Gå til innhold

Hjelpe middel til slanking-tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jon Are skrev (40 minutter siden):

Vil legen skrive det ut til noen med ca 8-10 kg overvekt?  Klarer ikke å stagge det intense behovet for snacks. Lever og ånder for neste gang jeg skal ha mat..kunne godt tenkt med den medisinen.

Nei. 8-10 kg overvekt er ingenting og det er ikke helseskadelig eller farlig heller. Så legen vil nok bare be deg skjerpe deg litt. 

Anonymkode: 95103...43e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon Are
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. 8-10 kg overvekt er ingenting og det er ikke helseskadelig eller farlig heller. Så legen vil nok bare be deg skjerpe deg litt. 

Anonymkode: 95103...43e

Ja, med jeg føler det plager meg såpass mye at jeg sliter. Kan ikke ha noe i huset. Blir rastløs og sur av der her. Egentlig burde jeg holdt meg helt unna mat og tatt en pille istedet. Dettrigger veldig mye i meg. Vil bare hive innpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Are skrev (Akkurat nå):

Ja, med jeg føler det plager meg såpass mye at jeg sliter. Kan ikke ha noe i huset. Blir rastløs og sur av der her. Egentlig burde jeg holdt meg helt unna mat og tatt en pille istedet. Dettrigger veldig mye i meg. Vil bare hive innpå.

Det finnes mye du bare kan hive innpå. Det er mye bedre enn å ta en pille. Sukkerfri gele og rå grønnsaker. Krydret buljong. Te. Sukkerfrie pikekyss. 

Det beste er selvsagt å gjøre noe med vanen og tankene. Ta en tur ut, få en ny hobby.

Anonymkode: 917ed...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YT proteinpudding med sjokoladesmak kan være et alternativ til sjokolade. Eller Allévo slankepulver med sjokoladesmak, ikke som slankekur (Nutrilett smaker kunstig og fælt). Ingen av  delene er helt kalorifrie men sunnere enn søtsaker. Da jeg trøstespiste, byttet jeg ut sjokolade med disse og vekta gikk ned. Samt at jeg drakk Farris og Pepsi Max, og kuttet ut sjokoladepålegg, alkohol, og drikker med sukker i. Bortsett fra en cider en lørdag i blant.

Men det viktigste er om du klarer finne annen belønning enn mat. Det hele sitter i hodet, og bare DU kan endre dine tanker og følelser. En pille kan ikke det. For meg hjalp det å tenke «Hva ønsker jeg mest, den sjokoladen nå, eller å få en slankere og sunnere kropp?».  For meg gir det meg mestringsfølelse å lære å spille gitar, noe som gjør at behovet for trøstespising er mye mindre. Du behøver finne ut hva som kan gi DEG litt solskinn i livet ☀️,  så du kan bli mindre fiksert på mat, uten å bli sur. Og om du trener, så forbrenner du mer. 

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes mye du bare kan hive innpå. Det er mye bedre enn å ta en pille. Sukkerfri gele og rå grønnsaker. Krydret buljong. Te. Sukkerfrie pikekyss. 

Det beste er selvsagt å gjøre noe med vanen og tankene. Ta en tur ut, få en ny hobby.

Anonymkode: 917ed...fa6

Sukker frie pikekyss? Hvor får en kjøpt det. Føler jeg virkelig har kommer på feil spor for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævlig irriterende at du ikke behersker særskriving. Du får ikke tips fra meg!

Anonymkode: 4dace...f8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jævlig irriterende at du ikke behersker særskriving. Du får ikke tips fra meg!

Anonymkode: 4dace...f8c

Hva? 

Anonymkode: 95f8a...4be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jævlig irriterende at du ikke behersker særskriving. Du får ikke tips fra meg!

Anonymkode: 4dace...f8c

Okeeey.. Bitch. . 🙄

Anonymkode: 95f8a...4be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 22.57):

Jævlig irriterende at du ikke behersker særskriving. Du får ikke tips fra meg!

Anonymkode: 4dace...f8c

Seriøst?  du vil ikke gi henne tips fordi hun har skrive feil? men du må kommentere på den stygge måten også. Hva er i veien med deg?

ts: Ignorer hun sure kjerringen. Hun er sikker bare en ulykkelig kjærring som ikke har fått seg noe på en stund og ikke var smart nok til å få drømme jobben som norsk lærer🙄

Men jeg vil gi deg et tips som fungerte for meg. Hver gang du er sulten ta deg et glass med null kalori saft! funker veldig bra:)

Anonymkode: 37175...d80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøst?  du vil ikke gi henne tips fordi hun har skrive feil? men du må kommentere på den stygge måten også. Hva er i veien med deg?

ts: Ignorer hun sure kjerringen. Hun er sikker bare en ulykkelig kjærring som ikke har fått seg noe på en stund og ikke var smart nok til å få drømme jobben som norsk lærer🙄

Men jeg vil gi deg et tips som fungerte for meg. Hver gang du er sulten ta deg et glass med null kalori saft! funker veldig bra:)

Anonymkode: 37175...d80

*norsklærer

Anonymkode: b7e0f...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...