Gå til innhold

Hvilke plagg vil dere ha til våren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, det er vinter enda...men våren er her jo snart.😁 Jeg vil ha beige trench coat og hvite joggesko. Liker nøytrale plagg, jeans både skinny og boot cut, ensfargede løse t-skjorter og (tettsittende) gensere. Og kjoler! Både flashy og enkle. Også høye hæler. Hva med dere andre?

Anonymkode: 4b025...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger igrunn ikke noe spesielt annet enn å oppdatere undertøyet. Går minst mulig ut idag uansett 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, marleneK92 said:

Trenger igrunn ikke noe spesielt annet enn å oppdatere undertøyet. Går minst mulig ut idag uansett 😛

Godt poeng! Jeg synes bare det er gøy å shoppe. Går med joggebukser, myke topper og ingen bh hver dag uansett nå (hjemme). Men undertøy er kjekt! Det vil jeg og ha. Hva har du tenkt å kjøpe?

Anonymkode: 4b025...037

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke noe nytt, vårgarderoben fra i fjor fungerer like bra i år :)

Måtte jeg kjøpt noe ville det kanskje vært en ny bukse, siden jeg har gått ned i vekt. Men stresser ikke, og shopper etter behov og ikke etter sesong :) 

Anonymkode: 631ef...6fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger ikke noe nytt, vårgarderoben fra i fjor fungerer like bra i år :)

Måtte jeg kjøpt noe ville det kanskje vært en ny bukse, siden jeg har gått ned i vekt. Men stresser ikke, og shopper etter behov og ikke etter sesong :) 

Anonymkode: 631ef...6fc

Jeg stresser heller ikke. Men jeg synes det er gøy med litt nytt her og der.😁

Anonymkode: 4b025...037

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok sikkert en del nytt til våren, men jeg tar det på impuls.

Anonymkode: 72f52...f97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mariannann

Jeg har lyst til å kjøpe en beige trenchcoat selv. Og ballerinasko-røde og leopardmønstret. Også har jeg lyst på nye solbriller, noen sorte. En litt stor beige veske og en hvit kjole. Elser å shoppe selv. litt for glad i det kan man si :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye, fine hverdagskjoler. En vid bukse, boblevest i beige eller svart, chunky boots, en lys jeans, noen enkle gensere. Åh, gleder meg til oppgradering :) 

Anonymkode: 991ad...d73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger noen nye jeans (handler billige fra Zara, da jeg uansett blir lei dem etter en stund), samt noen nye overdeler. Men jeg har gått så lenge i uniform (er sykepleier) på jobb og hoppet rett i joggebuksa hjemme, at jeg aner jammen ikke hva jeg liker av klær lengre 😂

En hvit litt oversized skjorte hadde vært veldig gøy om jeg fant! Har lett etter den perfekte i en evighet. Må nok ut med noen kroner for å finne en som sitter perfekt.. Og noe gode basic tskjorter trenger jeg! Har nettopp bestilt meg en cashmere genser fra Joseph på 40 %. Den kan nok brukes utover på våren også 😊

Anonymkode: c3f44...ad1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, mariannann said:

Jeg har lyst til å kjøpe en beige trenchcoat selv. Og ballerinasko-røde og leopardmønstret. Også har jeg lyst på nye solbriller, noen sorte. En litt stor beige veske og en hvit kjole. Elser å shoppe selv. litt for glad i det kan man si :P 

Høres fint ut! Jeg liker nøytrale plagg med et splash av farge her og der. Og blande billig og dyrt. 

Anonymkode: 4b025...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kjekt med litt shoppingglede! Kan vi si at vi da tar del i dugnaden, med å holde liv i butikkene?😜

Anonymkode: 4b025...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg en tynn kåpe med belte i livet, kanskje en dus rødfarge. Ellers skal jeg ha noen nye sneakers. Har hatt hvite de siste årene, men det er så upraktisk. Skal gå for noe beige-aktiv. Er på jakt etter et par tynne vise bukser, som er gode når det er varmt, som alternativ til shorts. Tips? Jeg vil ha en lang og en og en som rekker midt på leggen 😊

Anonymkode: 6ace3...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har nettopp bestilt meg en cashmere genser fra Joseph på 40 %. Den kan nok brukes utover på våren også 😊

Anonymkode: c3f44...ad1

Hvor bestilte du den? 😊

Anonymkode: e3b3e...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg klarer å gå opp noen kilo først vil jeg ha skinny jeans og flate kneboots❤️

Anonymkode: c7dd4...59f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariannann
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Høres fint ut! Jeg liker nøytrale plagg med et splash av farge her og der. Og blande billig og dyrt. 

Anonymkode: 4b025...037

Takk! Enig med deg, liker godt å blande billig og dyrt selv og elsker å gå på second hand og vintage butikker. Ja nå gledes det til lønning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis jeg klarer å gå opp noen kilo først vil jeg ha skinny jeans og flate kneboots❤️

Anonymkode: c7dd4...59f

Jeg ville bare kjøpt det, hvis jeg var deg. Vi damer tenker så ofte at vi skal vente til kroppen vår ser ut sånn eller sånn...Jeg gjør ikke det lenger. Nå bare kjøper jeg nytt hvis jeg går opp eller ned i vekt.

Anonymkode: 4b025...037

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...