Gå til innhold

Erfaring med å få/gi ris i seksuell sammenheng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I fantasien tenner jeg veldig på å få ris på rumpa. Er dame. Vet ikke hvorfor, men det har «alltid» vært sånn. Fantaserer om å få ris enten med bar hånd eller en flogger. Kan også fantasere om at jeg får beskjed om å gå ut og plukke kvister til bjørkeris, og få juling deretter. På bar rumpe. Og da som forløper til sex. Tenner ikke på pisk eller ris som er ekstremt smertefullt. Men liker tanken på å blande smerte og nytelse. Og tror det kan være forløsende for meg med tanke på stress og kjas. Selv om det sikkert høres rart ut. 

Har lyst til å leve denne fantasien ut. Har nevnt det til partner tidligere. Og vi prøvde litt med å bruke belte. Men usikker på om det var hans greie. Så døde det litt ut. Men kjenner jeg blir litt flau over å spørre om han kan gi meg juling liksom. Eller at jeg plutselig har kjøpt en flogger, og så blir det bare kleint. 

Hvordan gikk dere frem for å få det som en del av sexlivet? 

 

Anonymkode: 630e6...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, dette er ikke for alle. Det krever stor grad av tillit partnerne imellom!

Når det er sagt, så skjønner jeg hva du mener. Jeg har i mange år kjent på litt sitring ved tanken. Og samtidig vært flau over å føle på den sitringen. Jeg har jo ikke lyst på ondsinnet juling! Men det er stor forskjell på å bli misbrukt/banket opp og å bruke erotisk dasking (som vi kaller det) seksuelt. Blandingen av (lett) smerte og nytelse opplever jeg som superintens.

Første gang var ikke noen høydare for oss. Det å slå en kvinne faller (heldigvis) ikke naturlig for min kjære. Så vi begynte forsiktig. Noen få dask innimellom bare for å fange oppmerksomheten min. Senere har det blitt lengre seanser. Jeg måtte bare la tanken modnes litt hos ham. 

Jeg vil anbefale dere å lese dere godt opp på det først. Og ha en ordentlig prat om ønsker/barrierer både før og etter - og gi respons underveis. Kommunikasjon er superviktig her! Jeg har samlet noen tips som dere kan ha som utgangspunkt for praten. (Siden er passordbeskyttet fordi dette ikke er for alle og jeg vil de som går inn dit tar et aktivt valg om at, ja, dette er noe de er nysgjerrige på. Passord: jegerok)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss så bare skjedde det.. han blir så kåt at han tar tak i rumpa og slår. Og av en eller annen grunn så blir jeg ekstremt kåt av det. Nå ber jeg om at han skal gjøre det, synes det er deilig at det svir litt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så pragmatisk av meg. Spør om å få prøve ut noe. Legg deg over kneet hans og finn et startpunkt. Om han ikke kjenner rumpa di fra før, så la han kna litt så han vet hvor det er mykt og hvor det er hardt. La han rise deg løst med bukse på og ta det derifra. Han blir nok overrasket over hvor mye variasjon man kan ha på rising. Det er ikke bare hvor hardt man slår.
La han bli flink og selvsikker på det, så får du se om det kommer av seg selv eller du må be om det flere ganger eller om det skjer automatisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke typen bli lagt over fanget og gitt ris.

Men spanking i kampens hete, med hånd, flogger, belte osv ja.

Har du lyst til teste det, så gjør det. Helt normalt, folk tenner på mye forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 10.08):

Hvordan gikk dere frem for å få det som en del av sexlivet? 

Kan ikke huske sånn spesifikt, men det falt ganske raskt på plass selv om vi begge hadde liten til ingen tidligere interesse for og erfaring med det. Nå er det et spennende krydder i et ellers varmt og nært sexliv hvor vanlig vanlijesex er go-to-varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 10.08):

I fantasien tenner jeg veldig på å få ris på rumpa. Er dame. Vet ikke hvorfor, men det har «alltid» vært sånn. Fantaserer om å få ris enten med bar hånd eller en flogger. Kan også fantasere om at jeg får beskjed om å gå ut og plukke kvister til bjørkeris, og få juling deretter. På bar rumpe. Og da som forløper til sex. Tenner ikke på pisk eller ris som er ekstremt smertefullt. Men liker tanken på å blande smerte og nytelse. Og tror det kan være forløsende for meg med tanke på stress og kjas. Selv om det sikkert høres rart ut. 

Har lyst til å leve denne fantasien ut. Har nevnt det til partner tidligere. Og vi prøvde litt med å bruke belte. Men usikker på om det var hans greie. Så døde det litt ut. Men kjenner jeg blir litt flau over å spørre om han kan gi meg juling liksom. Eller at jeg plutselig har kjøpt en flogger, og så blir det bare kleint. 

Hvordan gikk dere frem for å få det som en del av sexlivet? 

 

Anonymkode: 630e6...d26

Vi har vært sammen siden vi var 17.....nå er vi 45. Hos oss er det hun som liker ris. Hun tenner voldsomt på det. Det har bare utviklet seg over årene og nå er hun åpen om at hun tenner veldig på det og nyter det. I begynnelsen skammet hun seg veldig og ble flau. Så da var det min jobb å være positiv og vise at dette bare er sunn og deilig seksualitet. Jeg tenner mest på hennes nytelse og er ikke dominerende i utgangspunktet, men noe som jeg har blitt mer og mer. Det er jo gøy for meg å kunne bestemme og få henne til å gjøre det jeg selv ønsker.

Du trenger jo ikke spesifikt fortelle ham at du har lyst å prøve ut ris. Du kan jo fortelle at du har lyst å utforske litt forsiktig bdsm eller at han skal være dominerende og bestemme over deg, kanskje binde deg. Det er mange innfallsvinkler du kan ta slik at dere kan utforske sammen. Så blir det lettere etter hvert å få risen inn i det hele. 

Det finnes både steder på nett og podcaster om spanking. Undersøk litt og finn litt mer ut om det. Bli trygg på deg selv.

 

Anonymkode: c2107...ba2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor forskjellig hjernen fungerer hos forskjellige folk. Hos meg er sex og vold i to skuffer uten forbindelse, det er vel kanskje de to største motsetningene jeg kan komme på generelt. Jeg dømmer ingen, men synes jo det er ekstremt spesielt likevel.

Anonymkode: 9f29b...480

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hos meg er sex og vold i to skuffer uten forbindelse, det er vel kanskje de to største motsetningene jeg kan komme på generelt.

Jeg er helt enig, men tenk dette: BDSM er ikke vold, og vold er ikke BDSM. 
Samtykke er det som skiller.

Jeg respekterer at BDSM ikke er for alle, og forsøker ikke omvende noen. Bare en prinsipiell avklaring herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I min erfaring er det helt vanlig at damer liker dette. Det er jo ingenting å være flau over i det hele tatt. Og noe av det viktigste for mannen er å klare å tilfredsstille dama seksuelt, det er lite som får deg til å føle deg så bra som mann som akkurat det. Dermed, hvis du forteller han hva han kan gjøre som får deg i mål/i gang osv., så hjelper du ham også. Neste gang du rir ham, be ham om å klaske deg på rompa. Han merker nok godt at du liker det, og det bør oppmuntre ham også. 

PS: Dette er ikke rart i det hele tatt. Jeg som mann for eksempel liker det (en gang i blant) at hun klasker meg på ballene. Ikke veldig hardt selvfølgelig, men såpass at det gjør litt vondt. Å blande inn litt smerte med nytelsen er nok noe man har glede av.

Anonymkode: 842f3...2fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig, og det er ikke "galt"- og det er heller ikke noe man må. Og så er det vel så at det for ei kvinne kan være rett med en mann og feil med en annen. Rent fysisk er det slik at nerveendene i baken ligger ganske dypt og godt polstret, så det må litt energi til for å stimulere dem. Derav altså, i tillegg til det tanscendente aspektet med slik behandling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenner meg veldig, men jeg er mann. Skulle ønske dama svingte pisken hardt og bestemt omtrent hver gang vi hadde sex, for å tvinge meg til å prestere. Bare som en oppvarming. Nevner det ikke en gang til henne. Ville følt meg som en taper. Men slik er det altså.

Anonymkode: 6c159...ca2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Merkelig hvor forskjellig hjernen fungerer hos forskjellige folk. Hos meg er sex og vold i to skuffer uten forbindelse, det er vel kanskje de to største motsetningene jeg kan komme på generelt. Jeg dømmer ingen, men synes jo det er ekstremt spesielt likevel.

Anonymkode: 9f29b...480

Å like å få ris har ingenting med vold å gjøre. I baken sitter det mange nerver. Mange opplever lystfølelse av å få ris. I tillegg kan det også gi positiv psykisk velvære og gode følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 10.08):

I fantasien tenner jeg veldig på å få ris på rumpa. Er dame. Vet ikke hvorfor, men det har «alltid» vært sånn. Fantaserer om å få ris enten med bar hånd eller en flogger. Kan også fantasere om at jeg får beskjed om å gå ut og plukke kvister til bjørkeris, og få juling deretter. På bar rumpe. Og da som forløper til sex. Tenner ikke på pisk eller ris som er ekstremt smertefullt. Men liker tanken på å blande smerte og nytelse. Og tror det kan være forløsende for meg med tanke på stress og kjas. Selv om det sikkert høres rart ut. 

Har lyst til å leve denne fantasien ut. Har nevnt det til partner tidligere. Og vi prøvde litt med å bruke belte. Men usikker på om det var hans greie. Så døde det litt ut. Men kjenner jeg blir litt flau over å spørre om han kan gi meg juling liksom. Eller at jeg plutselig har kjøpt en flogger, og så blir det bare kleint. 

Hvordan gikk dere frem for å få det som en del av sexlivet? 

 

Anonymkode: 630e6...d26

Det tenner oss begge. Jeg tenner på godtvondt (av en eller annen grunn), og han tenner på reaksjonen min. Vi snakket om det lenge før vi prøvde det ut. Det er enklest å begynne med flat hånd. Ikke kjøp masse duppeditter før dere har prøvd dere fram litt. Og ikke be om juling, be om noen klaps på baken i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det tenner meg veldig, men jeg er mann. Skulle ønske dama svingte pisken hardt og bestemt omtrent hver gang vi hadde sex, for å tvinge meg til å prestere. Bare som en oppvarming. Nevner det ikke en gang til henne. Ville følt meg som en taper. Men slik er det altså.

Anonymkode: 6c159...ca2

Dette tror jeg gjelder flere enn bare deg, men en del menn tror kanskje at det forventes at de skal være dominante hele tiden. Hvis min partner hadde slike tanker ville jeg gjerne visst om det, for jeg liker å bestemme iblant

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min digger å få ris, han blir kåt av det, men det er milde greier da, vi snakker flat hånd på buksebaken mens han ligger over knærne mine. Selv får jeg ikke noe ut av å motta det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg får virkelig ikke nok ris. Fikk ønske han bare kunne lagt meg over fanget og gitt meg en real runde titt og ofte. Men med en tenåring i hus, som gjerne ikke legger seg så altfor lenge før oss er det sjeldent det passer seg med slike aktiviteter dessverre. Vil jo ikke at h*n skal tror at pappa slår mamma akkurat😬 Å noe få klaps på rumpa i kampens hete gjør meg bare mer frustrert😫

Anonymkode: 57fe9...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne typen kinks er ganske normalt. Ikke for flertallet, kanskje, men for mange. Viktig med god kommunikasjon, særlig etterpå. Du kan google og lese om "dom drop" og "sub drop" så skjønner du hva jeg mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gir meg ris, og jeg elsker det. Det er virkelig intimt, intenst og vakkert på sitt vis. Vi liker begge litt kinky ting, så snakket om det helt fra starten av at dette er noe vi ønsker skal være en del av vårt forhold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at dette er farlig nært å bli en runketråd, for egen del 😂

Anonymkode: f9262...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...