AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #1 Del Skrevet 19. februar 2021 Jeg prøver å finne ut kaloribehovet mitt for å gå ned i vekt. Jeg går tur med hund og barnevogn 2 ganger daglig. Turene er på alt i fra 40 min til 2 timer. Som regel en plass mellom der. Hvor mye bør jeg beregne ekstra for kaloribehov der? (Ønsker ikke å ligge for lavt pga. jeg ammer litt fortsatt). Turene er jo ikke spesielt anstrengende, og blir litt stopp når hunden skal tisse etc, mens i perioder går det fort frem😅 blir sjelden andpusten, men det kan jo være litt pga. jeg har gått slike turer hver dag i flere år med hunden, så har nok en grei kondis. Ønsker å gå ned de siste graviditetskiloene. Anonymkode: 6ef87...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #2 Del Skrevet 20. februar 2021 Det kommer helt an på intensitet, lengde, din høyde og vekt osv. Det beste er å bruke en aktivitetsklokke for en ca estimering. Anonymkode: 78aa8...902 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #3 Del Skrevet 21. februar 2021 Anbefaler klokke! XXL har tilbud på polar ignite til og med i dag, og jeg er veldig fornøyd med den. Veldig interessant å se hvordan man har sovet også. Anonymkode: 3e16d...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #4 Del Skrevet 21. februar 2021 Basert på din beskrivelse av turene forbrenner du nok ikke mer enn 200 kalorier om dagen, i tillegg til det du ville forbrent uansett. Det å gå rolig uten å bli andpusten forbrenner lite. Men støtter de andre som anbefaler pulsklokke. Anonymkode: bb782...ea0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 21. februar 2021 #5 Del Skrevet 21. februar 2021 Det har en viss betydning... fra 1-2 timer tilsvarer noe omtrentlig ett par brødskiver tipper j... sånn rent energimessig. det er som folk sier, skal du ned i vekt må det først og fremst spises mindre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #6 Del Skrevet 21. februar 2021 Jean-Jaques skrev (3 timer siden): Det har en viss betydning... fra 1-2 timer tilsvarer noe omtrentlig ett par brødskiver tipper j... sånn rent energimessig. det er som folk sier, skal du ned i vekt må det først og fremst spises mindre Men det har en påvirkning på humøret som igjen påvirker hva man føler at man trenger. Og man er i aktivitet. Anonymkode: 36119...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 22. februar 2021 #7 Del Skrevet 22. februar 2021 Du kan ta ca din egen kroppsvekt som utgangspunkt. Du brenner ca 60 kcal per km om du er 60 kg. I tillegg brenner fullamming ca 500 kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå