AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Del Skrevet 17. februar 2021 Den amerikanske skiyndlingen Jessica Diggins tok et oppgjør med spørsmålene hun fikk knyttet til sin egen kropp i Falun for snart tre uker siden. https://www.vg.no/sport/langrenn/i/aP4kKO/diggins-irettesatte-tv-journalist-maa-laere-seg-hvordan-han-snakker-til-kvinner Anonymkode: 9905b...5dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 17. februar 2021 #2 Del Skrevet 17. februar 2021 Bra jobbet🙌🏽 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Del Skrevet 17. februar 2021 OK. Anonymkode: 43cd6...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Del Skrevet 18. februar 2021 Diggins er klin gæern. Jeg ville gått så langt som å hevde at hun er psykisk syk. Anonymkode: a43f4...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 18. februar 2021 #5 Del Skrevet 18. februar 2021 Supert! Bra jobba. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 18. februar 2021 #6 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Diggins er klin gæern. Jeg ville gått så langt som å hevde at hun er psykisk syk. Anonymkode: a43f4...457 Du vet at det er en eldgammel hersketeknikk å kalle selvstendige kvinner psykisk syke? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 18. februar 2021 #7 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Diggins er klin gæern. Jeg ville gått så langt som å hevde at hun er psykisk syk. Anonymkode: a43f4...457 Du mener det er greit å trigge spiseforstyrrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #8 Del Skrevet 18. februar 2021 Om det er slik at hun er fysisk større enn Johaug, vil hun vel naturlig gli raskere i nedoverbakker enn Johaug? Jeg har ikke sett hendelsen, men leser at den som stilte spørsmålet ikke hadde engelsk som førstespråk, så jeg ser ikke bort i fra at ting kan ha blitt misforstått Anonymkode: c6137...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #9 Del Skrevet 18. februar 2021 Kalevala skrev (7 minutter siden): Du vet at det er en eldgammel hersketeknikk å kalle selvstendige kvinner psykisk syke? Hun har vært på randen av å være innlagt på psykiatrisk med spiseforstyrrelser. Ja, jeg hevder det er psykisk sykdom. Det er ikke hersketeknikk, det er et faktum. Anonymkode: a43f4...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Middelmådig Skrevet 18. februar 2021 #10 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har vært på randen av å være innlagt på psykiatrisk med spiseforstyrrelser. Ja, jeg hevder det er psykisk sykdom. Det er ikke hersketeknikk, det er et faktum. Anonymkode: a43f4...457 Spiseforstyrrelse er en psykisk sykdom, ja. Men hva så? Nå er hun vel frisk uansett. Det gir henne ikke mindre kraft i uttalelsen. Faktisk mer, siden hun har peiling på hva hun snakker om. å bruke uttrykk som «klin gærn», som du gjør, er uansett ikke innafor. Det reduserer din mulighet til å fremstå som en som har noe viktig å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 18. februar 2021 #11 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun har vært på randen av å være innlagt på psykiatrisk med spiseforstyrrelser. Ja, jeg hevder det er psykisk sykdom. Det er ikke hersketeknikk, det er et faktum. Anonymkode: a43f4...457 Hvorfor er hun klin gæren på grunn av det? Det er 100% sikkert at flere kvinner (og menn) i toppidretten har slitt (sliter) med spiseforstyrrelser. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #12 Del Skrevet 18. februar 2021 Diamant20 skrev (3 minutter siden): Hvorfor er hun klin gæren på grunn av det? Det er 100% sikkert at flere kvinner (og menn) i toppidretten har slitt (sliter) med spiseforstyrrelser. Mulig jeg er en enkel landens person, men når noen har vært lagt inn på psykiatrisk er de gærne i min bok. Anonymkode: a43f4...457 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 18. februar 2021 #13 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mulig jeg er en enkel landens person, men når noen har vært lagt inn på psykiatrisk er de gærne i min bok. Anonymkode: a43f4...457 Da er du rimelig lett utstyrt i topplokket og besitter svært lite kunnskap om psykisk sykdom. Litt kjip er du også. Og absolutt enkel. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #14 Del Skrevet 18. februar 2021 Perleugla skrev (1 minutt siden): Da er du rimelig lett utstyrt i topplokket og besitter svært lite kunnskap om psykisk sykdom. Litt kjip er du også. Og absolutt enkel. Personlig synes jeg hun er gæern, og hun har vokst på seg en ekstrem sårbarhet for spørsmål om kropp og mat. Det betyr ikke at hun skal eler bør omforme verden rundt seg. Kropp er uløselig tett forbundet til idrett. Spørsmål om kropp må man forvente fordi det er det det hele handler om. Anonymkode: a43f4...457 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 18. februar 2021 #15 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mulig jeg er en enkel landens person, men når noen har vært lagt inn på psykiatrisk er de gærne i min bok. Anonymkode: a43f4...457 Mange som er enda mere gærne som ikke har blitt lagt inn😉 Bare å se på den ene tråden her på KG med en eks som var helt vilt gæren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 18. februar 2021 #16 Del Skrevet 18. februar 2021 Diamant20 skrev (8 minutter siden): Mange som er enda mere gærne som ikke har blitt lagt inn😉 Bare å se på den ene tråden her på KG med en eks som var helt vilt gæren. De fleste mennesker er ganske gale. Å være klin normal er for øvrig også galskap. Hvem har ikke noen ville sider? Menneskeheten er gal. Vi er religiøse nut jobs. Man må likevel forsøke å være gal på en slik måte at det ikke skader en selv eller andre. Det er vel forskjellen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 18. februar 2021 #17 Del Skrevet 18. februar 2021 Jeg husker en annen episode . Det var en eller annen idiot (norsk, mannlig journalist) som spurte en av de norske langrennsdamene på en pressekonferanse, mener det var Marit Bjørgen eller Therese Johaug, om hun hadde en lykketruse. Jeg husker ennå det dumme, glisende ansiktet hans. Hvor åndssvak er det mulig å bli? Skammer de seg i ettertid, eller mener de at sånt er et fint spørsmål å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 18. februar 2021 #18 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun har vært på randen av å være innlagt på psykiatrisk med spiseforstyrrelser. Ja, jeg hevder det er psykisk sykdom. Det er ikke hersketeknikk, det er et faktum. Anonymkode: a43f4...457 Det var ikke begrepet psykisk sykdom jeg reagerte på. Det var dette: AnonymBruker skrev (5 timer siden): Diggins er klin gæern 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #19 Del Skrevet 18. februar 2021 Yas Queen Slay 🙋🏼♀️ Anonymkode: c59ba...624 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #20 Del Skrevet 18. februar 2021 Skjønner ikke hva Jessica syter for. Hun har jo perfekt kropp Anonymkode: f8eb2...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå