Gå til innhold

Svelger du sæden hans?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare å bytte ut dama hvis hun ikke svelger..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (På 20.2.2021 den 22.32):

Jenter som ikke svelger er det bare å bytte ut med noen som gjør 

Jada, jada.

Anonymkode: 5ecfc...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Å svelge er den raskeste måten å bli kvitt det på. Det smaker pyton, og det tar lengre tid å løpe ut på badet og spytte.

Anonymkode: 8588a...f68

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Og de fleste som skriver ja her juger. 

Anonymkode: 098de...075

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Jeg liker VELDIG godt å bli sprutet på.

Men mannen min kommer såpass mye og tykt/koagulert at det er uaktuelt å svelge.

At noen ikke plages av store mengder og klumper er fint for dem, men jeg klarer det ikke.

Har aldri prøvd heller, målet mitt er at begge skal like sex og alt vi gjør.

Han slikker ikke meg under menstruasjon heller. 

Anonymkode: 8303c...167

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kone mi gjør ikke det. Så jeg gidder ikke engang spørre om blowjob, for hva er poenget? Å lage grimaser er så lite sexy at da vil jeg heller bare la være.

Anonymkode: 0d7bb...a95

AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (15 minutter siden):

Slikker du dame som menstruerer kraftig så det koagulerer i sorte klumper? :) 

Hvis nei; klapp nebbet ;) 

Anonymkode: 8303c...167

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff jenta jeg senere giftet meg med da jeg var 18 år og noen måneder. Hun hadde såvidt fylt 18. Etter noen uker sugde hun meg for første gang, på rommet mitt der jeg bodde hjemme. Døren var ikke lukket, men likevel... Jeg var uerfaren og det tok ikke mer enn et minutts tid, tenker jeg. Hun lot meg komme i munnen sin og hun svelget. Senere har hun vel gitt meg BJs noen hundre ganger og svelget hver gang. Vi er fortsatt gift.

Underveis har jeg støtt på andre kvinner, noe jeg ikke har gjort. Hvis jeg skal telle har jeg nok fått oralsex av syv andre enn hun jeg giftet meg med. Alle har sugd uten kondom og alle har svelget. Jeg har rett og slett ikke erfaring med noe annet. Jeg har aldri kjent oralsex med kondom og jeg har aldri opplevd å få utløsning ved oralsex uten at kvinnen har tatt imot og svelget. Jeg har selvsagt hatt oralsex som forspill, eller underveis mens jeg har hatt sex, uten utløsning, men hver gang jeg har kommet av oralsex har det endt slik jeg sier.

Så jeg kan faktisk ikke sette meg inn i problemstillingen, og jeg kan faktisk ikke ta inn over meg påstanden at det ikke er vanlig å svelge. Sorry.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff jenta jeg senere giftet meg med da jeg var 18 år og noen måneder. Hun hadde såvidt fylt 18. Etter noen uker sugde hun meg for første gang, på rommet mitt der jeg bodde hjemme. Døren var ikke lukket, men likevel... Jeg var uerfaren og det tok ikke mer enn et minutts tid, tenker jeg. Hun lot meg komme i munnen sin og hun svelget. Senere har hun vel gitt meg BJs noen hundre ganger og svelget hver gang. Vi er fortsatt gift.

Underveis har jeg støtt på andre kvinner, noe jeg selvsagt ikke burde ha gjort. Hvis jeg skal telle har jeg nok fått oralsex av syv andre enn hun jeg giftet meg med. Alle har sugd uten kondom og alle har svelget. Jeg har rett og slett ikke erfaring med noe annet. Jeg har aldri kjent oralsex med kondom og jeg har aldri opplevd å få utløsning ved oralsex uten at kvinnen har tatt imot og svelget. Jeg har selvsagt hatt oralsex som forspill, eller underveis mens jeg har hatt sex, uten utløsning, men hver gang jeg har kommet av oralsex har det endt slik jeg sier.

Så jeg kan faktisk ikke sette meg inn i problemstillingen, og jeg kan faktisk ikke ta inn over meg påstanden at det ikke er vanlig å svelge. Sorry.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nei🤢 Brekker meg bare jeg tenker på det🤮 Hvem kom på den idéen at man skal svelge sperm..?

Anonymkode: a392e...46f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Underveis har jeg støtt på andre kvinner, noe jeg selvsagt ikke burde ha gjort. Hvis jeg skal telle har jeg nok fått oralsex av syv andre enn hun jeg giftet meg med. Alle har sugd uten kondom og alle har svelget. Jeg har rett og slett ikke erfaring med noe annet. Jeg har aldri kjent oralsex med kondom og jeg har aldri opplevd å få utløsning ved oralsex uten at kvinnen har tatt imot og svelget. Jeg har selvsagt hatt oralsex som forspill, eller underveis mens jeg har hatt sex, uten utløsning, men hver gang jeg har kommet av oralsex har det endt slik jeg sier.

Du har vært utro med 7 andre jenter?! Stakkars kona di.. En annen ting er vel at jenter som velger å ha sex med en gift mann, er vel ikke normen på «jenter flest», kan jeg tenke meg..

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noe få jenter liker å svelge, hvem vet. Men mange av de som svelger, misliker det sterkt. Noen tror de må gjøre det, at det er forventet av de, og de er redd for å si nei. Men hva tenker dere menn egentlig om dette? Vil dere at kjæresten deres skal svelge hvis hun hater det og brekker seg? Er DET så veldig sexy, liksom?

• Liker 6
Skrevet
lsklars skrev (38 minutter siden):

Ja, for det er absolutt ALT i et forhold. Om dama svelger eller ikke.

Har null, niks og nada å si for meg. Damer som vil det og ønsker det selv får lov, og de som ikke liker det har jeg full forståelse for.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje noe få jenter liker å svelge, hvem vet. Men mange av de som svelger, misliker det sterkt. Noen tror de må gjøre det, at det er forventet av de, og de er redd for å si nei. Men hva tenker dere menn egentlig om dette? Vil dere at kjæresten deres skal svelge hvis hun hater det og brekker seg? Er DET så veldig sexy, liksom?

Det kommer ann på hvor god skuespiller hun er. Klarer hun å fremstå som uberørt av smaken så er det bare positivt at hun faker det. Og det har ingenting å si om jeg vet at hun faker det. Jeg vet at hun gjør det for min skyld, og det er alt som betyr noe.

Gjør dere virkelig ingenting dere ikke liker for partneren deres skyld? Så nitrist det må være.

Anonymkode: 0d7bb...a95

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (På 19.2.2021 den 18.57):

Flink pike 

🤮

Anonymkode: ee252...89a

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

🤮

Anonymkode: ee252...89a

Ikke spy etterpå nei.

Skrevet (endret)

Suger det ut i det han kommer å må svelge hardt tre ganger d er veldig godt! Ikke alle smaker like bra. Exen min sin sæd smakte beskt å førte nesten alltid til kvalme og brekninger men da lot jeg han bare sprute i munnen min åsså ikke svelge så mye😅👏🏼👏🏼

Endret av SinfulBby
Skrevet

Visst jeg suger når han kommer så svelger jeg.

Sæd er nok en tilvenningssak, jeg har alltid svelget, men har ikke alltid likt det.

Nå syns jeg smak og konsistens er deilig, jeg liker både tynn og tykk sæd, syns det er like spennende hver gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, svelger hver gang. Som oftest kommer han i munnen min. Er sykt opphissende. 

Anonymkode: 0a4b0...9c9

AnonymBruker
Skrevet

Svelger bare hvis jeg VIRKELIG liker mannen. Har bare møtt én av dem, og han vet ikke at han var drømmemannen min. 

Anonymkode: 35f05...39b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...