Gå til innhold

Teste tidlig istedenfor å vente på IKM

Gjest 123 eller noe

Anbefalte innlegg

Gjest 123 eller noe

Forrige PP bestemte jeg meg for det siste, og da var jeg for det første en dag forsinket, og så kom mensen på jobb i tillegg. Gikk iskaldt nedover hele hodet da jeg så blodet på papiret på do, og brøyt litt sammen. Så jeg tror det er bedre å bli skuffet hjemme siden jeg har jobbhelg hver 28 dag og aldri egentlig kan unngå syklusen min på jobb. Er det noen tidligtest som selges på apotek, som er mest pålitelige etter deres erfaringer? Har lyst å ta en snarest egentlig, men nå er jeg bare 8dpo..

Endret av 123 eller noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte Clearblue tidligtest og fikk negativ 9 DPO, og svak positiv fra 10 DPO - stadig sterkere for hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid fire ganger og begynte å teste fra 6dpo alle månedene vi prøvde (totalt kanskje 12 mnd).
Fikk positiv test 9dpo hver gang jeg var gravid.
Mistet to ganger. 

Anonymkode: aa690...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også å være forberedt. Dersom jeg ikke er gravid så syns jeg det er MYE verre å få mensen enn blenda test.

Jeg bruker babyplans og onesteps strimler. Tester kun med dem frem til jeg kan skimte noe spennende på en test, da først bruker jeg de dyrere testene som CB o.l for å få bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har vært gravid fire ganger og begynte å teste fra 6dpo alle månedene vi prøvde (totalt kanskje 12 mnd).
Fikk positiv test 9dpo hver gang jeg var gravid.
Mistet to ganger. 

Anonymkode: aa690...82d

Takk for svar, trist å høre du mistet to ☹️ gikk det greit til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 123 eller noe
Amatariel skrev (4 timer siden):

Jeg liker også å være forberedt. Dersom jeg ikke er gravid så syns jeg det er MYE verre å få mensen enn blenda test.

Jeg bruker babyplans og onesteps strimler. Tester kun med dem frem til jeg kan skimte noe spennende på en test, da først bruker jeg de dyrere testene som CB o.l for å få bekreftelse.

Ja, får jeg nå mensenspotting på fredagen eller lørdag, går det liksom greit å gå ut og ekspedere kunder igjen, hvis jeg fikk en negativ test først. Og blir den negativ imorgen, er det mye bedre enn å bygge opp forventninger og kjenne falske symptomer fram til helga 🙂

Hvor får du tak i de fra babyplan, er det eBay? Jeg kjøpte tidligtest fra apotek1 igjen, det koster jo litt i lengden, så får vurdere å bestille babyplan til neste gang 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (17 minutter siden):

Hvor får du tak i de fra babyplan, er det eBay? Jeg kjøpte tidligtest fra apotek1 igjen, det koster jo litt i lengden, så får vurdere å bestille babyplan til neste gang 🙂

Babyplan kjøpes her :)https://babyplan.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Ah tusen takk for link 🙂 da bestiller jeg der, hvis jeg ikke plutselig fikk en positiv test likevel 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...