AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #161 Del Skrevet 13. mars 2021 Svartfugl skrev (15 minutter siden): Jeg tror ikke vi kan si så mye om mentaliseringsevnen til folk på bakgrunn av enkeltinnlegg i et forum. I tillegg er det jo greit åforsøke å diskutere sak fremfor å tillegge folk i diskusjonen egrnskaper, men der synder jeg titt og ofte sjøl da. Jeg har diskutert sak hele veien over flere sider. Dette med mentalisering var kun en betraktning på slutten her, basert på hvordan mitt tankeeksperiment ble tatt i mot. Men dette er tross alt et forum for samliv. Og denne er langt fra den eneste tråden hvor en kvinne forteller om en mann som har gjort noe, og en horde av kvinner reiser seg og gjør mannen til skurk, mens de få motforestillingene blir effektivt slått ned. For min del må man MER ENN GJERNE velge å være en av de som holder på sånn. Mitt poeng er at man kan ikke være bastant, unyansert og ureflektert, og samtidig forvente å kunne inngå et godt forhold. Anonymkode: 443e5...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 13. mars 2021 #162 Del Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har diskutert sak hele veien over flere sider. Dette med mentalisering var kun en betraktning på slutten her, basert på hvordan mitt tankeeksperiment ble tatt i mot. Men dette er tross alt et forum for samliv. Og denne er langt fra den eneste tråden hvor en kvinne forteller om en mann som har gjort noe, og en horde av kvinner reiser seg og gjør mannen til skurk, mens de få motforestillingene blir effektivt slått ned. For min del må man MER ENN GJERNE velge å være en av de som holder på sånn. Mitt poeng er at man kan ikke være bastant, unyansert og ureflektert, og samtidig forvente å kunne inngå et godt forhold. Anonymkode: 443e5...ed3 Ja, jeg forstår poenget ditt. Jeg prøver ikke å vinne en diskusjon her. Synes bare det er lærerikt å diskutere og lese om forskjellige synspunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #163 Del Skrevet 13. mars 2021 Svartfugl skrev (14 minutter siden): Ja, jeg forstår poenget ditt. Jeg prøver ikke å vinne en diskusjon her. Synes bare det er lærerikt å diskutere og lese om forskjellige synspunkter. Det er det jeg også synes Og jeg opplever at i denne tråden er det nokså ensporet, mens andre tråder går det fin-fint å komme med ulike syn. Så jeg kjente nå at jeg var nokså ferdig med denne, og trekker meg ut. Men vi ses nok igjen i en annen Anonymkode: 443e5...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 13. mars 2021 #164 Del Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det jeg også synes Og jeg opplever at i denne tråden er det nokså ensporet, mens andre tråder går det fin-fint å komme med ulike syn. Så jeg kjente nå at jeg var nokså ferdig med denne, og trekker meg ut. Men vi ses nok igjen i en annen Anonymkode: 443e5...ed3 Jepp. Tror vi har fått sagt det som er å si! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #165 Del Skrevet 13. mars 2021 Svartfugl skrev (Akkurat nå): Jepp. Tror vi har fått sagt det som er å si! 😊 Anonymkode: 443e5...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #166 Del Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 10.26): Fordtår jo at enkelte synes det er gøy å vise seg frem allerede innen de finner seg kjæreste. Greit nok, men ikke alle er der. Hadde noen sammenlignet meg med en bil eller en annen prydgjenstand, hadde det vært bye-bye fortere enn svint! Anonymkode: 443e5...ed3 Det var åpenbart sagt på tull, vi har et godt og sunt forhold. Jeg har humor så dumper ikke en fyr jeg har vært sammen med i 6 år pga det;) Er du ikke der, så hva er problemet da? Da har man aldri villet kle seg slik i utgangspunktet. Man er ikke ute og jakter etter menn hvis man viser litt kløft eller har på noe sexy! Tull! Spiller ingen rolle hvem jeg møter, om det er jentekveld eller ute på byen. Jeg bruker det jeg syntes er fint. Om det er en genser som dekker alt, eller en magetopp med utringning. Vil ikke se ut som en nonne heller, men har stil og kler meg ikke tacky. Dekker ikke til brystene mine, de er som de er. Hadde han sagt noe på det derimot, DA hadde det vært bye-bye fortere enn svint. Anonymkode: e0437...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå