Gå til innhold

lever på mcdonalds

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så dårlig samvittighet, gravid i snart 2 trimester og sliter med matlysten. Lever nærmest på mcdonalds HVER dag, hva skal jeg gjøre :+( Spyr av tanken på vanlig mat, har mistet det totalt:-( 

Anonymkode: e8d9a...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du overvektig? I så fall kan du sjå vekk frå resten av svaret mitt;)

Spis det du vil! Er det berre McDonald's som frister, så får du vel leve på det ei stund. Det kjem til å gå over. Og ingen dør av McDonald's ei periode. 

Men ta vitamin og tran og alt det der😉

Endret av Fjaselina
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjaselina said:

Spis det du vil! Er det berre McDonald's som frister, så får du vel leve på det ei stund. Det kjem til å gå over. Og ingen dør av McDonald's ei periode. 

nei, er ganske normalvektig som må passe på til vanlig. Nå er det mer sånn at jeg får i meg en meny om dagen og det er for hele dagen. :( Tør ikke si det noen, hadde blitt slaktet..men jeg sliter sånn med vanlig mat nå. Skjønner ikke at folk spiser knekkebrød og brød, spyr av tanken :( stakkars lille baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er bedre å få i seg noe, istedenfor ingenting. Dersom du itillegg klarer å spise litt frukt, og kanskje litt grønt(med dipp?), så går det nok helt fint! Det går nok fint uansett😁 Du er i en unntakstilstand, og forhåpentligvis blir matlysten bedre etterhvert😊❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjaselina skrev (34 minutter siden):

Man kan jo få diabetes eller...? 

Anonymkode: 834bc...2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, CarinaB said:

Jeg tenker det er bedre å få i seg noe, istedenfor ingenting. Dersom du itillegg klarer å spise litt frukt, og kanskje litt grønt(med dipp?), så går det nok helt fint! Det går nok fint uansett😁 Du er i en unntakstilstand, og forhåpentligvis blir matlysten bedre etterhvert😊❤️

gjør ikke det, derfor jeg har så dårlig samvittighet :( Men håper dette snart går over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Man kan jo få diabetes eller...? 

Anonymkode: 834bc...2ea

er litt redd for det :( Men vet ikke hva jeg skal gjøre. er virkelig INGENTING jeg har får i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikkje diabetes dersom du et ein meny pr dag og ikkje noko anna. 

Ikkje bekymre deg over dette. Spis det du klarer, og så er det alltid mulig å kompensere med tilskudd. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt krise i kostholdet frem til uke 30 sikkert 😆 mye mcd og annen drittmat. Normalvektig og ikke sv.diabetes her. Babyen er estimert til normal vekt. Går nok veldig bra :) 

Anonymkode: 1c9f9...e84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint med så mange svar her. Jeg var virkelig bekymret. Håper jo at denne merkelige tilstanden snart går over og at jeg kan spise litt normalt snart og få i meg nok næring og væske.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke spise på seg svangerskapsdiabetes heller, det er noe som ligger latent i kroppen din. Så det ville jeg ikke ha bekymret meg for. 

Kos deg med mat fra den gule måse, men prøv for all del å få i deg frukt og grønt innimellom også 🙏🏼☺️

Anonymkode: 47fb9...f16

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke heller steke deg vanlige hamburgere? Er så fryktelig mye tilsetningsstoffer i mcdonalds-hamburgerne. De er jo laget for å skape avhengighet.

Anonymkode: 9c394...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint. Du får jo ikke i deg så veldig mye, dessverre, men det endrer seg forhåpentligvis. Dersom dette ikke går over i løpet av noen uker får du vurdere legetime. 

Folk har fått friske, fine babyer på langt dårligere mat enn det der. Det viktigste er at du får i deg noe. :) 

Anonymkode: 9463b...2f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere som ikke har klart å få i seg annet enn cola og ritzkjeks store deler av svangerskapet pga kvalme. Både damene og barna klarte seg helt fint. At du spiser 1-2 menyer til dagen er ingen problem når det er det eneste du spiser. Optimalt nei, men det viktigste er at du spiser. Barnet får den næringen den trenger. 

Anonymkode: 68a1a...b23

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å få i deg nok drikke nok bare ☺️ Ta gjerne vitamintilskudd ☺️ Babyen tar det den trenger fra deg, så er i tilfelle deg det går utover og ikke babyen ❤️

Anonymkode: 73fcf...f7c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Jeg klarte ikke spise noe spesielt sunt de første 3 mnd heller. Men det ble bedre utover svangerskapet. Selv om det alt i alt var en sinnsyk karbohydrat cravings under hele svangerskapet.

Anonymkode: 6775b...f69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan du ikke heller steke deg vanlige hamburgere? Er så fryktelig mye tilsetningsstoffer i mcdonalds-hamburgerne. De er jo laget for å skape avhengighet.

Det er ingen tilsetningsstoffer i selve burgeren. 

Anonymkode: 9463b...2f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, null ord. Er mcdonalds jeg craver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 19.40):

nei, er ganske normalvektig som må passe på til vanlig. Nå er det mer sånn at jeg får i meg en meny om dagen og det er for hele dagen. :( Tør ikke si det noen, hadde blitt slaktet..men jeg sliter sånn med vanlig mat nå. Skjønner ikke at folk spiser knekkebrød og brød, spyr av tanken :( stakkars lille baby

Babyen tar ikke skade av det isåfall. Jeg spiste kun kjeks og godteri gjennom hele svangerskapet og drakk cola og babyen ble sunn og frisk for det! Veide 3280 gram da hun kom! :)  jeg taklet absolutt ingenting av mat siden jeg ble dårlig av tanken på det. Det eneste «maten» jeg kunne spise var pannekaker og noen forskjellige supper! Blomkål suppe osv. Anbefaler deg å prøve suppe faktisk 

Anonymkode: 0aa0f...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...