Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 Syntes det er Kjempedeilig (blir kåt..) når kjæresten min slikker og suger på mine tær.... Noen som har opplevd det samme? Klemz fra Kaja 22
Gjest Gitte Skrevet 19. august 2005 #3 Skrevet 19. august 2005 kunne aldri falle meg inn å la han slikke på tærne mine, og jeg hadde aldri verken slikket eller sugd på hans
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #4 Skrevet 19. august 2005 ææææsssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
hecuba Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 Er vel kanskje et eller annet av å ha han ved føttene dine? Mange faller jo for fotmassasje.. Jeg har litt komplekser for føttene mine for tiden, så jeg ville neppe latt noen sutte på tærne mine.. En annen ting som faller meg inn, er hygiene.. Muligens jeg ville følt det samme ved å ha en mann ved føttene mine og kysse meg fra tærne og oppover.. Bare en tanke..
Gjest Gjestelisa Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 Jeg er så kilen på føttene at mannen risikerer å få seg et spark over kjeften når jeg prøver å komme unna, så det er nok mer en torturmetode for meg Men kjempefint at det funker for deg og typen
hecuba Skrevet 19. august 2005 #7 Skrevet 19. august 2005 Jeg er så kilen på føttene at mannen risikerer å få seg et spark over kjeften når jeg prøver å komme unna, så det er nok mer en torturmetode for meg Men kjempefint at det funker for deg og typen ← Du sier noe..
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #8 Skrevet 19. august 2005 Jeg er så kilen på føttene at mannen risikerer å få seg et spark over kjeften når jeg prøver å komme unna, så det er nok mer en torturmetode for meg ← akkurat det jeg tenkte å svare også! føtter er generelt ganske ekle egentlig.
aMan4U Skrevet 19. august 2005 #9 Skrevet 19. august 2005 Jepp ! Min kone digger det veldig ! Også under foten, på fotsålen. Men vi gjør det selvsagt bare når hun er nyvasket som med andre slikke/suge-saker .... Selv har jeg ikke noen glede av å bli slikket på tærne eller beina. Da er det andre deler av kroppen som er mye bedre Hver sin lyst. Det viktigste er jo at man har det godt og trives med det.
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #10 Skrevet 19. august 2005 Nei huff har noia for at folk i det hele tatt skal se på tæsene mine!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #11 Skrevet 20. august 2005 Fotfetisjisme er den mest vanlige form for fetisj så det er nok ikke så rart at dette er utbredt. Ikke nødvendigvis suging av tær, men også kjæling med føttene og fotmassasje. De aller fleste jentene jeg kjenner digger fotmassasje.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #12 Skrevet 20. august 2005 Fotmasasje/slikking av tær er nice! Digger at typen min gjør det......
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #13 Skrevet 20. august 2005 Min mann har fotfetisj og jeg føler meg heldig. En ting er at alt jeg behøver å gjøre for å få han klar er å vise han et par velstelte, rene føtter. En annen bonus er at jeg får mye deilig fotmassasje, og det er bare LUKSUS:) Fotfetisme er nokså "uskyldig." Jeg har ikke noe i mot at han tenner på føtter. Nå har jeg heldigvis pene føtter, om jeg får si det selv:) Så her i huset er det ingen som går med sokker lenger. Blir litt forbauset hver gang over hvor vanvittig fort han blir tent av føttene mine. Mange menn gir sjelden massasje til sin kjære, men jeg får det hver dag. Det tar jeg imot meg gooooood samvittighet:)
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #14 Skrevet 20. august 2005 ææææææsj,ekkelt,fysj,er det ikke andre ting som kan suges på?
Derrier Skrevet 21. august 2005 #15 Skrevet 21. august 2005 I natt ble jeg faktisk bedt om å massere føttene til en dame jeg knapt hadde snakket meg med, og ganske offentlig. Jeg gjorde det og ble sprengkåt. Går ikke i detalj nå, men jeg er fortsatt varm i ansiktet...
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #16 Skrevet 22. august 2005 Skulle vært moro og visst hvor mange det er av de her som sier æsj til å suge på tær, men som syns at det er helt greit at folk slikker hverandre i rassen
Gjest lurven Skrevet 22. august 2005 #17 Skrevet 22. august 2005 føtter er faktisk veldig følsomme, deilig å bli massert elelr sugd på føttene..
Hu i Svingen Skrevet 22. august 2005 #18 Skrevet 22. august 2005 Skjønner ikke helt denne enorme motviljen mot føtter? De bærer en rundt hele dagen, og er fulle av både muskler og nerver, og er veldig følsomme for berøring. Nå synes ikke jeg at fotmassasje er opphissende, men gurimalla så godt det er! Digger også å bli kysset og slikket på (rene) tær, det er faktisk opphissende ja - ikke fordi det er føtter, men det er veldig følsomt, nesten erogent.Det ville likevel ikke falle meg inn å be om det hvis han synes det er ekkelt.
Gjest TTboy Skrevet 23. august 2005 #19 Skrevet 23. august 2005 Jeg innrømmer at jeg har en fotfetisj "light", synes jenter med pene og velstelte føtter (størrelse 36-38) er lekkert. Kona mi hadde komplekser for føttene sine da vi møttes. Dum som jeg var sugde jeg stortåa hennes en av de første gangene vi hadde sex. Gjorde det av gammel vane da dama jeg hadde før vi møttes digget alt som hadde med fotpleie å gjøre (hun ble kåt av at jeg sugde tærne hennes). Reaksjonen til min nåværende var at dette ville hun ha seg frabedt. Hun var ikke spesielt stolt av undersåttene sine, men har myknet kraftig opp. I dag liker hun kjempegodt at jeg gir henne fotmassasje, mest fordi det er behagelig etter en lang dag. Jeg har fortalt henne at jeg gjerne masserer henne daglig, overalt inkludert føttene så nå er hun mer nøye med stell av dem, lettere å slippe meg til når hun er bekvem med at de er mer velpleide nå enn før. Nå kan kjærtegn av fotsåler, hæl og ankler også være et av flere aktiviteter i forbindelse med forspill til sex og det synes jeg er topp. Skulle ønske hun ville ha mer av dette men jeg har kommet langt på den tiden vi har vært sammen da - fra "ikke rør dem" til "det er deilig når du masserer føttene mine" - så jeg fortsetter å jobbe med saken(e)
Gjest sailor Skrevet 25. august 2005 #20 Skrevet 25. august 2005 Syntes det er Kjempedeilig (blir kåt..) når kjæresten min slikker og suger på mine tær.... Noen som har opplevd det samme? Klemz fra Kaja 22 ← Jeg suger gjerne tærne til min kjære, slikker føttene hennes også. Synes i tillegg det er kjempedeilig å sprute over føttene hennes......nam-nam-nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå