Tonnis Skrevet 16. februar 2021 #1 Del Skrevet 16. februar 2021 Hei😊Holder på å teste for eggløsning å på testene jeg har så skal man lese svaret på testen innafor 5 minutter. Men altså den blir jo bare sterkere jo lenger den ligger. Svak strek med en gang, mye sterkere etter 4 minutter F.eks. Er det da streken etter 4 minutter som er mest pålitelig eller skal positiv komme med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. februar 2021 #2 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg pleier aldri å ta tiden. Men når all fargen har trukket opp og bakgrunnen er hvit og ikke lyserosa så anser jeg testen for ferdig. Gjetter at det er ca. 5 minutter etter jeg tok testen det. Men av og til går jeg ikke tilbake for å se på den før etter 10 minutter. Går helt fint det, testen fremstår som lik da uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 16. februar 2021 Amatariel skrev (27 minutter siden): Jeg pleier aldri å ta tiden. Men når all fargen har trukket opp og bakgrunnen er hvit og ikke lyserosa så anser jeg testen for ferdig. Gjetter at det er ca. 5 minutter etter jeg tok testen det. Men av og til går jeg ikke tilbake for å se på den før etter 10 minutter. Går helt fint det, testen fremstår som lik da uansett. Tusen takk for svar😊 Da tar jeg 4-5 minutter som utgangspunkt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. februar 2021 #4 Del Skrevet 16. februar 2021 Ja, men som hoved-utgangspunkt ville jeg tatt det at fargen skal trekke ferdig. Om du ser på testen at bakgrunnen er rosa, så er det litt for tidlig. Når den er hvit er den klar 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 17. februar 2021 Amatariel skrev (13 timer siden): Ja, men som hoved-utgangspunkt ville jeg tatt det at fargen skal trekke ferdig. Om du ser på testen at bakgrunnen er rosa, så er det litt for tidlig. Når den er hvit er den klar 👍 At den blir helt hvit ja? Tok tiden nå på morgnen, tok rett over 4 minutter før all rosafargen var trekt ut. Så da fortsetter jeg med det, tusen takk for svar😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå