Gå til innhold

Dårlige holdninger på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en helt normal dame, 32 år har en mann som er 35, har 3 barn, en god jobb jeg og mannen tjener ca 1.3 millioner i året, vi har et hus i sammen 2 biler, båt og hytte.

Men når jeg leser her på forumet så ser jeg så mange dårlige mødre, som klager over ekser, de de er uføre, og vegrer seg og arbeide. hvorfor er det så mange sånne mennesker her på dette forumet?. Syntes det er veldig synd og se så mange dårlige holdninger blant mange av brukerne her. Skjerp dere damer!.

Anonymkode: 21252...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den jeg synes har dårlig holdning her er i grunn deg.

Jeg tror det er like mange folk som deg, som det er de som "klager over ekser, er uføre og vegrer seg for å arbeide". Det betyr ikke at de har dårlige holdninger. Folk er forskjellig, og grunnen til at du opplever det slik er fordi mange søker råd her på KG.

Dessuten er alle opplysningen du utleverer helt irrelevant. Hvor mye man tjener og hvor mange biler man har definerer deg ikke som menneske. 

Endret av Sprinkle
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en helt normal dame, 32 år har en mann som er 35, har 3 barn, en god jobb jeg og mannen tjener ca 1.3 millioner i året, vi har et hus i sammen 2 biler, båt og hytte.

Men når jeg leser her på forumet så ser jeg så mange dårlige mødre, som klager over ekser, de de er uføre, og vegrer seg og arbeide. hvorfor er det så mange sånne mennesker her på dette forumet?. Syntes det er veldig synd og se så mange dårlige holdninger blant mange av brukerne her. Skjerp dere damer!.

Anonymkode: 21252...f4a

Høres ut som et deg problem.

Vi er alle forskjellige noen har hatt flaks og seilt i rolige farvann gjennom livet andre har måtte seilet i full storm osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en helt normal dame, 32 år har en mann som er 35, har 3 barn, en god jobb jeg og mannen tjener ca 1.3 millioner i året, vi har et hus i sammen 2 biler, båt og hytte.

Men når jeg leser her på forumet så ser jeg så mange dårlige mødre, som klager over ekser, de de er uføre, og vegrer seg og arbeide. hvorfor er det så mange sånne mennesker her på dette forumet?. Syntes det er veldig synd og se så mange dårlige holdninger blant mange av brukerne her. Skjerp dere damer!.

Anonymkode: 21252...f4a

KG er stedet for å syte og klage anonymt. Noen trenger å tømmes. Andre trenger råd. Derfor blir det også mye negativisme. Det er ikke unikt for dette forumet spesielt. Det skjer på alle tilsvarende forum.
I tillegg virker det som om du lever det lykkelige liv. Med god jobb, en mann som tjener bra (status) barn, biler, båt og hytte. Lykke og velferd. Hvis du er blasert på dette så vil du selvsagt også oppleve andre klage og syte over å ikke ha lykkes på samme måte som deg.

Anonymkode: afcc4...a11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (2 timer siden):

Dessuten er alle opplysningen du utleverer helt irrelevant. Hvor mye man tjener og hvor mange biler man har definerer deg ikke som menneske

TS er useriøs og HI er en felle. Ikke gå i den. Vi har alle våre ting. De færreste seiler uten motvind.

Anonymkode: afcc4...a11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du bra holdninger når du er 32, har mann og 3 barn, 2 biler, båt og hytte som dere drifter på 1.3 mill i året? Du har et ganske betydelig miljøavtrykk og et stort konsum. Du og din familie er betraktelig mye mer skadelig for planeten enn en lutfattig ufør liksom. 

Anonymkode: cd15e...168

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor har du bra holdninger når du er 32, har mann og 3 barn, 2 biler, båt og hytte som dere drifter på 1.3 mill i året? Du har et ganske betydelig miljøavtrykk og et stort konsum. Du og din familie er betraktelig mye mer skadelig for planeten enn en lutfattig ufør liksom. 

Anonymkode: cd15e...168

Ja du kan mene hva du vill, men vi betaler mer skatt en de fleste, vi kjører begge tesla og lever i et hus som er mye mer miljøvennlig en eldre hus. Det er ikke et angrep på de vanskelig stilte men bare et forslag om bedring av holdning blant de mange som ikke lever helt som de burde. Ønsker dere alle det beste 🥰

Anonymkode: 21252...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så er dette trolling eller så er du ts en ekte besserwisser. 
At mennesker er uføre kan de ikke noe for. De er det for en grunn. Fordi de er for syke til å stå i arbeid. I tillegg er det mange arbeidsplasser som er enormt dårlige på tilrettelegging for mennesker med sykdommer. Noe som også er årsaken til at de havner utenfor arbeidslivet. Ja, vet du hva du kan skryte av at du betaler mer skatt enn over gjennomsnittet, for en dag så kan det hende at du faller av din høye hest og blir ufør selv. Da tenker jeg det skal smelle godt for deg som er så vant til luksus i livet. Da blir det ikke mye 1,3 mill i årslønn mer nei. Og vet du hva, mange av de som er uføre er det fordi de har arbeidet enormt hardt her i livet. Mange av de jobbet sikkert minst like mye som deg FØR de ble syke. Og mange har enorme traumer fra barndommen etc. som gjør at de er så psykisk og fysisk nedbrutt at de ikke fungerer i hverdagen. Du eier ikke et snev av empati. DET er ille det ts. 
Empati er en av de viktigste egenskapene man kan ha i livet. 
Tesla dør ut, båter dør ut, million inntekt kan dø ut, hus dør ut. MEN empati det er en egenskap som er med deg til graven! Så den som har dårlige holdninger her inne på KG, det er deg selv! Og du sier at du er en helt normal dame. Nei, normale mennesker snakker ikke ned andre mennesker på denne måten. Ufyselig og forkastelig kaller jeg det. 
 

Endret av ShivaSol
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er en helt normal dame, 32 år har en mann som er 35, har 3 barn, en god jobb jeg og mannen tjener ca 1.3 millioner i året, vi har et hus i sammen 2 biler, båt og hytte.

Men når jeg leser her på forumet så ser jeg så mange dårlige mødre, som klager over ekser, de de er uføre, og vegrer seg og arbeide. hvorfor er det så mange sånne mennesker her på dette forumet?. Syntes det er veldig synd og se så mange dårlige holdninger blant mange av brukerne her. Skjerp dere damer!.

Anonymkode: 21252...f4a

Hvorfor har du så dårlige holdninger da? Det her er det verste jeg har lest på en stund

Anonymkode: 17a4f...519

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har fått mye negativ respons på dette innlegget, sier jeg har mangel på empati, at jeg har dårlig holdninger osv. Dette stemmer ikke, jeg har faktisk donert til flere veldedige formål, jeg er god mor for mine barn, og prøver til mitt beste og være en god kone. Hva jeg prøvde å få frem i dette innlegget var kun å motivere dere som sliter litt. Men det kan virke som at ikke alle vil ha motivasjon og det respekterer jeg. Men jeg håper med alt mitt hjerte at det ordner seg for dere også i fremtiden, ønsker dere alle lykke til ♥️

Anonymkode: 21252...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ser jeg har fått mye negativ respons på dette innlegget, sier jeg har mangel på empati, at jeg har dårlig holdninger osv. Dette stemmer ikke, jeg har faktisk donert til flere veldedige formål, jeg er god mor for mine barn, og prøver til mitt beste og være en god kone. Hva jeg prøvde å få frem i dette innlegget var kun å motivere dere som sliter litt. Men det kan virke som at ikke alle vil ha motivasjon og det respekterer jeg. Men jeg håper med alt mitt hjerte at det ordner seg for dere også i fremtiden, ønsker dere alle lykke til ♥️

Anonymkode: 21252...f4a

Motivere andre som sliter med å skryte over deg selv? Good going! Selvinnsikten kan tydeligvis ikke kjøpes for penger :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du liker å lese alle trådene om disse "mislykkede" menneskene, ikke sant? Og denne tråden er åså en tråd for å få bekreftet din suksess og til å sparke nedover. Når sant skal sies har ikke lykkelige folk behov for det. Hvorfor trenger du denne bekreftelsen? Du er jo åså en av de som sutrer og har dårlige holdninger. Kom deg ut av boblen din, livet har ikke en fasit.

Anonymkode: b8a80...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det første avsnittet i startinnlegget ditt å gjøre med det andre avsnittet?

Anonymkode: e53bb...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

du liker å lese alle trådene om disse "mislykkede" menneskene, ikke sant? Og denne tråden er åså en tråd for å få bekreftet din suksess og til å sparke nedover. Når sant skal sies har ikke lykkelige folk behov for det. Hvorfor trenger du denne bekreftelsen? Du er jo åså en av de som sutrer og har dårlige holdninger. Kom deg ut av boblen din, livet har ikke en fasit.

Anonymkode: b8a80...e0c

jeg hadde egentlig tenkt og legge denne tråden død, men nå føler jeg at jeg må svare. Fordi jeg har det bra, betyr ikke det at jeg ikke kan oppfordre andre til og gjøre det bedre?. du sier selvinnsikt, vel da burde du kanskje se at sjalusi er en dårlig egenskap. håper du får hjelpen du trenger.

Anonymkode: 21252...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg hadde egentlig tenkt og legge denne tråden død, men nå føler jeg at jeg må svare. Fordi jeg har det bra, betyr ikke det at jeg ikke kan oppfordre andre til og gjøre det bedre?. du sier selvinnsikt, vel da burde du kanskje se at sjalusi er en dårlig egenskap. håper du får hjelpen du trenger.

Anonymkode: 21252...f4a

Selvfølgelig kan du oppfordre noen til å gjøre det bedre.

Men hvor i alle dager får du det fra at det du skryter så fælt av er bedre? Og hvorfor det utrolig sterke behovet for å vise frem hva du har?

Innlegget ditt er ikke annet enn en skrytepost og et forsøk på å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er en helt normal dame, 32 år har en mann som er 35, har 3 barn, en god jobb jeg og mannen tjener ca 1.3 millioner i året, vi har et hus i sammen 2 biler, båt og hytte.

Men når jeg leser her på forumet så ser jeg så mange dårlige mødre, som klager over ekser, de de er uføre, og vegrer seg og arbeide. hvorfor er det så mange sånne mennesker her på dette forumet?. Syntes det er veldig synd og se så mange dårlige holdninger blant mange av brukerne her. Skjerp dere damer!.

Anonymkode: 21252...f4a

Du føler deg åpenbart bedre enn de fleste her. Er ikke det dårlig holdning? Bra for deg at du har god helse, ikke har en eks å klage over, er en perfekt mor og ellers sitter godt i det. Eller? Jeg er ganske sikker på at du har forbedringspotensiale og antagelig ikke er så perfekt når det kommer til stykket. 

Anonymkode: f2a59...d54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ser jeg har fått mye negativ respons på dette innlegget, sier jeg har mangel på empati, at jeg har dårlig holdninger osv. Dette stemmer ikke, jeg har faktisk donert til flere veldedige formål, jeg er god mor for mine barn, og prøver til mitt beste og være en god kone. Hva jeg prøvde å få frem i dette innlegget var kun å motivere dere som sliter litt. Men det kan virke som at ikke alle vil ha motivasjon og det respekterer jeg. Men jeg håper med alt mitt hjerte at det ordner seg for dere også i fremtiden, ønsker dere alle lykke til ♥️

Anonymkode: 21252...f4a

Ordner seg for oss? Jeg tjente det dobbelte av dere til sammen i fjor. 
Men jeg føler ikke behovet for å trykke ned andre som tjener mindre enn meg eller ikke har mulighet til å være i arbeid.
Livet handler ikke bare om penger og det materielle. Suksess handler ikke om hva man eier i livet. Suksess er individuelt for hvert enkelt menneske. Det som er suksess for deg trenger ikke å være suksess for et annet menneske. 
Du mangler en god dose selvinnsikt. 
God bedring❤️

Endret av ShivaSol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

betyr ikke det at jeg ikke kan oppfordre andre til og gjøre det bedre

Hvor var oppfordringen? 

Jeg håper for din del at du ikke opplever det livet uføre lever. Tror det hadde blitt et sjokk for deg og slått sprekker i dukkehuslivet ditt. 

"Skjerp dere, damer - dere som er syke! Skjerp dere og få dere mann, barn, hus og Tesla! Da blir dere lykkelige, da!" Det er hva du sier i HI. 

Lurer litt på hva du mener med at de skal skjerpe seg? De skal bare slutte å ha vondt i ryggen eller bare slutte å ha PTSD eller hva annet man kan slite med når man er ufør? 

Anonymkode: bc866...42a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg hadde egentlig tenkt og legge denne tråden død, men nå føler jeg at jeg må svare. Fordi jeg har det bra, betyr ikke det at jeg ikke kan oppfordre andre til og gjøre det bedre?. du sier selvinnsikt, vel da burde du kanskje se at sjalusi er en dårlig egenskap. håper du får hjelpen du trenger.

Anonymkode: 21252...f4a

Wow, du er virkelig noe for deg selv 😄 Hvorfor tror du jeg er sjalu? Jeg er glad du svarte, så alle ser hvordan du er, det eskalerer jo nedover i tråden. Går det bra med deg? 😮 

Anonymkode: b8a80...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg lurer fælt på hva du jobber med ts.

Anonymkode: 8eb00...d57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...