Gå til innhold

Svelger du sæden hans?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mysticgirl skrev (7 minutter siden):

Ja ,har elsket det siden jeg sugde en gutt for første gang som 15 åring 😍

Lucky boy 😍

Anonymkode: f0f9a...b4f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Advarer alltid damen om at jeg kommer hardt, forventer ikke at hun skal svelge den gørra der. Hun stopper ikke med hånden uansett, så det er så ekstremt deilig som det kan få blitt. Forlanger ikke at hun skal svelge, forstår at det kan være ekkelt.

Anonymkode: 1009d...126

• Liker 12
Skrevet

Ja av og til. 

Anonymkode: 9ccac...c32

Skrevet

Ja som regel, utenom når det er veldig mye 😆

Anonymkode: 878ea...c17

Skrevet

Jeg er en dame på 40, og har vært sammen med flere menn. Og har alltid tidligere syntes at det går helt fint å svelge, ikke stor stas, men det går nå ned. Men mannen jeg er sammen med nå, det går ikke. Det er veldig mye konsistens i det, om det er forståelig forklaring. Det blir så tjukt, slimete, mye. Det klarer jeg ikke, vil ikke.

Han jeg er sammen med, lever godt med at jeg ikke svelger, han har aldri klagd. Men jeg har heller ikke nevnt for ham at jeg klarte det helt fint før og det er HAN det er noe spesielt med. 

Anonymkode: 262a3...911

• Liker 4
Skrevet
Mysticgirl skrev (2 timer siden):

Ja ,har elsket det siden jeg sugde en gutt for første gang som 15 åring 😍

hvorfor fikk jeg bennern nå

• Liker 2
Skrevet

Det har variert hvem jeg har vært sammen med. For konsistens og smak varierer fra mann til mann. Eksen min sin sperm smakte helt grusomt, brekte meg av den. Så det klarte jeg ikke. 
Nåværende kjærestes sperm smaker veldig godt, så da går det lett ned 🥰 

Anonymkode: 31201...314

• Liker 1
Skrevet
deepson skrev (6 timer siden):

p..e ......d........😬 ?

• Liker 4
Skrevet
deepson skrev (13 timer siden):

Fordi menn er svake for løgn 

Anonymkode: 59897...072

• Liker 10
Skrevet

Ja, elsker det. Med unntak av de få partnerne jeg har hatt som smakte dårlig.. 

Skrevet

Kvinner som svelger suger.

Anonymkode: b3e39...ae9

Skrevet

Ja, svelger hver gang, smaker ikke spesielt godt, men bedre enn å få det på genseren min/ hans eller joggebuksa hans. Suger jeg til han kommer er vi stort sett alltid fullt påkledd. Liker å suge ham mens vi ligger på sofaen og ser film. 

Anonymkode: 05763...0c4

• Liker 3
Skrevet

Nope,spytter ut om han kommer i munnen min. Det er sjeldent det skjer. Han pleier å komme inni meg. 

• Liker 3
Skrevet

Sier at mannen skal smake på seg selv før jeg smaker på ham (sæden selvfølgelig, ikke penis). 

Ok, så bastant er jeg ikke, men det hadde vært interessant. Jeg svelget før i min ungdom, da jeg følte at jeg var teit om jeg ikke gjorde det. Jeg holdt pusten helt til jeg følte det var ok å dra på do for å spy. Nå er jeg mer voksen, og lar ham aldri komme i munnen min. Det er smak, konsistens, mengde, temperatur... Det er forferdelig ekkelt. Jeg har prøvd et par ganger, og den ene ganga brakk jeg meg så all spermen rett og slett spruta ut over hele ham. Ikke spy, heldigvis, men det var nære på. 

Jeg tror det er mer sexy å ikke komme i munnen min, for å si det sånn. Det hadde vært ekstremt praktisk om jeg hadde klart det, og enda bedre om jeg hadde likt det.

Anonymkode: 56425...9db

• Liker 6
Skrevet

Når kvinner svelger bærer de på mannens lukter og feromoner.  Tror du dette påvirker andre kvinner og menns tiltrekning mot henne? Noe å tenke på. Hva tror du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når kvinner svelger bærer de på mannens lukter og feromoner.  Tror du dette påvirker andre kvinner og menns tiltrekning mot henne? Noe å tenke på. Hva tror du?

Nei, jeg tror ikke det påvirker noe som helst.

Jeg suger og svelger og ferdig med det. 

Skrevet

Jenter som ikke svelger er det bare å bytte ut med noen som gjør 

• Liker 2
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg svelger når han kommer i munnen min. Etterpå kliner vi. 

Anonymkode: b8bd0...5a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2021 den 15.03):

Sånn nå du suger han? Orker du det eller prøver du å la det være? 

Anonymkode: 04539...d77

Jeg har overhodet ikke noe mot det. Jeg har alltid gjort det, i alle år. Og jeg har alltid svelget når jeg har sugd en mann til utløsning.

Jeg forstår egentlig ikke at dette spørres om hele tiden. Jeg vet selvsagt at meningene om det er delte, men jeg vil tippe at flertallet av kvinner suger og svelger. Om det er 60/40 eller 70/30 eller noe annet, aner jeg ikke, og det er forsåvidt uinteressant. Men da jeg vokste opp på åttitallet (det var vel på den tiden dette var noe slags samtaletema blant venninner) var det ikke noe spørsmål om noe annet. Det var en naturlig del av det med å suge.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...