Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2002 #1 Del Skrevet 26. september 2002 Hva er deres geniale ting? Noen gode råd mot alt mellom himmel å jord? Del dem med meg, vær så snill :D Elsker å sitte å lese om tusen gode råd for perfekt hud, perfekt sminke osv. Er ikke alltid jeg følger de, men det er gøy å høre hva andre gjør :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 27. september 2002 #2 Del Skrevet 27. september 2002 Er ikke ukeblandene fulle av slike råd da. :blunke: Kjøp et ukeblad da vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 27. september 2002 #3 Del Skrevet 27. september 2002 Spise sunt, passe seg for sterk sol, smøre seg med solkrem når man er ute hele dagen, kutte ned på (eller kutte ut) sjokkis og brus. Ta en liten rens av huden hver morgen eller kveld. Spise mye grønnsaker, da spesielt gulrøtter, brokkoli, tomater og paprika. Potetgull gir fet, kvisete hud. Garantert. Så ikke spis det. Dette hjelper veldig for å få en fin, normal hud. Så var det problemhuden da. Her har jeg ikke peiling, men har hørt det er fornuftig å konsultere en profesjonell hudpleier. De KAN virkelig hud. Det er yrket demses vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 27. september 2002 #4 Del Skrevet 27. september 2002 Nå er jeg ingen ekspert, men jeg sverger til lite sol og mye vann. Soler meg sjelden eller aldri og drikker minst 3 liter vann om dagen. Om det funker? Vet ikke om det er derfor, men jeg er i alle fall veldig fornøyd med huden min! Sikkert lurt å kutte ned på sjokolade og cola, men det MÅ jeg ha på fredagskvelden! Ellers er jeg flink til å holde meg unna søtsaker i uka. Kommer ikke på noe mer genialt i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 27. september 2002 #5 Del Skrevet 27. september 2002 Elsker å lese om råd og tips jeg også! Plukker litt opp her og der: Som sagt av flere: Drikk masse vann og spis sunt! Unngå for mye sukker (sukker er med på å bryte ned hudens elastisitet). Rens huden hver morgen og hver kveld. Bruk riktig ansiktskrem og øyenkrem som passer til huden din. Tannpirkere og q-tips er et must til sminken min. Fuktige tannpirkere bruker jeg til å rette opp flytende eyeliner og q-tips til å rette opp alt annet. Flere farge-nyanser på både concealer og pudder. Concealeren som jeg bruker under øynene er for lys til å bruke andre steder i ansiktet. Så bruker en flytende concealer på svamp under øynene og en i fast form på ujevnheter og div. Jeg bruker 3 forskjellige pudder; Et løst pudder i lys farge under øynene slik at jeg lett får børstet vekk dryssende øyenskygge, et fast pudder til resten av ansiktet og et sol pudder der det trengs. Det er iallfall noen gode tips som jeg kom på i farta. Det finnes utrolig mange fine internet sider fulle av gode råd og tips! Prøv å les litt på: http://www.free-beauty-tips.com http://www.makeup411.com http://www.bobbibrowncosmetics.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 28. september 2002 #6 Del Skrevet 28. september 2002 www.lissies.no har mange tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå