AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #21 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vi er begge unge osv, det var ikke akkurat en fyr på 50 år heller. Man ser jo an litt. Anonymkode: cec86...59f Så du tenker at det er bedre å bli voldtatt av en veltrent mann på 24 som nylig har vært i militæret, enn en stillesittende mann på 55 med pondus? Anonymkode: 6cf3b...349 5
Teethgrinding Skrevet 17. februar 2021 #22 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ukjent mann liksom. Jeg ser helt ærlig ikke hva som er så galt med å møte folk hjem hos seg, som begge sitter i omtrent samme nabolag i en liten by hvor alle har felles bekjente. Er ikke sånn at jeg sitter på match.com og snakker med Ivar 64 på en kryptert chat og inviterer han hjem. Mulig jeg er dum, at man aldri aldri skal invitere folk hjem.. men men. Jeg og venninner har brukt tinder til å finne fester og hva som helst. Aldri blitt utsatt for overgrep. Men det er kanskje ulikt hva man definerer som voldtekt. For meg er det at man blir overfalt og tvunget. Det tror jeg det skal mye til før man opplever Anonymkode: cec86...59f Oi, du er naiv. 6
Gjest Chroma Skrevet 17. februar 2021 #23 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem er det som ber en helt ukjent person over på besøk samme dagen man begynner å chatte? Selvfølgelig var han bare ute etter en ting. Vær glad han ikke var en overgriper. Anonymkode: fcd89...2d9 Dette! AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ukjent mann liksom. Jeg ser helt ærlig ikke hva som er så galt med å møte folk hjem hos seg, som begge sitter i omtrent samme nabolag i en liten by hvor alle har felles bekjente. Er ikke sånn at jeg sitter på match.com og snakker med Ivar 64 på en kryptert chat og inviterer han hjem. Mulig jeg er dum, at man aldri aldri skal invitere folk hjem.. men men. Jeg og venninner har brukt tinder til å finne fester og hva som helst. Aldri blitt utsatt for overgrep. Men det er kanskje ulikt hva man definerer som voldtekt. For meg er det at man blir overfalt og tvunget. Det tror jeg det skal mye til før man opplever Anonymkode: cec86...59f Du er skummelt naiv!
Firfisla Skrevet 17. februar 2021 #24 Skrevet 17. februar 2021 Like greit det....Neste gang kan du jo heller avtale å møtes på offentlig sted. 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #25 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mulig jeg er dum, at man aldri aldri skal invitere folk hjem.. men men. Jeg og venninner har brukt tinder til å finne fester og hva som helst. Aldri blitt utsatt for overgrep. Men det er kanskje ulikt hva man definerer som voldtekt. For meg er det at man blir overfalt og tvunget. Det tror jeg det skal mye til før man opplever Anonymkode: cec86...59f De fleste voldtekter er ikke overfallsvoldtekter, men ødelegger liv like fullt. Anonymkode: 33a93...680 6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #26 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ukjent mann liksom. Jeg ser helt ærlig ikke hva som er så galt med å møte folk hjem hos seg, som begge sitter i omtrent samme nabolag i en liten by hvor alle har felles bekjente. Er ikke sånn at jeg sitter på match.com og snakker med Ivar 64 på en kryptert chat og inviterer han hjem. Mulig jeg er dum, at man aldri aldri skal invitere folk hjem.. men men. Jeg og venninner har brukt tinder til å finne fester og hva som helst. Aldri blitt utsatt for overgrep. Men det er kanskje ulikt hva man definerer som voldtekt. For meg er det at man blir overfalt og tvunget. Det tror jeg det skal mye til før man opplever Anonymkode: cec86...59f Han prøvde seg på deg selv om du uttrykkelig hadde sagt det ikke var snakk om sex, da er ikke veien lang for et overgrep. Med mindre du kjente fyren fra før kunne det vært en falsk tinderprofil, så du er rimelig naiv. Anonymkode: 33373...f44 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #27 Skrevet 19. februar 2021 Så basert på at du og venninnene dine ikke har blitt voldtatt "ennå" så tenker du at det bare er å kjøre på? Det der er galskap. Det var tydelig at han kun var ute etter sex, og du skal være kjempeglad for at han dro og ikke tvang deg til sex. Man møter ikke fremmede hjemme hos deg eller han! Anonymkode: 5ebaf...842 2
Fjellmannover190 Skrevet 19. februar 2021 #28 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Som mann, så synes jeg det er ganske skummelt å bli invitert hjem til noen på første date. Men har skjedd to ganger, og har også hatt med jenter opp på hotellrom i disse coronatider, uten at det har skjedd noe annet enn å bli kjent. I ettertid så ser jeg at den ene var så nervøs at hun slet med å prate, og den andre synes nok det var leit at jeg ikke tok henne med til sengs. Det skal sies at jeg dater fast med en av de jeg ble invitert hjem til på første date. Men tror du skal være ganske sikker før du inviterer med deg en mann hjem, men det skal sies at de fleste menn er ganske snille! Endret 19. februar 2021 av Fjellmannover190
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå