Jellyfish Skrevet 27. september 2002 #1 Del Skrevet 27. september 2002 Da jeg gikk fra bussen på vei til jobb møtte jeg en blotter. Han stod på et gatehjørne midt i byen. Så først ikke noe spesielt med han, men han sa hei. Jeg sa hei og gikk forbi, men han sa hei igjen, og jeg snudde meg mot han. Da stod han og "nappet seg i løken" og spurte om vi skulle knulle! :o Rakk ikke å tenke lenger enn til å spørre om han var helt teit før jeg bare gikk, og advarte dama som kom mot meg lenger borte på fortauet. Han stakk selvfølgelig da jeg pekte på han. Tulling! Jeg har ingen store problemer med å se en mann som driter seg ut slik, men dette var akkurat på den tida da barn går til skolen. Tenk hvis han hadde gjort noe sånt mot en 9-åring. :evil: Enkelte mennesker er helt syke! Hadde jeg rekt å tanke meg om skulle jeg sagt til ham at han burde være flau over å vise frem en så liten tiss eller noe i den duren. Burde jo på en eller annen måte fått han til å føle seg litt teit, selv om jeg tvile på at det hadde funket. Irrierer meg enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. september 2002 #2 Del Skrevet 27. september 2002 Man blir bestandig etterklok i slike situasjoner. Jeg er også sånn som kan irritere meg over at jeg ikke sa det eller det i den og den situasjonen. Jeg tror at man rett og slett blir så paff at man ikke får tid til å tenke seg om. Men neste gang du møter en blotter, drar du sikkert den leksa til han. :blunke: Og ja, det er trist å tenke på at barn, spesielt små barn som går til skolen på denne tiden kan møte et slikt menneske. Tror jeg har kommet til å ringe polititet, slik at de kunne ha fjernet denne mannen fra offentligheten.. Uff, ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. september 2002 #3 Del Skrevet 27. september 2002 Sånt er bare ekkelt, det! Hvis det var en skole i nærheten tror jeg at jeg ville ha varslet skolen, slik at de var litt ekstra oppmerksomme en tid framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2002 #4 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg tror jeg hadde spurt om noe spm : " hvordan tør du og stå i all offentlighet og vise fram den lille dingsen der...makan" og ledd rått .. ( for å legge til.. antagelig hadde jeg vært like etterpåklok jeg og.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #5 Del Skrevet 29. september 2002 En blotter er ikke interesert i å knulle deg, bare vise seg frem. Det er tilfredstillelsens hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 29. september 2002 #6 Del Skrevet 29. september 2002 En blotter er ikke interesert i å knulle deg' date=' bare vise seg frem. Det er tilfredstillelsens hans.[/quote'] Det tror jeg vi alle vet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. september 2002 #7 Del Skrevet 29. september 2002 Har aldri møtt en blotter jeg, selv om jeg har bodd i et område der flere har blitt overrasket av menn i buskene. Jeg synes egentlig ikke at det høres så skummelt ut. Finnes mye som er farligere. Tror egentlig at jeg hadde gått rett forbi og ikke sagt et kvekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. september 2002 #8 Del Skrevet 29. september 2002 Ja, trodde de fleste visste det! Man får vel litt "sjokk" av å møte en blotter, og det hjelper å stoppe, peke og le. Da pakker de sakene fort -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #9 Del Skrevet 29. september 2002 Har vel bare et behov for å lufte den litt da vet du.... Hadde DEN typen ligget i parken med den i friluft og solt seg, hadde du hatt en annen mening. TRO MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. september 2002 #10 Del Skrevet 29. september 2002 "Behov for å lufte den" -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 30. september 2002 #11 Del Skrevet 30. september 2002 Mannen min så en gang en blotter som sto og viste seg til noen barn. Han gitt rett bort og ga han et skikkelig ballespark. Håper det lærte han noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 30. september 2002 #12 Del Skrevet 30. september 2002 Det må ha gjort vondt! Og han fortjente det! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. september 2002 #13 Del Skrevet 30. september 2002 Hadde DEN typen ligget i parken med den i friluft og solt seg' date=' hadde du hatt en annen mening. TRO MEG[/quote'] Det er da forskjell på en nudist og en som står på et gatehjørne å "napper løken". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2002 #14 Del Skrevet 30. september 2002 Hadde syns det vAR KJEKT UANSETT, SER SJELDEN EN NAKEN MANN. oG LITE MED LØK HER- e DU FRA SALTEN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå