AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Del Skrevet 20. februar 2021 Hei, jeg har hatt en SA, en MA og ingen barn. jeg har pco og slet med å bli gravid 1 gang. For meg så var det nok Letrozol som funket og jeg ble gravid for første gang i sommer! Den mistet vi i uke 5-6 så tok det ca. 2,5 måned med konstant blødning den første halvdelen til ingenting den andre halvdelen. når jeg først fikk mensen så ble jeg gravid på nytt den syklusen, men mista i uke 8. dette fant jeg ikke ut før i uke 12. nå er jeg på min første syklus etter MA og jeg tok en test i dag tidlig (skal egentlig få mensen i dag). Er denne positiv? Hva er sjangsen for at dette er en kjemisk graviditet? Skal denne gangen prøve på progesteron så er håpefull for neste runde som evt kommer. Anonymkode: 59b5e...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Del Skrevet 20. februar 2021 Denne testen er definitivt positiv. Når det er sagt, så er jeg usikker ift at MA er så nært i tid, hvor lenge hormonene kan "lure" deg. Ville ventet et par dager og tatt ny test for å se om den blir sterkere eller svakere. Lykke til, krysser fingre for deg❤ Anonymkode: eef08...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. februar 2021 #3 Del Skrevet 20. februar 2021 Dette er en positiv test ja, men har du hatt helt blenda test etter MA'en din nå sist? Hvis du har det så er du gravid på ny! Hvis ikke så kan dette være reste-hcg... det kan henge i ganske mange uker etterpå. Om du har blitt gravid på ny så er det umulig å si om dette er en kjemisk graviditet. Om du tester videre (gjerne med digital) og du får økning om en uke så vil det være lovende. Er 20% av graviditeter som går til grunne, så du har oddsen på din side med at dette går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Del Skrevet 20. februar 2021 Ja hadde «uttømming» 20.desember og fikk negativ test 4 uker etter det. de med pco har 50% større sjangs en normale gravide å få en abort. Håper streken blir sterkere de neste dagene. Klarer ikke å glede meg lenger over denne fasen så håper bare på det beste. Forhåpentligvis funker det med litt hjelp av progesteron ved neste graviditet. Anonymkode: 59b5e...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå