Gå til innhold

Engangskameraer på bordene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
Noen som vet om ok engangskameraer til en ok pris? skal ha 10-20 stk til å ha på hvert av bordene i bryllupet. Man kan kanskje få rabatt når man kjøper såpass mange et sted?

Og noen som har hatt dette som har dekket til den (ofte gule )embalasjen? Eller gjort noe annet lurt? 
 

Anonymkode: 327ab...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke med kvaliteten, men Clas Ohlsson har til rundt 100 kr. Tviler på at du får noen rabatt der. Kanskje du kan få rabatt hvis du tar kontakt med en lokal fotobutikk.

Anonymkode: 2b76f...869

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er poenget? alle har vel mobiltelefon idag?

Anonymkode: 1166a...04d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye å betale for dick picks, tit picks og uskarpe fyllebilder 😂

Anonymkode: ae7f0...b90

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med heller å ha sånn polaroidkamera på et bord der de tar bilder med eller uten rekvisitter, og putter bildene inn i et album og skriver en hilsen?

Anonymkode: 2f57b...21f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mye å betale for dick picks, tit picks og uskarpe fyllebilder 😂

Anonymkode: ae7f0...b90

Helt enig. Har opplevd det selv, er jo bare masse tullebilder tatt av sidemann, og bilder av nesebor, kløfter og bildene blir mer og mer utydelige jo lenger ut i filmrullen du kommer. 

Nei gjør som en annen her sier, ha en polaroidkrok hvor alle kan ta flotte gøyale bilder med morsom bakgrunn. Hvem vil ha 50 bilder av tante Jørdis som gaper uflatterende over en laksebit eller onkel Geir som sveiper på Tinder av ren kjedsomhet. 

Anonymkode: 4d0c6...2cb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts er. 

Jeg spurte ikke om innspill dette var noe vi skulle ha. Det er allerede noe vi har bestemt oss for😊 Vennene våre er ikke helt i kategorien som tar dickpics, det er ikke en rølpefest og tante Hjørdis og onkel Geir er ikke invitert😉

Ja folk har mobiltelefon men poenget er å få analoge bilder, syntes det er koselig😊

Vi skal også ha polaroidkamera til gjesteboka. 

Anonymkode: 327ab...335

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte på ebay. Var kvite med hjarter på, veldig fine :) men vi endte med å kaste dei, då vi såg dei yngste leike seg med dei gjennom heile kvelden 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med heller å ha sånn polaroidkamera på et bord der de tar bilder med eller uten rekvisitter, og putter bildene inn i et album og skriver en hilsen?

Anonymkode: 2f57b...21f

Så artig! 😄 Jeg tror engangs kamera er en god ide i teorien, men folk bruker mobilen, og det blir dyrt og fremkalle og kjøpe kameraene og masse dårlige bilder. Kan be gjestene sende dere de beste bildene til dere etterpå som de tok med mobil/kamera de tok med selv.

Anonymkode: 33d22...3da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er bedre å opplyse om en hashtag som alle kan bruke. Gjerne skrive det i innbydelsen om den ikke er sendt, ihvertfall ha det på nettsiden. I selve bryllupet kan det stå nederst på en plakat et sted, så dere ikke sier det mer enn en gang

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel husk å kjøpe de med blitz. Ei venninne kjøpte en del uten, og lokalet var koselig belyst i virkeligheten, men kameraene var ikke gode nok. 98% av bildene endte opp helt sorte, of det var penger rett ut av vinduet.

Skal du gjøre det bør du kjøpe ok kvalitet.

Anonymkode: 018a1...bb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vel husk å kjøpe de med blitz. Ei venninne kjøpte en del uten, og lokalet var koselig belyst i virkeligheten, men kameraene var ikke gode nok. 98% av bildene endte opp helt sorte, of det var penger rett ut av vinduet.

Skal du gjøre det bør du kjøpe ok kvalitet.

Anonymkode: 018a1...bb6

Takk! Det skal jeg ta med meg! 

 

2 hours ago, sofie777 said:

Kanskje det er bedre å opplyse om en hashtag som alle kan bruke. Gjerne skrive det i innbydelsen om den ikke er sendt, ihvertfall ha det på nettsiden. I selve bryllupet kan det stå nederst på en plakat et sted, så dere ikke sier det mer enn en gang

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så artig! 😄 Jeg tror engangs kamera er en god ide i teorien, men folk bruker mobilen, og det blir dyrt og fremkalle og kjøpe kameraene og masse dårlige bilder. Kan be gjestene sende dere de beste bildene til dere etterpå som de tok med mobil/kamera de tok med selv.

Anonymkode: 33d22...3da

Poenget er fortsatt analoge bilder med nettopp engangskamera😊 vi har fotograf hele dagen til å ta skikkelige bilder. 

TS

Anonymkode: 327ab...335

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei til engangskamera.

Kvaliteten på bildene er dårlig, og folk tar teite bilder, da særlig gutta.


Bedre å låne noen enkle digitalkameraer eller spørre om gjestene kan sende alle bilder de tar med egen mobil til en messengergruppe feks. Kvaliteten blir bedre og da blir det meste av tull sortert bort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Teardrop said:

Nei til engangskamera.

Kvaliteten på bildene er dårlig, og folk tar teite bilder, da særlig gutta.


Bedre å låne noen enkle digitalkameraer eller spørre om gjestene kan sende alle bilder de tar med egen mobil til en messengergruppe feks. Kvaliteten blir bedre og da blir det meste av tull sortert bort.

Ok. Det var ikke det jeg spurte om. Som jeg har skrevet flere ganger over her. 

TS

Anonymkode: 327ab...335

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ok. Det var ikke det jeg spurte om. Som jeg har skrevet flere ganger over her. 

TS

Anonymkode: 327ab...335

Enig i at det er irriterende når folk svarer på noe annet enn det man spør om. Men det er ikke sånn at alle råd man ikke har bedt om, er dårlige råd. Synes du har fått mange gode innspill egentlig..

Anonymkode: 1166a...04d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Enig i at det er irriterende når folk svarer på noe annet enn det man spør om. Men det er ikke sånn at alle råd man ikke har bedt om, er dårlige råd. Synes du har fått mange gode innspill egentlig..

Anonymkode: 1166a...04d

Er mest irriterende at det fortsetter å komme råd på råd om noe helt annet enn man spør om, selv om man har sagt pent ifra om at det ikke er det man spør om. Det har ikke noe å si hvor bra råd det er, for det løser ikke et problem jeg har. Men men, er vel bare litt sånn på kvinneguiden😊

 

TS

Anonymkode: 327ab...335

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøp en bildeprinter til smarttelefon, koster rundt 1000,- på Clas Ohlsen. Da kan gjestene printe ut bilder som de selv syntes er fine fra festen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#frøken skrev (Akkurat nå):

Kjøp en bildeprinter til smarttelefon, koster rundt 1000,- på Clas Ohlsen. Da kan gjestene printe ut bilder som de selv syntes er fine fra festen. 

men papiret er grisedyrt...

Anonymkode: 1166a...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte våre på Amazon, men sikkert det samme som er på eBay.

Personlig er jeg så glad for at vi hadde satt ut engangskameraer (i tillegg til fotograf, polaroid og alles mobil telefoner), bildene ble kjempe fine og gav et helt annet inntrykk og stemning! Anbefaler alle å ha engangskamera i bryllup. 

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

men papiret er grisedyrt...

Anonymkode: 1166a...04d

298 for 50 stk. billigere enn å fremkalle bilder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...