Gå til innhold

Hvilke plagg vil dere ha til våren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest mariannann
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det jeg skriver. Ofte framstår en overdreven interesse for klær, som en avledningsmanøver for å slippe å fikse på det egentlige problemet: kroppen.

Anonymkode: 1e9e6...79e

Jeg er motsatt. Når jeg føler meg bra og fin så synes jeg det er gøy a shoppe, og se etter klær. Om jeg føler meg misfornøyd med kroppen blir jeg uinspirert og tar bare på meg noe behagelig som jeg kan gjemme meg i. Så stemmer ikke for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper på farger til våren. Om moten fortsetter som nå kan jeg fint styre unna. (Hater neste alt av mote nå... Både fargene og fasongene). 

Ønsker capribukse med pent snitt i klare farger og topper i pen fasong med litt detaljer og god kvalitet. Jeg ønsker og noen hippie kjoler i naturstoff og farger. Og hatter 

Anonymkode: f5b11...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg 50-talls kjoler, men usikker på hvor jeg får tak i det. Har tidligere kjøpt mest brukt, men vil se om jeg finner på nett. Kvaliteten må være god. 

Ønsker meg også noen nye cardigans som er korte i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg noen nye jeans. Har brukt skinny så lenge jeg kan huske, så nå er jeg på jakt etter den perfekte jeansen som er mer straight leg. Lei skinny! 
Og basic t-skjorter i god kvalitet :) 

Anonymkode: e47bd...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Kva er en "flashy" kjole? 

Anonymkode: 76233...b65

Godt spørsmål. 😜 Jeg vil si en som er mer pyntete enn en man bruker til hverdags.

Anonymkode: 4b025...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker meg en hvit eller beige skjorte i lin som jeg kan ha åpen over f.eks lys singlet med lys bukse eller shorts.

Flate skinnsko i camel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 22.53):

Hvor bestilte du den? 😊

Anonymkode: e3b3e...888

Farfetch.com 🤗

Anonymkode: c3f44...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (På 23.2.2021 den 11.13):

Jeg har lyst på en eller flere av disse toppene fra Gudrun Sjöden. Liker godt slike fargerike overdeler som lett kan matches og kombineres med andre plagg. 20210221_090019.thumb.jpg.98334ae303c146c39c6cf4c78be825b3.jpg20210221_090106.thumb.jpg.859839b17e47924688e4e0ef02192c40.jpg20210221_085935.jpg.cc0f2042916287e919323fc4e44a11ba.jpg

Morsomt at du synes disse klærne er enkle og mixe og matche. Jeg kan liksom ikke se for meg noen plagg som er vanskeligere å matche enn noe så fargesprakende 😀

Anonymkode: 86728...df4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Morsomt at du synes disse klærne er enkle og mixe og matche. Jeg kan liksom ikke se for meg noen plagg som er vanskeligere å matche enn noe så fargesprakende 😀

Anonymkode: 86728...df4

Interessant at vi tenker så ulikt. 🙂

For meg blir slike flerfargede plagg som en palett jeg kan ta utgangspunkt i for resten av antrekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2021 den 18.46):

Godt poeng! Jeg synes bare det er gøy å shoppe. Går med joggebukser, myke topper og ingen bh hver dag uansett nå (hjemme). Men undertøy er kjekt! Det vil jeg og ha. Hva har du tenkt å kjøpe?

Anonymkode: 4b025...037

Jeg kjøper det jeg selv faller for uavhengig om det er hipstere, string eller truser. De siste jeg kjøpte var truser fra Hunkemøller med blonder, striper, sløyfe & merke på. Svarte. 

Jeg shopper for mye om jeg små kjeder meg litt så det skjer nok men har ikke tenkt på noe spesielt 😂

Endret av marleneK92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nye kjoler til sommeren og noen lette sko og så har jeg sett hår tørklær som er kjempe søtt, ellers så skal jeg prøve å ikke kjøpe noe mer i 2021 ....

Anonymkode: fc169...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 14.14):

Det jeg skriver. Ofte framstår en overdreven interesse for klær, som en avledningsmanøver for å slippe å fikse på det egentlige problemet: kroppen.

Anonymkode: 1e9e6...79e

Min erfaringer er helt motsatt.

Jeg er veldig fornøyd med kroppen min: 172 cm, 60 kg, 70E i bh og timeglassfigur og elsker å shoppe klær, spesielt kjoler.

Anonymkode: 72f52...f97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/24/2021 at 1:56 PM, AnonymBruker said:

Ofte er det enkle det beste: en ny og smashing kropp. På en dvask kropp ser ingen kjole bra ut. 

Anonymkode: 1e9e6...79e

Haha! Du vet ingenting om kroppene våre...og tviler på at du har en hale av kvinner (eventuelt menn) etter deg uansett, så lite hyggelig som du høres ut.

Anonymkode: 4b025...037

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn noen bluser og kjoler 💖

Anonymkode: 895a2...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...