Gå til innhold

lever på mcdonalds

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Babyen tar ikke skade av det isåfall. Jeg spiste kun kjeks og godteri gjennom hele svangerskapet og drakk cola og babyen ble sunn og frisk for det! Veide 3280 gram da hun kom! :)  jeg taklet absolutt ingenting av mat siden jeg ble dårlig av tanken på det. Det eneste «maten» jeg kunne spise var pannekaker og noen forskjellige supper! Blomkål suppe osv. Anbefaler deg å prøve suppe faktisk 

Anonymkode: 0aa0f...f79

Og grøt 😊

Anonymkode: 0aa0f...f79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Levde på sjokolade 😂 da jeg gikk høygravid føde en frisk og sun unge :) ha i deg vitaminer og drikk masse vann. 

Anonymkode: 9a477...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke prøve å dra på en annen restaurant? Er det fordi maten er så salt at du vil ha den? Eller hva kan det være? 

Anonymkode: c7d81...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ingen tilsetningsstoffer i selve burgeren. 

Anonymkode: 9463b...2f3

Haha! Tuller du?

Anonymkode: 9c394...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belima skrev (11 minutter siden):

leste du linken din? Regner med TS ikke bare spiser kjøttet?

Hamburgerbrød

Hvetemel, vann, sukker, rapsolje, salt, gjær, emulgeringsmiddel (E 472e), melbehandlingsmiddel (E 300).

Kjøtt, HB

100% norsk storfekjøtt

Smelteost med cheddar

Ost (40%), cheddar(20%), vann, smør, melkeprotein, emulgeringssalt (E331 trinatrium sitrat, E330 sitronsyre), mysepulver, naturlig ostearoma, salt, konserveringsmiddel E200, farge E160 (karoten) og E160c (paprikaekstrakt), solsikke lecitin olje

Inneholder: Melk (ink laaktose)

KETCHUP

Vann, tomatpurè, sukker, eddik (20%), salt, krydder

SENNEP

Eddik, vann, sennepsfrø(13%), salt, krydder, smakstilsetninger

Inneholder: Sennep

Sylteagurk

Små agurk, eddik, salt, naturlige smakstilsetninger, konserveringsmiddel E 211, surhetsregulerenemiddel - kalsiumsitrat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser hele burgeren ja, ofte en happy meal eller fiskemeny om dagen. 

Anonymkode: e8d9a...1d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 19.40):

nei, er ganske normalvektig som må passe på til vanlig. Nå er det mer sånn at jeg får i meg en meny om dagen og det er for hele dagen. :( Tør ikke si det noen, hadde blitt slaktet..men jeg sliter sånn med vanlig mat nå. Skjønner ikke at folk spiser knekkebrød og brød, spyr av tanken :( stakkars lille baby

Hva spiser du på McDonalds da?

Anonymkode: 7c75d...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spiser hele burgeren ja, ofte en happy meal eller fiskemeny om dagen. 

🤮🤢

Hadde glatt mistet matlysten av den type mat. Og med tanke på alle tilsetningstoffene som finnes i den søppelmaten hadde jeg hatt utrolig dårlig samvittighet for baby. Baby om få senskader av dårlig kosthold hos mor flere år etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

🤮🤢

Hadde glatt mistet matlysten av den type mat. Og med tanke på alle tilsetningstoffene som finnes i den søppelmaten hadde jeg hatt utrolig dårlig samvittighet for baby. Baby om få senskader av dårlig kosthold hos mor flere år etter. 

Kan du vise til noen studier som påviser dette? 

TS: ikke ha dårlig samvittighet, det er en periode. Men du kan forsøke å få i deg litt suppe. 

Anonymkode: f2953...0f0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

TS: ikke ha dårlig samvittighet, det er en periode. Men du kan forsøke å få i deg litt suppe. 

Ja, det kunne jeg. Men du får heller lese deg litt opp selv om du tviler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

takk. Det har blitt litt bedre de siste dagene, har fått i meg maissuppe. Sliter fortsatt veldig med matlysten og oppkast..om jeg får i meg en meny kaster jeg den ofte opp uansett. Skikkelig vanskelig akkurat nå..

Sliter mye med dårlig samvittighet, men spyr av hele kjøleskapet...og også spist litt agurk i det siste for å få meg i væske. Vet ikke hva det med med mcdonalds som gjør at det går bra :s klarer ikke ritz kjeks feks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

🤮🤢

men nå er vi forskjellige. Heldig du er som gjør det. Jeg skulle jo ønske jeg klarte annen type mat, spiser ikke mcdonalds til vanlig..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

leste du linken din? Regner med TS ikke bare spiser kjøttet?

Hamburgerbrød

Hvetemel, vann, sukker, rapsolje, salt, gjær, emulgeringsmiddel (E 472e), melbehandlingsmiddel (E 300).

Kjøtt, HB

100% norsk storfekjøtt

Smelteost med cheddar

Ost (40%), cheddar(20%), vann, smør, melkeprotein, emulgeringssalt (E331 trinatrium sitrat, E330 sitronsyre), mysepulver, naturlig ostearoma, salt, konserveringsmiddel E200, farge E160 (karoten) og E160c (paprikaekstrakt), solsikke lecitin olje

Inneholder: Melk (ink laaktose)

KETCHUP

Vann, tomatpurè, sukker, eddik (20%), salt, krydder

SENNEP

Eddik, vann, sennepsfrø(13%), salt, krydder, smakstilsetninger

Inneholder: Sennep

Sylteagurk

Små agurk, eddik, salt, naturlige smakstilsetninger, konserveringsmiddel E 211, surhetsregulerenemiddel - kalsiumsitrat

Det var burgeren det var snakk om. Da spiser vel heller ikke du noe form for ferdiglaget fra butikker selv. Er vel en av de som lager absolutt alt fra bunnen, inkludert sennep, ketchup, dressinger og krydderblandinger mm selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er det verste. Her i Norge er jo kjøttet i burgere ganske bra kvalitet. I kjøtt finner man de fleste vitaminer og mineraler. Derfor folk som spiser utelukkende ikke animalsk i et par år blir dødssyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ut av sammenheng, men jeg er selv gravid i uke 10 og får utrolig lyst på mcdonalds mat hver gang jeg ser innlegget ditt 😂🍔

Anonymkode: 9b112...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt ut av sammenheng, men jeg er selv gravid i uke 10 og får utrolig lyst på mcdonalds mat hver gang jeg ser innlegget ditt 😂🍔

Anonymkode: 9b112...e1b

Au da 🙈 klarer du annen vanlig mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg levde på bananer og mariekjeks de 3 første mnd av hvert svangerskap. Det var alt jeg klarte å få neg og beholde i magen. Barna kom ut friske og fine.

Anonymkode: 80bdc...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hypermesis første trimester og spiste kun is. Fødte en frisk og fin gutt.

Anonymkode: 8c607...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...