Gå til innhold

Tinder-fyren stakk av

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går kjedet jeg meg og satt på tinder. Er 24. Matchet med en fyr på samme alder og han kjedet seg også, så vi ble enige om å møtes hos meg. Jeg sa fra på forhånd at jeg ikke var interessert i å ha sex med han, men at vi bare kunne bli kjent.

Så kommer han og slår seg ned i sofaen. Jeg kjenner meg ganske nervøs og stiller litt vanlige spørsmål for at det ikke skal bli kleint. Han svarer bare kort før han begynner å prøve seg på meg, tar på meg osv. Jeg sa at jeg ikke orker sånt. Så sa han at han bare skulle ut å ta seg en røyk og at han var tilbake om 2 min. Tiden går, og jeg innser at han har rett og slett stukket av. Blokkert meg på snapchat og tinder.

Altså.... den følelsen jeg satt igjen med var super-ekkel. Han kunne i det minste kommet med en unnskyldning isteden. Latterlig å stikke av sånn for at jeg ikke var gira på å ha sex med han.

Hvordan ville DU ha reagert??

Anonymkode: cec86...59f

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skjønte nok at han dummet seg ut og ville ikke bli konfrontert med det. Du skal være glad du slapp unna

Anonymkode: 9460c...32f

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han skjønte nok at han dummet seg ut og ville ikke bli konfrontert med det. Du skal være glad du slapp unna

Anonymkode: 9460c...32f

Det var det jeg også tenkte.. men han hadde ikke trengt å gjøre det så pinlig for seg selv.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror du skal være veldig glad for at du er kvitt han. Ingenting å samle på.

• Liker 18
Skrevet

Hvem er det som ber en helt ukjent person over på besøk samme dagen man begynner å chatte? Selvfølgelig var han bare ute etter en ting. Vær glad han ikke var en overgriper.

Anonymkode: fcd89...2d9

• Liker 34
Skrevet

Jeg ville blitt dritglad for at han stakk

Anonymkode: 7fa25...684

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvem er det som ber en helt ukjent person over på besøk samme dagen man begynner å chatte? Selvfølgelig var han bare ute etter en ting. Vær glad han ikke var en overgriper.

Vi er begge unge osv, det var ikke akkurat en fyr på 50 år heller. Man ser jo an litt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville blitt dritglad for at han stakk

Anonymkode: 7fa25...684

Jeg ble det, men bare paff for at han serverte en løgn rett før.. da er man tvers gjennom falsk og ond liksom 😅

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde aldri havet i den situasjonen i utgangspunktet. 

Anonymkode: 74458...b44

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, det er jo en ting som er sikkert her og det er at han nettopp var det og fikk nei. Og heldigvis innså at risikoen var for stor til å gjøre noe mer. Navn, etc... Han prøvde seg enda hun allerede hadde sagt nei.

Anonymkode: 41541...d0c

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er begge unge osv, det var ikke akkurat en fyr på 50 år heller. Man ser jo an litt.

Ja, ingen under 50 voldtar. Det vet jo alle. 

Anonymkode: b6b35...9f0

• Liker 14
Skrevet

Men ts, det er han som dret på draget. Ikke du. Vær deg selv du, sett tydelige grenser og krav. Slik du allerede har gjort.

• Liker 3
Skrevet

Barnslig fyr. Bare vær glad du slipper å treffe han igjen.

• Liker 3
Skrevet

Invitere en ukjent mann hjem til seg?? 

Anonymkode: fac29...2f9

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Smart du.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

🤦‍♂️

Anonymkode: 2cc30...e00

• Liker 4
Skrevet

Da har du lært. Man møtes ute de to første datene. Ikke at dette var din skyld, fyren er en supertosk. 

Anonymkode: 0e502...831

• Liker 4
Skrevet

Man inviterer ikke en fyr fra Tinder hjem til seg for å bli mer kjent. Da møtes man på offentlig sted. Han var sikkert desperat etter mus, og gav opp med en gang han skjønte at det ikke ble noe på han. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Men ts, det er han som dret på draget. Ikke du. Vær deg selv du, sett tydelige grenser og krav. Slik du allerede har gjort.

Ja. Man blir bare så satt ut over at folk kan være såpass falske.

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Invitere en ukjent mann hjem til seg?? 

Anonymkode: fac29...2f9

Ukjent mann liksom. Jeg ser helt ærlig ikke hva som er så galt med å møte folk hjem hos seg, som begge sitter i omtrent samme nabolag i en liten by hvor alle har felles bekjente.

Er ikke sånn at jeg sitter på match.com og snakker med Ivar 64 på en kryptert chat og inviterer han hjem.

Mulig jeg er dum, at man aldri aldri skal invitere folk hjem.. men men. Jeg og venninner har brukt tinder til å finne fester og hva som helst. Aldri blitt utsatt for overgrep. Men det er kanskje ulikt hva man definerer som voldtekt. For meg er det at man blir overfalt og tvunget. Det tror jeg det skal mye til før man opplever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...