Gå til innhold

Erfaring med å få/gi ris i seksuell sammenheng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg kjenner at dette er farlig nært å bli en runketråd, for egen del 😂

Anonymkode: f9262...c68

🙋🏼‍♀️🙈

Anonymkode: 57fe9...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min liker å klapse meg på rumpa, hadde aldri trodd jeg skulle synes det var opphissende men det er det jammen. 

Anonymkode: f10b9...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette gir meg faktisk ingenting hverken å få eller gi, og selvom dama liker det - så blir det egentlig mest kleint om jeg gir henne en klask - liksom sånn «Oisann - hehe» 🤪

Men, forstår samtidig godt at andre kan tenne på det 😊

M46

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

En klaps på rumpen, særlig hvis den kommer overraskende, gjør at muskler i rumpen og skrittet trekker seg sammen. Om da penis er i vagina eller analen, vil begge partner få en kjenne at dette øker tenningsnivået! Noen som kan bekrefte dette?

Anonymkode: f5987...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner veldig på det,bare å få det da. Føles veldig feil for meg og gjøre klapse andre. Det er noe med det og ikke helt vite når det kommer og hvor hardt det er, som jeg liker veldig godt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scoops skrev (26 minutter siden):

Jeg tenner veldig på det,bare å få det da. Føles veldig feil for meg og gjøre klapse andre. Det er noe med det og ikke helt vite når det kommer og hvor hardt det er, som jeg liker veldig godt

Du skal ikke klapse andre, bare sexpartneren din, og da er det en del av sexleken dere har startet! Prøv da vel, ikke farlig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godehender skrev (35 minutter siden):

Du skal ikke klapse andre, bare sexpartneren din, og da er det en del av sexleken dere har startet! Prøv da vel, ikke farlig 😉

Har prøvd og det var bare ikke riktig i det hele tatt.. Heldigvis så liker ikke han det så da er det problemet løst 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ris, men snødåp.  Å ikke vite hvor mye snø hun bruker, hvor kjapt hun gjør det., hvor mange porsjoner snø det blir.  Sitte oppå og døpe henne. Utendørs lek, fullt påkledd, før vi går inn.   Lenge siden nå, og har ikke gjort det mange ganger,  men det var utrolig gøy og litt pirrende.

Anonymkode: ec82b...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han om han kunne slå meg. Han smekka meg lett to ganger, så spurte jeg om han kunne slå hardere. Da slo han litt hardere. Og så sa jeg "HARDERE!" enda en gang til. Da dryla han til. Kom som et uvær, og etter det ga han rumpa mi pryl i doggy hver gang. Husker etter første gangen, da holdt vi på å flire oss i hjel, for han ble HELT satt ut når jeg plutselig spurte men verdens søteste stemme "kan du slå meg?" 🤣 Veldig uventa, men det åpnet dørene for mye digg ;) 

Anonymkode: c90f6...ad4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spurte han om han kunne slå meg. Han smekka meg lett to ganger, så spurte jeg om han kunne slå hardere. Da slo han litt hardere. Og så sa jeg "HARDERE!" enda en gang til. Da dryla han til. Kom som et uvær, og etter det ga han rumpa mi pryl i doggy hver gang. Husker etter første gangen, da holdt vi på å flire oss i hjel, for han ble HELT satt ut når jeg plutselig spurte men verdens søteste stemme "kan du slå meg?" 🤣 Veldig uventa, men det åpnet dørene for mye digg ;) 

Anonymkode: c90f6...ad4

Herlig beskrivelse og kjente jeg ble kåt med det samme bare av tanken. 

Anonymkode: 3a181...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg spurte han om han kunne slå meg. Han smekka meg lett to ganger, så spurte jeg om han kunne slå hardere. Da slo han litt hardere. Og så sa jeg "HARDERE!" enda en gang til. Da dryla han til. Kom som et uvær, og etter det ga han rumpa mi pryl i doggy hver gang. Husker etter første gangen, da holdt vi på å flire oss i hjel, for han ble HELT satt ut når jeg plutselig spurte men verdens søteste stemme "kan du slå meg?" 🤣 Veldig uventa, men det åpnet dørene for mye digg ;) 

Anonymkode: c90f6...ad4

Det hjelper alltid å ytre sine ønsker og fantasier..

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å gi så lenge hun elsker det. Samboer er mildt sagt ikke så veldig gira på det så det blir lite klaps på rumpa når vi har oss. Hadde en elskerinne før corona hvor treffene våres stort sett bestod i å gi henne cane, flogger, bjørkeris og håndflate, etterfulgt av fingerpuling og at hun sugde meg. 

Kunne komme til henne på morgenen før arbeid, da stod hun klar på alle fire i stuen med buksa på knærne og en gagball i munn. Med meg hadde jeg en av de ovennevnte og ga henne 15 minutter med slag, for detter å fingre henne samtidig som hun sugde meg tom og til hun sprutet. 

Deretter gikk jeg bare ut av leiligheten og på jobb. Tok maks en halv time. Ingen sa et ord. 

Fantastisk dame, skilt, nærmere 50 enn 40, høyt utdannet og lederjobb. 

Anonymkode: 78c66...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 10.08):

I fantasien tenner jeg veldig på å få ris på rumpa. Er dame. Vet ikke hvorfor, men det har «alltid» vært sånn. Fantaserer om å få ris enten med bar hånd eller en flogger. Kan også fantasere om at jeg får beskjed om å gå ut og plukke kvister til bjørkeris, og få juling deretter. På bar rumpe. Og da som forløper til sex. Tenner ikke på pisk eller ris som er ekstremt smertefullt. Men liker tanken på å blande smerte og nytelse. Og tror det kan være forløsende for meg med tanke på stress og kjas. Selv om det sikkert høres rart ut. 

Har lyst til å leve denne fantasien ut. Har nevnt det til partner tidligere. Og vi prøvde litt med å bruke belte. Men usikker på om det var hans greie. Så døde det litt ut. Men kjenner jeg blir litt flau over å spørre om han kan gi meg juling liksom. Eller at jeg plutselig har kjøpt en flogger, og så blir det bare kleint. 

Hvordan gikk dere frem for å få det som en del av sexlivet? 

 

Anonymkode: 630e6...d26

Dere må nok ta det opp på en saklig og grei måte.

Våge å sette ord på ovenfor hverandre. Og så bli enige om det ene eller andre.

Dersom dere blir enige om å teste det ut...

Så gjør dere det snakk om opplevelsen vær lydhøre ovenfor hverandre.

Av og til kan det være ørsmåting som avgjør om det er suksess eller fiasko 

M@ster

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Jeg liker det veldig godt, men det er en forutsetning at mannen vet hva han gjør. Det er ikke alle plasser som føles like godt, men treffer han riktig så er det vel nesten slik at jeg kan få orgasme av det. 
 

Vil aller helst at det skal være hardt nok til at det svir godt og rumpa er rosa og varm en stund etterpå😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ominous skrev (30 minutter siden):

Jeg liker det veldig godt, men det er en forutsetning at mannen vet hva han gjør. Det er ikke alle plasser som føles like godt, men treffer han riktig så er det vel nesten slik at jeg kan få orgasme av det. 
 

Vil aller helst at det skal være hardt nok til at det svir godt og rumpa er rosa og varm en stund etterpå😅 

Hvor er riktig plass?

Anonymkode: 3636b...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor er riktig plass?

Anonymkode: 3636b...ed9

Foretrekker en plass mellom gult og grønt der, litt inn mot midten, om det gir mening. 

2C785B04-60DE-4ADA-A443-9D3F60609669.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...