Gå til innhold

Unge damer som plukker små biter av bollen, istedenfor å ta en jafs slik som før.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Boller smaker best ved å dra av biter.

Hilsen ikke-ung kvinne på 40.

Anonymkode: f50f3...b50

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er godt voksen og har vokst opp med at når vi damer/ unge jenter spiste kake/ bolle/ sjokolade så bet vi av en bit og tygde. Fikk vi litt smuler rundt munnen, så tørket vi det av uten å bli flau.

Nå spiser mange unge damer/ unge kjendisdamer som en liten mus.

De plukker av/ bryter av en og en liten bit,  og spiser nesten usynlig.

Sikkert fordi at alt skal være så perfekt og ladylike i dag.

Noen som har lagt merke til det samme?

Anonymkode: e7392...c01

Når jeg vokste opp (født 1991) elsket jeg å plukke biter med fingrene av en bolle, og ta de i munnen, mer en store jafs. Det var absolutt ingen tanker om hvordan jeg så ut, men jeg likte å forlenge bollen og opplevelsen med å spise, isteden for at bollen er borte i løpet av kort tid. 

Anonymkode: 73036...c12

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jada, "åpenbart"😂

Anonymkode: 32885...2d0

For alle andre enn deg, kanskje :blomst:

Anonymkode: 8ef11...3e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke sminke. Men river biter av bollene for det. Det smaker bedre da syns jeg.

Anonymkode: ecdd2...412

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anciol skrev (22 minutter siden):

Vanligvis fordi vi må

nå en viss buss! 

Så da glefser dere i dere bolla mens dere skuler på dem som river biter? 😂

Kan dere ikke ta en senere buss? Jeg prøver å lære ungene mine å nyte maten jeg da. Ikke så sjarmerende med folk som stapper innpå. 

Anonymkode: b7419...e57

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For alle andre enn deg, kanskje :blomst:

Jada. Som de fryser og må varme seg i alle reklamene😂. Sikkert veldig kaldt hver gang de spiller inn, da🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jada. Som de fryser og må varme seg i alle reklamene😂. Sikkert veldig kaldt hver gang de spiller inn, da🤪

Det vet jeg ingenting om, men du reagerte jo på damer i det virkelige liv også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ingenting om, men du reagerte jo på damer i det virkelige liv også.

Som igjen blir påvirket av det de ser på tv, ofc😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr bakst, som boller eller tørre kaker, kan jeg gjerne rive i biter før jeg spiser det. Spiser jeg store biter av det, blir jeg sittende og tygge i evigheter for å få til å svelge det ned. Også kan det sette seg som en klabb baki ganen.

Anonymkode: cd390...248

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde jeg allerede som barn og har fortsatt med det. Gjør det også hjemme alene. 

Anonymkode: 7ee3e...bca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som igjen blir påvirket av det de ser på tv, ofc😂

Ellers så er de fleste som gjør det som meg og liker å være god og varm på hendene 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er de fleste som gjør det som meg og liker å være god og varm på hendene 😉

Jada. Keep on telling urself that😊. Dette er mye av det samme som når noen kvinner begynte å stappe skjorta nedi buksa framme😂. Voila, så var de plutselig mange🤪.

Mulig de bare ville varme seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Keep on telling urself that😊. Dette er mye av det samme som når noen kvinner begynte å stappe skjorta nedi buksa framme😂. Voila, så var de plutselig mange🤪.

Mulig de bare ville varme seg.

Som om menn ikke følger moter og trender? Regner med du stapper skjorta nedi buksa du også når du pynter deg. Mulig du er så syykt mainstream at du bruker slips til og med 😱

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å gni hele bolla først et par runder i trynet. Så gomler jeg i meg alt jeg klarer. Hvis det blir igjen noen smuler mellom de andre bollene eller i håret så bare sparer jeg det til neste måltid😍😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om menn ikke følger moter og trender? Regner med du stapper skjorta nedi buksa du også når du pynter deg. Mulig du er så syykt mainstream at du bruker slips til og med 😱

Og der har du svaret på hva tråden handler om😊. Jeg takker for meg og er glad du forsto😊.

Alt vel😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har du svaret på hva tråden handler om😊. Jeg takker for meg og er glad du forsto😊.

Alt vel😊

Joda, bare at det ikke er en trend- eller motesak å spise små biter av maten 😂 Det er så sykt alt man kan henge seg opp i.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Joda, bare at det ikke er en trend- eller motesak å spise små biter av maten 😂 Det er så sykt alt man kan henge seg opp i.

Det handler om observasjonsevne. Når man ser at folk plutselig begynner å gjøre noe annet enn det man er vant til, og det overhodet ikke har noe nyttig for seg, begynner man å lure. Andre som ikke ser dette, legger ikke merke til det.

Derfor kan man irritere seg grønn over slike tullete ting.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke mange rare blikk da? 

Jeg spiser bare smule for smule, og sørger for å dele den opp i minst 1000 biter sånn at jeg får nytt bollen ordentlig. Pleier å ta 2 timer når jeg er effektiv, og 4 timer når jeg skal slå ut håret og virkelig kose meg. Jeg blir så stolt over selvdisiplinen min, og det er viktig for andre å vite at jeg har selvdisiplin. Jeg kan ikke noe for det. Jeg bare er sånn. 

Anonymkode: 80bb6...bf7

Både ja og nei. Noen får stjerner i øya av å se på, andre ser på med skrekk og gru🤩🥳Men heldigvis så bryr jeg meg ikke spesielt mye om folk glaner eller hva de tenker. Det er tross alt mitt liv og min bolle. Ain’t no one messin’ with mamas bun hun😎Du er Heldig, med stor H. Tenk å ha så grov selvdisiplin. Jeg blir S for ShivaSol, S for Sjalu her as. Skulle også ønske at jeg hadde S for ShivaSol, S for Selvdisiplin. Jaja. Heldigvis går livet videre i denne bolle sorgen🙏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er ikke noe nytt vel? 😄 Gjorde det for 20 år siden åså jeg. Smaker bedre, er enklere når man bruker sminke.

Anonymkode: e1e9c...e9d

Å er det på grunn av sminken? Herlighet 🤭

Anonymkode: e7392...c01

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg får derimot masse skryt av omgivelsene mine, og de forteller meg at de kunne ønske de spiste akkurat som meg.

De lurer på hvordan jeg kan ha et slikt ekstremt øye for detaljer. Men jeg bare er sånn, jeg deler opp en bolle i 10.000 biter for å bevise for andre hvor sofistikert, sivilisert og dannet jeg er, og det er vanskelig å oppnå mitt nivå av dannethet. Som sagt, jeg kan ikke noe for dette. Jeg har til og med havnet i Guinnes Rekordbok fordi jeg har slike formidable konsentrasjonsevner. MEN, jeg kan ikke noe for dette, og krever at dette skal bli nedskrevet i menneskerettighetsboken. 

Oss med selvdisiplin er vi som har skjønt det. Håper noen blir med i den detaljerte bollespiseklubben, vi som ser bollen for det den er, og jafser den ikke bare i oss, som om den er en sjelløs klump. En bolle har mange personligheter og den kan overraske når du minst venter det, bare du deler den godt nok opp! Bollenes hemmelighet kalles det for, for oss innvidde. Men det krever litt da, er ikke alle som har tålmodigheten til å forstå bollens mysterier. Akkurat nå leser jeg en bok som kalles for "Boller og Bier". 

Anonymkode: 80bb6...bf7

Ooouf. Farlige perspektiver du kommer med her bollemor. Det er en åpenbaring for oss som glefser i oss og trengte en forklaring. Du burde virkelig få med deg bollespiseklubben på et opprop i byen etter cåråna. Dere hadde blitt de største legendene i historien og fremtidige generasjoner hadde hyllet dere til evig tid. Viktig budskap! Føler meg freeesh og opplyst etter disse samtalene. 
"Boller og bier" høres ut som et dansk manifest😍Får man lånt den på biblioteket? Regner med at det er du som har heftige konsentrasjonsevner og selvdisiplin som er den store forfatteren. Du burde ekspandere videre til Danmark. 

Endret av ShivaSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...