Gå til innhold

Til dere med Silikon pupper

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_barbie_*
Skrevet
Heihei : )

Jeg er ny her inne!

Jeg skal ta silikon den 6.januar hos Nobel Clinic ved Nils Lykke!

Er det noen som har blitt operert av han eller på nobel clinic.. Som kunne fortalt litt om sin opplevelse fra der? : )

Hei!! Skal bare si at jeg skal også opereres den. 6 januar, så grugleder meg allerede nå:D:D:D:D...

Lykke til:D (Skal opereres på klinikk Bergen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal opereres nå på tirsdag på Nobel Clinic (Morten H. Haug). Og jeg gru-gleder meg veldig.

Mulig silikon er "ut" i kjendisverdenen. Men for oss som kun skal legge inn så vi får normal cup-str så er det fullstendig irrelevant at kjendisene fjerner ballongene sine (for de er langt fra normale i str mange av de).

Skrevet

Jeg grugleder meg veldig selv jeg :D

Lykke til til deg som skal opereres samme dag som meg! Vil gjerne høre hvordan det går med deg etter operasjonen ;)

Gullet76:

Du må fortelle meg hvordan inntrykket ditt av personalet er : )

Lykke til!

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

noen her som er over 60kg og under 1.70 høy og vil ha silikon!!?? er alle som vil ha større bryster tynne? :tristbla: for det er ikke jeg... 74kg og 1.66.... har begynnt å jobbe i en aktiv jobb nå så går nok ned på min normal 70kg.. men ingen som er i nærheten av det som skriver de vil ha silikon? jeg har vel a el b cup og ønsker meg større for det står bedre til hoftene, ser ikke tjukk ut, ingen som tror jeg er 74kg, men det er jeg jo uansett. litt mage og alt (utenom pupper..)... ingen andre der med litt ekstra på kroppen som vil ha større pupper?:lete:

skal nå uansett begynne å spare..:)

kikka på fornebuklinikken..synd den ligger på andre sida av landet. noen bra på vestlandet?

ps dum debatt, enten liker man eller så liker man ikke.punktum. folk gjør hva de vil for sin egen del, ikke for egosentriske menn. punktum(nr2)

Gjest Gjest_lillea_*
Skrevet
litt vanskelig å beregne hvor mange ML som vil se naturlig ut til din kropp. vet du om en kjendis hvis kroppsstørrelse ligner på din? og som har den størrelse pupper du har lyst på? bra gjort av legen din å advare deg litt da, om å ikke ta for store pupper! det er ikke spesielt kledelig hvis man er tynn og lav å ha d-cup.... personlig syns jeg ingen kler å ha d-cup før man er over 180 høy og slank, som brigitte nielsen... men jeg er jo litt prippen da ;)

hahahah du må tulle? jeg er 159 høy og har E-cup. og de ser bare fine ut og passer fint til kroppen min. får masse komplimenter og oppmerksomhet for puppene mine jeg... (ikke har jeg silikon heller, orker bare ikke sulte meg selv for å ha b cup og utstikkende ribbein)

er glad jeg ikke er 180 høy hvertfall...

og om folk skal gjette bh størrelsen min gjetter de ikke e, men c eller d, så man klarer faktisk ikke se på folk åssen str de har.

Skrevet

får aldri noe svar på mine spørsmål om silikon noe sted :tristbla: usynelige innelegg syndrom

Gjest Gjest_mann40_*
Skrevet
Hei!

Jeg opererte for 2 uker siden. Jeg har bare fortalt det til mannen min, min søster og en av mine nærmeste venninner. Disse vet jeg at jeg kan stole på, og de vet godt hvor mye dette har plaget meg gjennom flere år. Jeg har valgt å ikke fortelle det til flere, nettopp fordi jeg ikke orker negative tilbakemeldinger. Dersom noen skulle se forandringen, kommer jeg ikke til å nekte, men heller be dem om å holde tett. Jeg ønsker heller ikke være hun med silikonen... Er nemlig 3-barnsmor, og vil ikke at ungene skal høre om dette på skolen. Ungene våre vet ingenting.

Hvorfor skamme seg over det? Andre som ser puppene dine etter operasjonen vil uansett se at det er "noe muffens" der - det er lissom ikke verdens vanskeligste observasjon å gjøre med mindre eieren av puppene går inn for å skjule dem (hvilket jo ville være synd!!) ;)

Jeg er selvfølgelig hjertens enig i at det ikke er noe å annonsere vidt og bredt - det er uansett kun din egen sak. Men å bry seg om hva andre måtte mene om at du som trebarnsmor har kjøpt seg nye pupper, ja det ville jeg stolt hevet meg over :)

Jeg er mann, og i utgangspunktet av den oppfattning at majoriteten av de jenter som får implantater slett ikke har behov for det. I bunn og grunn har rimelig nok ingen behov for det om en skal se se helt kynisk på det.

Jeg har nå en gang alikevel en livsledsager som har silikonpupper - svært fine sådanne. Ja brystene hennes er nok drøyt spretne for alderen (37), og nei, de kjennes selvfølgelig ikke naturlige ut når en klemmer på dem, men hva så - det er henne jeg elsker, og de ga i følge henne økt selvtillit, og det unner jeg henne mer enn sterkt nok til å skulle hekte meg opp i at hun har tuklet med en i utgangspunktet grisefin kropp :)

Skrevet
noen her som er over 60kg og under 1.70 høy og vil ha silikon!!?? er alle som vil ha større bryster tynne? :tristbla: for det er ikke jeg... 74kg og 1.66.... har begynnt å jobbe i en aktiv jobb nå så går nok ned på min normal 70kg.. men ingen som er i nærheten av det som skriver de vil ha silikon? jeg har vel a el b cup og ønsker meg større for det står bedre til hoftene, ser ikke tjukk ut, ingen som tror jeg er 74kg, men det er jeg jo uansett. litt mage og alt (utenom pupper..)... ingen andre der med litt ekstra på kroppen som vil ha større pupper?:lete:

skal nå uansett begynne å spare..:)

kikka på fornebuklinikken..synd den ligger på andre sida av landet. noen bra på vestlandet?

ps dum debatt, enten liker man eller så liker man ikke.punktum. folk gjør hva de vil for sin egen del, ikke for egosentriske menn. punktum(nr2)

Heisann, jeg er riktignok 170, men veier rett over 80 kilo. Jeg vil ta dilikon fordi jeg er bygd breidt over ryggen, noe som gjør at selv om jeg har en helt ok cupstørrelse (85b), så får jeg ikke kløft, uansett hvor god push-up bh jeg bruker. Jeg må bare ned i vekt først, siden jeg ikke trives på vekta jeg har havnet på. Målet er å ned minst ti kilo, og dermed havner jeg sikkert på rundt 75a eller deromkring. Og når magen stikker lenger ut enn puppene, selv etter ti kilo ned (jeg veide 65 kilo frem til for to år siden, så jeg vet hvordan kroppen min ser ut tynn), ja da ser ikke jeg noe annet valg enn å ta silikon. For jeg orker ikke altså, å fortsette å leve med denne merkelige proporsjonerte kroppen.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

bør en slanke seg det en har planer om før en tar silikon? får en rippling lettere om en går ned 5 +++ kg med silikonen i? å legge på seg og gå ned samme kg er vel ikke ett problem?

godt det er andre som har problemer som ligner på mine.. jeg får kløft nå men ikke når jeg skal slanke meg.. :( uten bh ser alt ut som bulker nedover, flottegreier.. føler jeg mangler en del som skulle vært der.. vil passe kjoler og klær og se at alt passer sammen i speilet..

Skrevet

vet ikke hvor jeg skal trykke for å skrive her på vannlig måte hm...

Men girls, nå skal jeg opereres (klinikk bergen) den 5 januar!! :gjeiper: Begynner å grue meg litt...spess for narkosen! Er 1.69 og blitt ambefalt 220- 240 ml (har en a cup)...han sa jeg har ikke så lite vev som jeg tror,så jeg kan bare legge protesen over muskelen, mens andre leger sa at jeg har ikke så mye vev så må ha under muskelen og ikke mer enn 200.... litt rart.. :lur:

Har noen hørt noe om denne klinikken?

kommer det til å gå fiiiinnt med meg??! :lete:

Skrevet

Lurer på hvordan det har gått med gullet76 : ))

Skrevet

Men girls, nå skal jeg opereres (klinikk bergen) den 5 januar!! :gjeiper: Begynner å grue meg litt...spess for narkosen! Er 1.69 og blitt ambefalt 220- 240 ml (har en a cup)...han sa jeg har ikke så lite vev som jeg tror,så jeg kan bare legge protesen over muskelen, mens andre leger sa at jeg har ikke så mye vev så må ha under muskelen og ikke mer enn 200.... litt rart.. :lur:

Hvordan gikk det med deg da? :) Hvor mye ble lagt inn, over eller under muskel?

Skrevet

Heisann!

Er ny her jeg så jeg vet ikke helt hvor jeg skal trykke for å svare og skrive innlegg. Mulig dette kommer på feil sted i såfall får dere bare unskylde :klaske:

Jeg ble også operert den 5 januar og ligger hjemme og pleier formen min. Lurer veldig på hvordan det gikk med deg?

Jeg fikk ikke narkose, men fikk mye beroligende og sov mesteparten. Men var våken siste del, men var så full av beroligende at det gikk fint. Var ikke redd. Jeg fikk beskjed om at jeg fikk max plass til 275cc. Er 165cm høy og veier 52kg. Men legen sa han skulle prøve forskjellige proteser under operasjonen for å se hva som egnet seg best. Jeg endte opp med 325cc og resultatet ser veldig bra ut. De ble i hvertfall store nok hihi. Jeg la du over muskelen fordi jeg trener mye styrketrening og ønsket ikke å ha de under av den grunn. Nå gleder jeg meg til å få av bandasjen for å se litt ekstra godt på de og er veldig nysgjerrig på hvilken cup størrelse jeg ender opp med. Hadde i utgangspunktet en AA.

Få høre litt hvordan det gikk med deg da.....

klem.

Skrevet
Heisann!

Er ny her jeg så jeg vet ikke helt hvor jeg skal trykke for å svare og skrive innlegg. Mulig dette kommer på feil sted i såfall får dere bare unskylde :klaske:

Jeg ble også operert den 5 januar og ligger hjemme og pleier formen min. Lurer veldig på hvordan det gikk med deg?

Jeg fikk ikke narkose, men fikk mye beroligende og sov mesteparten. Men var våken siste del, men var så full av beroligende at det gikk fint. Var ikke redd. Jeg fikk beskjed om at jeg fikk max plass til 275cc. Er 165cm høy og veier 52kg. Men legen sa han skulle prøve forskjellige proteser under operasjonen for å se hva som egnet seg best. Jeg endte opp med 325cc og resultatet ser veldig bra ut. De ble i hvertfall store nok hihi. Jeg la du over muskelen fordi jeg trener mye styrketrening og ønsket ikke å ha de under av den grunn. Nå gleder jeg meg til å få av bandasjen for å se litt ekstra godt på de og er veldig nysgjerrig på hvilken cup størrelse jeg ender opp med. Hadde i utgangspunktet en AA.

Få høre litt hvordan det gikk med deg da.....

klem.

Hei og velkommen! Kan jeg spørre hvor du opererte deg? :) Opererte dagen etter deg, på Fornebuklinikken. Må ha vært litt skummelt å våkne under operasjonen? :S

Skrevet
Hei og velkommen! Kan jeg spørre hvor du opererte deg? :) Opererte dagen etter deg, på Fornebuklinikken. Må ha vært litt skummelt å våkne under operasjonen? :S

Jeg opererte også på fornebuklinikken, men for faktisk så lenge siden som i 2000, eller var det '01? det er iallefall grymt lenge siden, når man tenker tilbake.

Jeg har nå begynt å lure litt på om jeg skal ta de ut, eller eventuelt få de forandret.

Jeg er veldig fornøyd med størrelsen(gikk fra tvilsomt liten A til helt fin B cup), men når de har grodd, har et av innleggene vridd seg litt(ikke ut av posisjon), sånn at man ka klemme inn kantene av det.

Plastikkirurger både her og der jeg har besøkt for å få kontrollert det, sier det ikke gjør noe, egentlig. Det er jo bare jeg og de som vet hvor det skal trykkes, som "ser" det. Men nå er det nå engang så..... og jeg lurer på hvordan det blir påvirket når man engang får barn, og brystvev setterigang med melkeproduksjon. Noen som vet?

Skrevet

Hei!

Neida, det var ikke skummelt å våkne opp under oprerasjonen. Fikk jo lokalbedøvelse og mye beroligende og søvndyssende. Sovnet med en gang opereasjoen startet og våknet de siste 10 min. Men selvom jeg var våken var jeg så sløvet at jeg oppfattet ikke så mye av det som skjedde. Hadde visst bare ligget på benken og fniset.... Hihi... Var glad jeg ikke fikk narkose det er visst en større påkjenning for kroppen og man bruker lengere tid på å komme til hektene etter inngrepet.

Nå er endelig bandasjen av og jeg går i min nye sports BH som skal sitte der i 3 mnd... ojojoj... Men godt å få på seg noe mer komfertabelt enn bandasjen og endelig kan jeg dusje hele kroppen på en gang og få skiftet BH hver dag.

Er kjempe fornøyd med resultatet. I dag er 8 dager siden inngrepet og jeg begynner å føle at jeg er nesten tilbake. Litt sår når jeg skal bevge armene over hodet og må bruke krefter.

Hvordan gikk det med dere andre som tok operasjon i forrige uke???? Ble dere fornøyde og er dere i form igjen? :husarbeid:

Skrevet
Hei!

Neida, det var ikke skummelt å våkne opp under oprerasjonen. Fikk jo lokalbedøvelse og mye beroligende og søvndyssende. Sovnet med en gang opereasjoen startet og våknet de siste 10 min. Men selvom jeg var våken var jeg så sløvet at jeg oppfattet ikke så mye av det som skjedde. Hadde visst bare ligget på benken og fniset.... Hihi... Var glad jeg ikke fikk narkose det er visst en større påkjenning for kroppen og man bruker lengere tid på å komme til hektene etter inngrepet.

Nå er endelig bandasjen av og jeg går i min nye sports BH som skal sitte der i 3 mnd... ojojoj... Men godt å få på seg noe mer komfertabelt enn bandasjen og endelig kan jeg dusje hele kroppen på en gang og få skiftet BH hver dag.

Er kjempe fornøyd med resultatet. I dag er 8 dager siden inngrepet og jeg begynner å føle at jeg er nesten tilbake. Litt sår når jeg skal bevge armene over hodet og må bruke krefter.

Hvordan gikk det med dere andre som tok operasjon i forrige uke???? Ble dere fornøyde og er dere i form igjen? :husarbeid:

Jeg opererte meg dagen etter deg, så da er vi ca likt i løypa :) Opererte meg på FK, 300/285 under muskel, høyprofil. Er veldig fornøyd med størrelsen! Er først i dag jeg har vært i stand til å vaske håret selv og ha på ordentlige klær, og det er utrolig deilig. Tok av bandasjene i dag, så blir deilig å dusje hele kroppen ja :-) Puppene er fortsatt litt ømme, men tar nesten ikke smertestillende lenger. Hvor opererte du deg?

Skrevet

Jeg tok også forrige tirsdag : ) Opererte hos Nobel Clinic, 260 under muskel.

Jeg er veldig fornøyd, og blir bare mer og mer fornøyd for hver dag som går! Arrene svir forstatt litt, men klør mest nå : )

Slutta med smertestillende etter 4 dager, følte ikke at det var vondt nok til å fortsette med de lenger da..

De er forsatt veldig ømme, men greier fint å ligge på siden å sove osv! Tenkte jeg skulle prøve å vaske håret mitt selv i dag, så slipper kjæresten det ; p Hehe!

Er dere andre fornøyde? : )

Skrevet
Jeg opererte meg dagen etter deg, så da er vi ca likt i løypa :) Opererte meg på FK, 300/285 under muskel, høyprofil. Er veldig fornøyd med størrelsen! Er først i dag jeg har vært i stand til å vaske håret selv og ha på ordentlige klær, og det er utrolig deilig. Tok av bandasjene i dag, så blir deilig å dusje hele kroppen ja :-) Puppene er fortsatt litt ømme, men tar nesten ikke smertestillende lenger. Hvor opererte du deg?

Hei!

Jeg oprerte meg på Volvat og er fornøyd med det valget.

Kan kjenne meg igjen i gleden ved å endelig vaske håret selv og kunne gjøre helt dagligdagse ting igjen. I går skiftet jeg på sengen min selv og var stolt etterpå. I går var også min første dag ute av kosedressen :-) Og var ute og kjørte bil selv... Jepp, endelig går det fremover og det bedrer seg litt for hver dag. Men jeg har fortsatt store smerter pga brystspreng i og med at jeg ikke har barn eller har ammet.

Men har hørt at det blir litt mer smertefult i etterkant ved å legge det under muskelen for det er vel et større inngrep? Har du hatt mye smerter?

Hvor lenge har dere fravær fra jobb eller skole? Og har dere tatt ut ferie? Jeg skal begynne å jobbe igjen i morgen som blir 10 dager etter operasjon. Min lege sa at det holdt med en ukes fravær på jobb, men kjenner at det er litt i minste laget. Hadde trengt et par dager til kjenner jeg... Hva gjør du?

Skrevet
Hei!

Jeg oprerte meg på Volvat og er fornøyd med det valget.

Kan kjenne meg igjen i gleden ved å endelig vaske håret selv og kunne gjøre helt dagligdagse ting igjen. I går skiftet jeg på sengen min selv og var stolt etterpå. I går var også min første dag ute av kosedressen :-) Og var ute og kjørte bil selv... Jepp, endelig går det fremover og det bedrer seg litt for hver dag. Men jeg har fortsatt store smerter pga brystspreng i og med at jeg ikke har barn eller har ammet.

Men har hørt at det blir litt mer smertefult i etterkant ved å legge det under muskelen for det er vel et større inngrep? Har du hatt mye smerter?

Hvor lenge har dere fravær fra jobb eller skole? Og har dere tatt ut ferie? Jeg skal begynne å jobbe igjen i morgen som blir 10 dager etter operasjon. Min lege sa at det holdt med en ukes fravær på jobb, men kjenner at det er litt i minste laget. Hadde trengt et par dager til kjenner jeg... Hva gjør du?

Det er så herlig å kunne gjøre de dagligdagse tingene igjen! Dette er den første dagen min hvor jeg ikke har tatt smertestillende i det hele tatt. De første 4 dagene kunne jeg såvidt røre på meg uten å føle at jeg skulle dø av smerte. Og jeg har faktisk ganske høy smerteterskel! I følge kirurgen som opererte meg kan det være mer smertefullt å legge under muskel, siden muskelen blir flyttet på og flere blodårer brennes. Er jo omtrent umulig å ikke bruke muskelen i det hele tatt... Men de siste dagene har smertene blitt drastisk mye mindre :D Synes de ekstra smertene er verdt resultatet. Protesen ligger jo under både muskler og fett, så jeg synes at det ofte ser mer naturlig ut enn de som har tatt over muskel.

Jeg er student, og semesteret startet egentlig på mandag. Har valgt å drøye en uke, siden jeg ikke føler meg trygg på å bære laptop og bøker enda. Setter veldig stor pris på de ekstra dagene, slik at jeg gradvis kan gå tilbake til et "normalt" liv igjen :) Skal jobbe i helgen, og regner med at det går bra! Jobber på treningssenter, så får overlate de tunge løftene til de andre som jobber der.

Har du sykemeldig gjennom fastlegen eller har du tatt ut ferie? Hvis du ikke føler deg helt klar, ville jeg vurdert å vente et par dager med å jobbe, hvis du har mulighet til dette. Kroppen sier jo i fra, og det er ikke noe særlig å ta sjansen på å overanstrenge seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...