Gå til innhold

Fast smiley to uker etter utskrapning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget MA på tidlig ul i 9+3. To mislykka cytotec behandlinger. Endte opp med utskrapning. To uker siden idag. Har følt på kroppen at det er EL på gang og tok en g-test og en el-test fra clearblue med dobbel hormonindikator. G-test ble svak positiv. Lav fertilitet på el-test. ( får alltid det på første testen og skjønt det er normalt)Men idag fikk jeg fast smiley. Kan jeg stole på denne eller er det hcg som slår ut? Det er jo umulig å svare på, jeg vet jo det, men kanskje noen med erfaring? Vil så gjerne bli gravid igjen. Er 40år opplevd 4 SA og 1 MA siste året😔😢💔På forhold, takk for svar. Er mye å leser her inne men dette er mitt første innlegg.

Anonymkode: 890f7...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja du kan ha eggløsning med litt hcg i systemet fortsatt. 

Var i samme dilemma en ukes tid siden. Jeg tror jeg fikk eggløsning 12 dager etter medikamentell abort, men hadde blødd en uke før det igjen da, det hjalp kanskje på. 

Her er testrekka mi. Den siste positive graviditetstesten er tatt samme dag som positiv eggløsningstest. 

IMG_20210216_131619.thumb.jpg.82d65359f076dc2aed981356a78a2da0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta her..Takk for svar😊 godt å være flere i samme situasjon.Ser jo absolutt ut som du har hatt el🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermine81 skrev (4 minutter siden):

Ta her..Takk for svar😊 godt å være flere i samme situasjon.Ser jo absolutt ut som du har hatt el🤩

Håper på det 😍 håper for deg også! Min ide var å se om testen ble negativ og forble negativ selv etter at hcg var ute. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (54 minutter siden):

Håper på det 😍 håper for deg også! Min ide var å se om testen ble negativ og forble negativ selv etter at hcg var ute. Lykke til :)

Takk for det😊Hadde samme tanke selv. Teste til jeg fikk fast smiley og negativ g-test. Men fikk fast med en gang så der røk den ideen😂 Får kjøpe noen strimler i tillegg. Ønsker så veldig å bli gravid igjen. Tålmodighet er vanskelig akkurat nå😂Lykke til du også🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...