Gå til innhold

.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest førstedamen

Å advare folk slik kan jo ha svært store konsekvenser om informasjonen ikke stemmer. 

Hvordan ville det vært for deg om hele nabolaget trodde noe slikt om deg? Det er faktisk trakassering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstedamen skrev (49 minutter siden):

Å advare folk slik kan jo ha svært store konsekvenser om informasjonen ikke stemmer. 

Hvordan ville det vært for deg om hele nabolaget trodde noe slikt om deg? Det er faktisk trakassering. 

Selvfølgelig må informasjonen stemme. Man skal ikke spre rykter uten å være sikker, men om man vet, skal man ikke ha lov til å si til moren i nabolaget at hun må være forsiktig med ungen fordi det bor en pedofil i nabolaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
Uatskillelig skrev (12 minutter siden):

Selvfølgelig må informasjonen stemme. Man skal ikke spre rykter uten å være sikker, men om man vet, skal man ikke ha lov til å si til moren i nabolaget at hun må være forsiktig med ungen fordi det bor en pedofil i nabolaget?

Nå gjelder jo innlegget ditt moderering. Når du gir en du ikke kjenner situasjonen til vet du faktisk ikke om informasjonen stemmer. Det er ikke sikkert ts I den tråden du omtaler evner å tenke like langt som deg. Kanskje det faktisk bare er et rykte og ts i andre tråden velger å si det til alle. Da kan ts anmeldelses for trakassering blant annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoDiablo
Uatskillelig skrev (På 17.2.2021 den 21.29):

Er ikke folk forsiktige med ungene sine uansett da? Om man sier at "det bor en pedofil" i nabolaget uten å identifisere vedkomne, så er vel det greit i og for seg. Teknisk sett, så bor det en pedofil person i nærheten, uansett hvor du flytter til/fra. Men det er ikke greit å spre informasjon rundt som i hovedsak er ment å spre frykt og avstand mellom mennesker når man ikke er i stand til å vite noe sikkert likevel.
Så jeg kan forstå moderators avgjørelse her. Men jeg synes de er strenge, virkelig.
Har selv fått slettet innlegg uten å få noen advarsel eller begrunnelser. Det er spesielt én av dem som er hard på kniven, slik jeg har merket meg. Men men. Jeg forsøker venne meg til at det er justisen her inne på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...