Kristine98 Skrevet 19. februar 2021 #1 Del Skrevet 19. februar 2021 Hei! Jeg og samboer har nylig begynt å prøve, dette bli vårt første barn. Jeg tok ut hormonspiralen for litt over ei uke siden. Tenker nå å gå til innkjøp av graviditetstester så jeg har liggende når tiden er inne for å teste. hvilke tester ville dere ha kjøpt? Hvilke er sikre, uten så my skyggestreker? Er helt ny på dette😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine98 Skrevet 19. februar 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kjøper den aller, aller, aller, alllller beste graviditetstesten som finnes, vel. Anonymkode: b9c51...1f1 Jeg vil jo kjøpe en som er sikker? Poenget mitt er vel om rfsu sine strimler i 8-pk gir sikkert svar eller om det er bedre å bestille f.eks babyplan sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. februar 2021 #3 Del Skrevet 19. februar 2021 Kristine98 skrev (4 timer siden): Hei! Jeg og samboer har nylig begynt å prøve, dette bli vårt første barn. Jeg tok ut hormonspiralen for litt over ei uke siden. Tenker nå å gå til innkjøp av graviditetstester så jeg har liggende når tiden er inne for å teste. hvilke tester ville dere ha kjøpt? Hvilke er sikre, uten så my skyggestreker? Er helt ny på dette😅 Har fått flere falske skygger på babyplan sine tidlig tester iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #4 Del Skrevet 20. februar 2021 Jeg bruker MakeSure sine, fordi jeg aldri har opplevd skyggestrek med dem. Kan godt hende at andre er like gode, men når jeg ser all forvirringen skyggestrekene lager i tolke test-tråden, så lar jeg være å bytte. Anonymkode: 20dff...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #5 Del Skrevet 20. februar 2021 Clearblue🙌🏻🙌🏻 Anonymkode: 67235...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. februar 2021 #6 Del Skrevet 20. februar 2021 ClearBlue og First Response er de aller beste testene på markedet (etter min mening, første gang jeg var prøver var i 2008 og jeg har blitt gravid 7 ganger). MEN de er jo litt kortbare, så det kommer litt an på om du har tenkt å teste mye. Om du bare skal ta èn test hver syklus rundt IKM, så ville jeg nok gått for dette. Men om du ønsker å tidligteste og ta mange strimler utover dagene mot IKM så er de beste Babyplan og OneStep (ebay). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå