AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Hva ser DU som er i 30 og 40 årene etter på tinder når du ser etter en mann du ønsker å få en match med? Anonymkode: b362a...dc7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Brysthår og ingen barn. Anonymkode: 2dee0...295 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 At han har flere enn 2 bilder som sier sannheten. Og at han kanskje har en artig tekst i bioen eller er rett på sak og sier i klartekst om han ønsker kjæreste og barn osv, eller om han kun ønsker noe uformelt. De fleste i denne alderen ønsker et forhold og familieliv. Jeg var 30 da jeg møtte kjæresten min som var 39 år. Han hadde flere bilder og beskrev i teksten hva han var ute etter. Det vekket interesse hos meg selv om han isolert sett ikke er den kjekkeste jeg har sett på tinder. Nå synes jeg jo selvfølgelig han er kjempefin 😁 så man må huske at man konkurrerer mot de fineste på tinder, så dersom man ikke er superpen, bør man skrive noe som vekker interesse. Anonymkode: 31549...f37 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 For at jeg skal sveipe til høyre må han ha profiltekst i tillegg til bilde. Han må være seriøs, ikke player/ONS typen. God arbeidsmoral. Fysisk aktiv. Ikke avholds. Anonymkode: ee532...491 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At han har flere enn 2 bilder som sier sannheten. Og at han kanskje har en artig tekst i bioen eller er rett på sak og sier i klartekst om han ønsker kjæreste og barn osv, eller om han kun ønsker noe uformelt. De fleste i denne alderen ønsker et forhold og familieliv. Jeg var 30 da jeg møtte kjæresten min som var 39 år. Han hadde flere bilder og beskrev i teksten hva han var ute etter. Det vekket interesse hos meg selv om han isolert sett ikke er den kjekkeste jeg har sett på tinder. Nå synes jeg jo selvfølgelig han er kjempefin 😁 så man må huske at man konkurrerer mot de fineste på tinder, så dersom man ikke er superpen, bør man skrive noe som vekker interesse. Dette svaret likte jeg Med artig tekst hva tenker du på da? Så du var 30 år og ville ha noen som var hele 9 år eldre? Jeg opplever forøvrig at veldig mange damer ikke har noe i teksten sin, og unntakene som har det, har ofte link til instagram der dem fester etc som jeg ikke synes noe om i denne aldersgruppen:) Anonymkode: b362a...dc7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): or at jeg skal sveipe til høyre må han ha profiltekst i tillegg til bilde. Hva er viktig for deg at han skal skrive i profilteksten? Synes det er vanskelig å velge hva man burde ha med Anonymkode: b362a...dc7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette svaret likte jeg Med artig tekst hva tenker du på da? Så du var 30 år og ville ha noen som var hele 9 år eldre? Jeg opplever forøvrig at veldig mange damer ikke har noe i teksten sin, og unntakene som har det, har ofte link til instagram der dem fester etc som jeg ikke synes noe om i denne aldersgruppen:) Anonymkode: b362a...dc7 Jeg var vel ikke spesifikt på utkikk etter noen som var 9 år eldre 😂 jeg hadde vel alderen opp til 10 år eldre enn meg, og det er åpenbart det lureste jeg noen gang har gjort 🤗 jeg føler vi er jevngamle, ingen som reiser et øyebryn dersom mannen er 6-7 år eldre, men 9 blir liksom for mye for noen tydeligvis 😂 artig tekst er de som greier å skrive noe med humor. Ikke alle som har denne egenskapen, men leste mye gøy i mine tinderdager. Det at man presenterer seg selv med masse selvironi feks synes jeg er gøy og sjarmerende. Men som sagt, det viktigste er at man faktisk skriver noe. Dersom du ikke greier skrive noe humor, så ihvertfall si noe om 1. Hva er du ute etter 2. Si at du jobber/studerer, ikke nødvendigvis detaljert hva 3. Skriv om du har barn. Alle HATER de som skjuler dette først. 4. Si noe om hva du liker å drive med 5. IKKE gjør som en del innpå der som skriver ei lang liste med «du er søt, snill, aktiv, utadvendt, blid»... fy f... de som skriver noe om hvordan dama SKAL være. NEI 6. Vær ÆRLIG. Ikke utgi deg for å være noe du ikke er. Feks at du går i fjellet osv, men egentlig gjør du det max 1 gang i året. Anonymkode: 31549...f37 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er viktig for deg at han skal skrive i profilteksten? Synes det er vanskelig å velge hva man burde ha med Anonymkode: b362a...dc7 Hva han søker. Kjæreste eller kun en "kaffevenn" (sex). Hva han jobber med og nogen lunde boligområde må fremkomme. Ikke nødvendigvis i teksten, men i de detaljene øverst. Om han har barn eller ikke. Et par av sine hobbyer eller hva han liker å bruke tiden sin på (nok til at man får en smule inntrykk av personligheten). Anonymkode: ee532...491 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: For at jeg skal sveipe til høyre må han ha profiltekst i tillegg til bilde. Han må være seriøs, ikke player/ONS typen. God arbeidsmoral. Fysisk aktiv. Ikke avholds. Anonymkode: ee532...491 Det tror jeg på. Etter fem minutter på Tinder føler jeg meg brisen, for det er så mange glass med vin man skal sveipe seg gjennom. Jeg blir av og til usikker på om det er kvinner eller vinglass jeg er på jakt etter. Fra spøk til alvor kan jeg ikke se for meg at du sveiper mye til høyre om tekst er et krav, eller er menn flinkere til å skrive noe? Sjokkerende få kvinner bruker det feltet, og enda færre på en konstruktiv måte. Anonymkode: 0648a...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det tror jeg på. Etter fem minutter på Tinder føler jeg meg brisen, for det er så mange glass med vin man skal sveipe seg gjennom. Jeg blir av og til usikker på om det er kvinner eller vinglass jeg er på jakt etter. Ganske mystisk det der, virker som ca. halvparten av alle kvinner på Tinder poserer med vinglass, enten før eller etter fjelltoppen. Kan jo selvsagt være det er Crystal Pepsi de drikker, da. Anonymkode: 52631...084
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #11 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det tror jeg på. Etter fem minutter på Tinder føler jeg meg brisen, for det er så mange glass med vin man skal sveipe seg gjennom. Jeg blir av og til usikker på om det er kvinner eller vinglass jeg er på jakt etter. Fra spøk til alvor kan jeg ikke se for meg at du sveiper mye til høyre om tekst er et krav, eller er menn flinkere til å skrive noe? Sjokkerende få kvinner bruker det feltet, og enda færre på en konstruktiv måte. Anonymkode: 0648a...b0f Ikke meg du siterte, men menn har stort sett profiltekst, ja. Har sett veldig få uten. Swiper bort de som kun har emojis i profilteksten, de er det mange av. Anonymkode: fce1c...83b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #12 Skrevet 16. februar 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det tror jeg på. Etter fem minutter på Tinder føler jeg meg brisen, for det er så mange glass med vin man skal sveipe seg gjennom. Jeg blir av og til usikker på om det er kvinner eller vinglass jeg er på jakt etter. Fra spøk til alvor kan jeg ikke se for meg at du sveiper mye til høyre om tekst er et krav, eller er menn flinkere til å skrive noe? Sjokkerende få kvinner bruker det feltet, og enda færre på en konstruktiv måte. Anonymkode: 0648a...b0f Jeg har vel brukt opp tekstfeltet selv. Ingen skåling på bilder. På den andre side er en av mine største interesser er matlaging og gastronomi, her hører drikke til også. Går på mange smakinger, liker å prøve serveringssteder i inn og utland. Har bodd og jobbet 13 år i land et land med helt annen drikkekultur enn Norge. Synes det blir litt kjedelig å ikke kunne dele gastronomiske opplevelser. Får følelsen av at du er en incel Anonymkode: ee532...491
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #13 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Får følelsen av at du er en incel Håper du ikke sikter til meg som er TS, for det er en annen person du diskuterer med dette Anonymkode: b362a...dc7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #14 Skrevet 16. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Håper du ikke sikter til meg som er TS, for det er en annen person du diskuterer med dette Anonymkode: b362a...dc7 Nei, det er absolutt ikke til TS. En annen aggressiv debatør Anonymkode: ee532...491
Engel Skrevet 17. februar 2021 #15 Skrevet 17. februar 2021 Bilder som er klare og ser nye ut, og som viser litt hva personen liker å gjøre. Og helst med et smil! Ingen bilder fra treningsstudio, bar overkropp, bilder av barna (at man har barn oppgis i teksten) Litt i teksten om hva du søker og fritidsinteresser. Og høyde (fordi jeg er over snittet høy selv). Er det litt humor der også så er der ekstra positivt. Negativitet og sutring/klaging går rett til venstre. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #16 Skrevet 17. februar 2021 - Høyde MÅ oppgis. Jeg er 177 selv, og vil ikke risikere å ende opp på date med en bøtteknott. - Om du har barn eller ønske om barn. Dette er uaktuelt for meg, så ikke kast bort tiden min. Anonymkode: 706b4...55d 1
Engel Skrevet 17. februar 2021 #17 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fra spøk til alvor kan jeg ikke se for meg at du sveiper mye til høyre om tekst er et krav, eller er menn flinkere til å skrive noe? Sjokkerende få kvinner bruker det feltet, og enda færre på en konstruktiv måte. Anonymkode: 0648a...b0f Vil si at ca 50% har tekst. Av varierende kvalitet da. Jeg er en av dem som sveiper alle profiler uten tekst (regner oppgitte interesser som tekst) rett til venstre, samme hvor kjekk personen er på bildet. For det første tar jeg ikke de profilene for å søke noe seriøst og varig siden de har gjort null innsats, og for det andre gidder jeg ikke bruke tid på menn med mindre jeg ser at det er noe felles der, i form av felles interesser, livstil e.l. Men sånt er jo avhengig av hva man søker selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #18 Skrevet 17. februar 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Ikke meg du siterte, men menn har stort sett profiltekst, ja. Har sett veldig få uten. Swiper bort de som kun har emojis i profilteksten, de er det mange av. Anonymkode: fce1c...83b Jeg føler at veldig mange menn ikke har noe tekst, og mange har heller ikke noe info om hva de jobber med osv, og gjerne kun 1 bilde. Minst 50% har ingen tekst i alle fall, i alle fall på de jeg ser. En del skjuler også alder. Da lurer jeg på hvorfor de skjuler den, og føler det bare er for å treffe yngre kvinner som vanligvis ikke ville gått for den alderen. For min del må det være noe informativt i profilen, gjerne litt flere bilder, noe tekst, gjerne info om jobb, dersom du har barn osv. Og jeg er ikke interessert i bilder i bar overkropp tatt i speilet, eller på trening osv, eller at man flasher dyre ting, som at man "tilfeldigvis" viser en dyr Rolex klokke, dyre biler osv, for å imponere meg. Men jeg tipper vel en del jenter gjør det samme, med bikinibilder, duckfacelepper osv😂 Hadde vært veldig morsomt å se hvordan Tinder så ut fra en manns perspektiv en gang! Anonymkode: 64f19...7a6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #19 Skrevet 17. februar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vel brukt opp tekstfeltet selv. Ingen skåling på bilder. På den andre side er en av mine største interesser er matlaging og gastronomi, her hører drikke til også. Går på mange smakinger, liker å prøve serveringssteder i inn og utland. Har bodd og jobbet 13 år i land et land med helt annen drikkekultur enn Norge. Synes det blir litt kjedelig å ikke kunne dele gastronomiske opplevelser. Får følelsen av at du er en incel Anonymkode: ee532...491 Det var ment som en spøk, det er bare påfallende mange vinbilder på Tinder. Vin er flott det altså, men generelt litt malplassert i bildeform på Tinder synes jeg. Hvordan i all verden kom du til den konklusjonen? 😂 Litt sarkasme må da være lov. Jeg har vært flink da, som verdens første incel som har barn. Det er temmelig godt gjort om jeg får si det selv! Noe slikt har ikke skjedd på over 2000 år. 10 hours ago, AnonymBruker said: Ikke meg du siterte, men menn har stort sett profiltekst, ja. Har sett veldig få uten. Swiper bort de som kun har emojis i profilteksten, de er det mange av. Anonymkode: fce1c...83b Veldig overraskende, egentlig. Da er det stor forskjell på å sveipe på menn og kvinner på Tinder. Kvinner får flere likes, men menn får kanskje flere som faktisk er relevante? Bortsett fra falske profiler opplever jeg selv at de likes jeg får er fra kvinner som har lest profilen min og er omtrent på samme planet. Anonymkode: 0648a...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #20 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Veldig overraskende, egentlig. Da er det stor forskjell på å sveipe på menn og kvinner på Tinder. Kvinner får flere likes, men menn får kanskje flere som faktisk er relevante? Bortsett fra falske profiler opplever jeg selv at de likes jeg får er fra kvinner som har lest profilen min og er omtrent på samme planet. Anonymkode: 0648a...b0f BINGO! og derfor bør man som mann også klare å sende en melding når man får match. For det er større sjanse for at dama er interessert nå dere får match, enn motsatt. Det er veldig tydelig at mange menn sveiper det meste av damer til høyre og tar en nærmere vurdering først når det har blitt match og dama sender melding. Anonymkode: 01be9...1df 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå