Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Djungelvrål skrev (10 timer siden):

Tror dette er overhypet billigsminke som er veldig overpriset. 

Men jeg står for at highlighteren virkelig er verdt pengene!!😃 

Parfymene - nei, på ingen måte. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag tester jeg glow stick i fargen pearl. For en herlig konsistens! Ikke prøvd sånn før, jeg.
Og genialt med sånn stift i veska. Dessverre er fargen litt feil til meg, så jeg må få tak i «champagne» også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 18.10):

Jeg så du spurte om Sydney highlighter i innlegget over, den er nydelig. Er kjempefornøyd med den og har akkurat begynt på nr 2. Legger seg fint på huden og gir flott glød uten å direkte glitre. Har flytende også, både Pearl Swirl og Bronzed Beach. De er kjempefine de også, men personlig liker jeg den best på sommeren når jeg ikke har settingpudder etc på, synes den faste er bedre da. Pearl Swirl er den som ligner mest på Sydney, gir en litt sånn champagnefarget glød. Det jeg liker best med den faste highlighteren er at den kan bygges, (det samme kan bronzerene, elsker de også.) Koster, bronzere, highlighter, og rouge er jeg veldig fornøyd med fra Caia. Mascara, øyenskygger, leppestifter mm er jeg ikke like fornøyd med. Og svampen deres, personlig synes jeg den er veldig mye bedre enn beautyblender. 

Anonymkode: ed33e...da2

Jeg endte opp med Sydney jeg også! 😃 St Tropez ble litt lys til meg. Men Sydney…. Omg!!! FOR en nydelig farge! 

• Liker 1
Skrevet

Konklusjonen min hittil er at huden min ikke er så lys som jeg trodde. Og jeg trodde virkelig at jeg hadde ekstremt lys hud. Men hittil har nest lyseste vært det helt perfekte - både på alle typer highlighter og på bronzer. Og Caia har bredt utvalg i farger, det skal de jammen ha! 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 16.2.2022 den 12.45):

Jeg endte opp med Sydney jeg også! 😃 St Tropez ble litt lys til meg. Men Sydney…. Omg!!! FOR en nydelig farge! 

Supert at du ble fornøyd med den :) Jeg har utrolig mange highlighters, men synes ingen er like fine som Caias Sydney. 

Anonymkode: ed33e...da2

• Liker 1
Skrevet

Kan opplyse om at øyekremen også er helt ok 👀 og jeg trenger myyyyye fukt. Den fra Caia later til å gi mer fult enn den fra Avene! 
(evt har jeg en god periode). 

AnonymBruker
Skrevet

Elendig foundation (iconic) for tørr hud. Alle tørre partier ble verre og synlige. Solgte den på finn, ikke god I det hele tatt. 

Anonymkode: b110e...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...