AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #1 Del Skrevet 20. februar 2021 Graviditetstest negative Hva hadde dere gjort? bare vente til mensen dukker opp?🙈 Hvorfor har den plutselig blitt så forsinket?😫 Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Del Skrevet 20. februar 2021 Jeg hadde nok bare venta et par uker til og sett det an. Om den enda ikke kommer, og g.testen fortsatt er negativ ville jeg gått til lege å hørt. Du har ikke brukt ppille eller andre ting som kan forstyrre? Anonymkode: dfe87...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihola Skrevet 20. februar 2021 #3 Del Skrevet 20. februar 2021 Kan være andre ting som skyver mensen. Angrepille du har tatt, annen prevensjon som påvirker, går du på p-piller f.eks., stress, annen hormonpåvirkning, sykdom du har hatt, osv. Enig med personen over meg, vent et par uker til og gå til lege om ingenting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Del Skrevet 20. februar 2021 Har du hatt fullstendig regelmessig mens frem til nå? Hvis ja, så hadde jeg bestilt time hos gynekolog. Hvis det skjer i ny og ne at du får en lang syklus hadde jeg sett det an. Anonymkode: e544f...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg hadde nok bare venta et par uker til og sett det an. Om den enda ikke kommer, og g.testen fortsatt er negativ ville jeg gått til lege å hørt. Du har ikke brukt ppille eller andre ting som kan forstyrre? Anonymkode: dfe87...d8f Har ikke brukt prevensjon på snart 4 år😫 Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #6 Del Skrevet 20. februar 2021 Heihola skrev (33 minutter siden): Kan være andre ting som skyver mensen. Angrepille du har tatt, annen prevensjon som påvirker, går du på p-piller f.eks., stress, annen hormonpåvirkning, sykdom du har hatt, osv. Enig med personen over meg, vent et par uker til og gå til lege om ingenting skjer. Ja! Men alt er «normalt» ikke tatt prevensjon på snart 4 år og ikke angrepille for vil jo bli gravid:-? Jeg har vært forkjølet men kan det forskyve mensen så veldig da?🙈 Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du hatt fullstendig regelmessig mens frem til nå? Hvis ja, så hadde jeg bestilt time hos gynekolog. Hvis det skjer i ny og ne at du får en lang syklus hadde jeg sett det an. Anonymkode: e544f...2c8 Så å si ja! Aldri gått så lenge som 17 dager siden jeg hadde en MA for 3 år siden:-( Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Del Skrevet 20. februar 2021 Vet dere hva🙈tror jeg får mensen nå. Spotter litt😫😫 Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet dere hva🙈tror jeg får mensen nå. Spotter litt😫😫 Anonymkode: 53ec1...e94 Det er jo egentlig fint det da🙈 Kanskje du hadde unormalt sen eggløsning? Hvis det er mensen, så kan du jo i hvert fall begynne på ny prøveperiode snart😄 Anonymkode: dfe87...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #10 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo egentlig fint det da🙈 Kanskje du hadde unormalt sen eggløsning? Hvis det er mensen, så kan du jo i hvert fall begynne på ny prøveperiode snart😄 Anonymkode: dfe87...d8f Vil vel tro det da, kjedelig! Vurderer snart videre hjelp etter snart 4 år prøving🙈 Ja men klaffer jo aldri 🥲 Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 20. februar 2021 #11 Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vil vel tro det da, kjedelig! Vurderer snart videre hjelp etter snart 4 år prøving🙈 Ja men klaffer jo aldri 🥲 Anonymkode: 53ec1...e94 Hvorfor har dere ikke oppsøkt hjelp tidligere? Snart 4 år prøving er jo langt over normalen 🤷♀️ Er dere heldig, så er det bare små justeringer som skal til for at det klaffer 👍🏼🤞🏻 Endret 20. februar 2021 av Patriotpaula Skrivefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #12 Del Skrevet 20. februar 2021 Patriotpaula skrev (12 minutter siden): Hvorfor har dere ikke oppsøkt hjelp tidligere? Snart 4 år prøving er jo langt over normalen 🤷♀️ Er dere heldig, så er det bare små justeringer som skal til for at det klaffer 👍🏼🤞🏻 Fortsatt ung, «haster» ikke! De «eldre»🙈føler jeg skal stå først i køen men nå føler jeg en trang på å også få hjelp🙋🏽♀️ Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #13 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Graviditetstest negative Hva hadde dere gjort? bare vente til mensen dukker opp?🙈 Hvorfor har den plutselig blitt så forsinket?😫 Anonymkode: 53ec1...e94 Du er i overgangsalderen. Snart kommer rynkene og hakeskjegget. Anonymkode: ebce9...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #14 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er i overgangsalderen. Snart kommer rynkene og hakeskjegget. Anonymkode: ebce9...f9e Nei?🙂 Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hemmelig158 Skrevet 20. februar 2021 #15 Del Skrevet 20. februar 2021 Har du bulimi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #16 Del Skrevet 20. februar 2021 hemmelig158 skrev (2 minutter siden): Har du bulimi? Nei☺️🙋🏽♀️ Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #17 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fortsatt ung, «haster» ikke! De «eldre»🙈føler jeg skal stå først i køen men nå føler jeg en trang på å også få hjelp🙋🏽♀️ Anonymkode: 53ec1...e94 Er det en tanke du selv har eller har du fått beskjed om dette? Da vi hadde vårt første IVF forsøk var jeg 22 år. Anonymkode: 6e9da...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #18 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det en tanke du selv har eller har du fått beskjed om dette? Da vi hadde vårt første IVF forsøk var jeg 22 år. Anonymkode: 6e9da...5ff Som jeg har satt meg selv, men føler også ikke jeg blir hørt siden jeg er så ung så derfor har jeg trekt meg tilbake og tenkt det☺️ Anonymkode: 53ec1...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #19 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som jeg har satt meg selv, men føler også ikke jeg blir hørt siden jeg er så ung så derfor har jeg trekt meg tilbake og tenkt det☺️ Anonymkode: 53ec1...e94 Om du møter en lege som ikke hører på deg så krev å bli hørt eller bytt lege. Lykke til! Håper det klaffer for dere snart! Anonymkode: 6e9da...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #20 Del Skrevet 20. februar 2021 Hvor gammel er du? Anonymkode: 082b1...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå