AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #21 Skrevet 17. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det var ment som en spøk, det er bare påfallende mange vinbilder på Tinder. Vin er flott det altså, men generelt litt malplassert i bildeform på Tinder synes jeg. Er litt det. Det er ingenting galt med vin, er ikke akkurat avholds selv, men det er så utrolig mange kvinner som poserer med vinglass at det begynner å bli litt parodisk. Litt som men som tar bilder av seg selv i bilen, med solbriller på. 4 hours ago, Engel said: bar overkropp Også der det er naturlig? Om interesser er padlebrett og boksing, er det lov å dele bilde av det? Anonymkode: 52631...084
Engel Skrevet 17. februar 2021 #22 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er litt det. Det er ingenting galt med vin, er ikke akkurat avholds selv, men det er så utrolig mange kvinner som poserer med vinglass at det begynner å bli litt parodisk. Litt som men som tar bilder av seg selv i bilen, med solbriller på. Også der det er naturlig? Om interesser er padlebrett og boksing, er det lov å dele bilde av det? Anonymkode: 52631...084 Til nød, om det er direkte knyttet til aktiviteter der man naturlig er lettkledd.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #23 Skrevet 17. februar 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Også der det er naturlig? Om interesser er padlebrett og boksing, er det lov å dele bilde av det? Anonymkode: 52631...084 Bar overkropp mens man driver med en aktivitet på stranda er noe helt annet, da virker det ikke like påfallende. Men det er flusst av bilder i bar overkropp hvor det eneste målet er å vise seg selv frem i bar overkropp. Anonymkode: 64f19...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #24 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bar overkropp mens man driver med en aktivitet på stranda er noe helt annet, da virker det ikke like påfallende. Men det er flusst av bilder i bar overkropp hvor det eneste målet er å vise seg selv frem i bar overkropp. TS her. Jeg er enig i deg ang dette, men er det egentlig vanlig at damer og menn i aldersgruppen jeg spørr har lettkledd bilder av seg på tinder? Trodde det mest var folk i tenårene og 20 årene? Anonymkode: b362a...dc7 1
Gjest TheCatLady Skrevet 17. februar 2021 #25 Skrevet 17. februar 2021 Da jeg var på Tinder så var jeg kun interessert i de som hadde tekst. Altså skrevet noe om seg selv og ikke bare en rekke med emojis eller en tåpelig oneliner. Selv en mann som ikke vekket interesse med bildene kunne gjøre det ved å skrive noe som traff meg. Jeg er ikke så opptatt av at bildene må være så beskrivende. Det kan være selfies for min del, men bildene må være nye og tatt sånn at man ser ansiktet og hvordan han ser ut. Noen har bilder av alt annet og ikke spesielt fine bilder heller, men kjipt å se masse bilder av solnedganger, biler, bål og teite memes. Så er det gjerne ett bilde der han har hatt og solbriller, med ryggen til/ansiktet vendt bort eller et uklart bilde. Sveipet også bort de som hadde bilder av andre damer de holder rundt, bilder med barn, bilder med bar overkropp og de som kun hadde bilder der de drev med en eller annen aktivitet. Jeg synes bilder med bar overkropp gir et dårlig inntrykk uansett. Akkurat som jeg ikke ville ha hatt bilder av meg selv i bikini uansett hvor naturlig det hadde vært, men det er sikkert ulike meninger rundt akkurat det.
Engel Skrevet 17. februar 2021 #26 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. Jeg er enig i deg ang dette, men er det egentlig vanlig at damer og menn i aldersgruppen jeg spørr har lettkledd bilder av seg på tinder? Trodde det mest var folk i tenårene og 20 årene? Anonymkode: b362a...dc7 Det er nok dessverre en del menn som i sitt hode aldri kommer over 20-årene... De er ikke i flertall, men det er nok av dem ja. Om det er vanlig blandt damene får andre svare på, jeg ville ikke lagt ut bilde av meg selv i bikini selv om jeg er godt fornøyd med kroppen min. Generelt unngår jeg og de single venninnene jeg har å legge ut bilder som kan tolkes det minste utfordrende/seksuelt. Av erfaring. For det tiltrekker seg dessverre menn som bare har fokuset på sex. Nei, vi er ikke interessert i å høre hvor lekre pupper eller rumpe vi har lenge før vi har møtt dere.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #27 Skrevet 17. februar 2021 Jeg er en kvinne på 37 år, som har barn. Ser etter menn med humor, som ikke er selvhøytidelige, som har barn- og er ferdig med barn. Min siste match har et bilde som viser ansiktet, bar overkropp men av ryggen. (Synes forfra er harry🤷♀️) og et bilde som viser at han gjør en aktivitet. Teksten er kort, men humoristisk. Beste matchen jeg har hatt! Og jeg har vært på Tinder et år med mer eller mindre hell😅 Anonymkode: 6b650...0a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå