AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #61 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 18.14): Ja det er sant. Tålmodighet er en kunst😅 vi får håpe det er verdt det in the end! Anonymkode: 1e106...f2a Ja, ser det er verdt det nå, selv med vann og arr☺️ Anonymkode: f79a7...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #62 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei, men kom gjerne med tips om det er en salve/krem som hjelper på arrene Anonymkode: f79a7...3b1 Håpet på det samme men skal gi lyd hvis jeg finner noe. Kan leve med en linje til arr på hvert øyelokk, det synes ikke for andre uansett. Men vil gjerne at arrene skal bli mindre ruglete. Anonymkode: 1e106...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #63 Del Skrevet 20. mars 2021 Noen her som kan komme med noen oppdateringer?❤️ Jeg tok øvre øyelokksoperasjon for 9 dager siden og har fortsatt veldig mye hevelse Øynene mine ser mindre ut og jeg får ikke «åpnet» øynene like mye som før Anonymkode: 9c628...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #64 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 17.2.2021 den 16.00): Jeg tok øyelokksoperasjon for 5 uker siden, og har fått veldig hevelse som ikke går bort. Dette gjelder nedre øyelokk. Ser tydelig vannannsamling under begge øynene. Begynner å bli redd for at det blir sånn. Det er skjemmende. Har lest at hevelse skal gå bort innen 5 uker, men det gjelder ikke meg. Noen som har råd? Eller har gjort det samme. Erfaringer? Anonymkode: f79a7...3b1 Hvordan går det nå? Anonymkode: 9c628...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlekolibri Skrevet 22. mars 2021 #65 Del Skrevet 22. mars 2021 Sånn alt i alt ble jeg vettskremt av å lese alt dette 😦 jeg er 30 år nå og siden det allerede begynner å henge så hadde jeg tenkt å kanskje gjøre dette når jeg nermer meg 40 årene...vet det er 10 hele år Til, men tenkte det var best å vente Til det var helt jævli. Det høres jo ut som det bare blir verre av å operere ? Leste blant annet at det føles som sting skal gå opp + alt dette andrez..! Sånn alt i alt er jo spørsmålet mitt om dere alle føler det var verdt det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #66 Del Skrevet 22. mars 2021 Det er verdt det hvis du trenger det. Men for meg var det ubehagelig i ganske lang tid. Blåmerke i kanskje 3 uker. Hevelse i over to måneder. Jeg så ikke ut i lang tid før det gikk seg til. Anonymkode: 7fd3a...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #67 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er verdt det hvis du trenger det. Men for meg var det ubehagelig i ganske lang tid. Blåmerke i kanskje 3 uker. Hevelse i over to måneder. Jeg så ikke ut i lang tid før det gikk seg til. Anonymkode: 7fd3a...d33 Jeg trengte det pga fett. Men godt å høre at det er normalt med hevelse lenge. Jeg har masse vannhevelse ennå etter 10 uker i begge øynene. Når begynte det å gå vekk? Jeg føler det står på stedet hvil. Anonymkode: f79a7...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #68 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvordan går det nå? Anonymkode: 9c628...e77 Jo, hevelelse ennå etter 10 uker Anonymkode: f79a7...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #69 Del Skrevet 22. mars 2021 Littlekolibri skrev (9 timer siden): Sånn alt i alt ble jeg vettskremt av å lese alt dette 😦 jeg er 30 år nå og siden det allerede begynner å henge så hadde jeg tenkt å kanskje gjøre dette når jeg nermer meg 40 årene...vet det er 10 hele år Til, men tenkte det var best å vente Til det var helt jævli. Det høres jo ut som det bare blir verre av å operere ? Leste blant annet at det føles som sting skal gå opp + alt dette andrez..! Sånn alt i alt er jo spørsmålet mitt om dere alle føler det var verdt det ? Med mindre du har fett, eller heng i huden under vil jeg ikke anbefale det. Anonymkode: f79a7...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #70 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo, hevelelse ennå etter 10 uker Anonymkode: f79a7...3b1 Takk for at du gidder å oppdatere oss❤️ Jeg opererte selv for 10 dager siden og har fortsatt synlige arr og hevelse. Jeg får ikke sett opp, og håper det bedrer seg. Anonymkode: 2a1e7...4ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #71 Del Skrevet 22. mars 2021 Littlekolibri skrev (16 timer siden): Sånn alt i alt ble jeg vettskremt av å lese alt dette 😦 jeg er 30 år nå og siden det allerede begynner å henge så hadde jeg tenkt å kanskje gjøre dette når jeg nermer meg 40 årene...vet det er 10 hele år Til, men tenkte det var best å vente Til det var helt jævli. Det høres jo ut som det bare blir verre av å operere ? Leste blant annet at det føles som sting skal gå opp + alt dette andrez..! Sånn alt i alt er jo spørsmålet mitt om dere alle føler det var verdt det ? Det blir for mange mye verre før det blir bedre. Jeg selv fikk panikk når hevelsen bare ble verre og verre, men nå har jeg lest side opp og side ned rundt omkring på nettet om at det kan for noen ta alt fra 6 mnd, til 12 mnd før man ser det endelige resultatet. Grunnen til dette er at vi har alle forskjellige hudtyper, og det synes jeg legene er altfor dårlige på å understreke da mange reklamerer med at man etter en uke vil se helt normalt ut igjen. Dette er IKKE tilfellet for veldig mange, og derfor blir man veldig urolig, noe som er forståelig Anonymkode: 2a1e7...4ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #72 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det blir for mange mye verre før det blir bedre. Jeg selv fikk panikk når hevelsen bare ble verre og verre, men nå har jeg lest side opp og side ned rundt omkring på nettet om at det kan for noen ta alt fra 6 mnd, til 12 mnd før man ser det endelige resultatet. Grunnen til dette er at vi har alle forskjellige hudtyper, og det synes jeg legene er altfor dårlige på å understreke da mange reklamerer med at man etter en uke vil se helt normalt ut igjen. Dette er IKKE tilfellet for veldig mange, og derfor blir man veldig urolig, noe som er forståelig Anonymkode: 2a1e7...4ab Ja, da skjønner jeg at det tar tid. Den som venter på no godt ☺️ Anonymkode: f79a7...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #73 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du gidder å oppdatere oss❤️ Jeg opererte selv for 10 dager siden og har fortsatt synlige arr og hevelse. Jeg får ikke sett opp, og håper det bedrer seg. Anonymkode: 2a1e7...4ab 💕Det bedre seg garantert☺️ Anonymkode: f79a7...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #74 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er verdt det hvis du trenger det. Men for meg var det ubehagelig i ganske lang tid. Blåmerke i kanskje 3 uker. Hevelse i over to måneder. Jeg så ikke ut i lang tid før det gikk seg til. Anonymkode: 7fd3a...d33 Hvordan hevelse hadde du? Føltes det som om øynene dine ble «små» og at øyelokket ga et litt slørete blikk? Anonymkode: 2a1e7...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #75 Del Skrevet 25. mars 2021 Bare for å oppdatere de som lurer på hvordan prosessen er: Nå er det 14 dager siden operasjonen og jeg er fortsatt hoven. Øyelokket midt ligger på øynene mine som om jeg er trøtt, og det ene øyet er mer hovent enn det andre så nå har begge øynene forskjellige størrelser🤦🏼♀️ Anonymkode: 2a1e7...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #76 Del Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 20.33): Hvordan hevelse hadde du? Føltes det som om øynene dine ble «små» og at øyelokket ga et litt slørete blikk? Anonymkode: 2a1e7...4ab Jeg har operert både øvre og nedre øyelokk. Jeg fikk voldsom hevelse under øynene. Det er den hevelsen jeg husker best, siden den var så fremtredende. Fikk hevelse overalt rundt øynene, egentlig 😄 Det går seg til, da. Men kan ta tid. Anonymkode: 7fd3a...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #77 Del Skrevet 27. mars 2021 Dag 16: Fortsatt hevelse rundt øyelokkene, arrene har såvidt begynt å bli mindre synlige selv man fortsatt ser de. Håper dette forsvinner snart Anonymkode: 2a1e7...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #78 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dag 16: Fortsatt hevelse rundt øyelokkene, arrene har såvidt begynt å bli mindre synlige selv man fortsatt ser de. Håper dette forsvinner snart Anonymkode: 2a1e7...4ab Er det øvre? Da forsvinner de raskt Anonymkode: d12db...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #79 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det øvre? Da forsvinner de raskt Anonymkode: d12db...1a8 Øvre ja. Nei tydeligvis ikke Legen som utførte det sa at jeg hadde såkalt «tykk» hud så det kan ta lengre tid. Anonymkode: 2a1e7...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvenna Skrevet 28. mars 2021 #80 Del Skrevet 28. mars 2021 Hvilken bedøvelse får man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå