. februar 2021 Det var en som prøvde å flørte med meg og kalte meg "feit" og det ville han ha. DA blokkerte jeg ham med én gang, det er ikke et sjakktrekk. Snakk til store damer som til "små" damer, vi er akkurat så forskjellig som resten av verden er! Anonymkode: 7600a...c7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #9 Del Skrevet 23. februar 2021 Blir vel raskt trist å være en fetisj. Anonymkode: b30ad...151 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 23. februar 2021 #10 Del Skrevet 23. februar 2021 Sjokolade og rødvin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 23. februar 2021 #11 Del Skrevet 23. februar 2021 Vi vil ikke ha en som kun liker oss fordi vi er overvektige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #12 Del Skrevet 23. februar 2021 de vil ha boller og brus, du kan møte de på mcdonalds Anonymkode: 9642e...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå