AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg har ei lita jente på 6 mnd. Jeg og samboer har lite sex pga barnet. Vi hadde sex for et par dager siden. Dagen etterpå kjenner jeg litt stikking i livmoren, å kikker på kalenderen min om jeg har eggløsning. Samme dagen har jeg eggløsning. Nå i dagene etterpå har jeg kjent murring og litt sånne mensensmerter/stikkinger i livmor/eggstokk. Jeg hadde det ikke slik når jeg var gravid sist.. høres dette ut som et eventuelt egg har blitt befruktet? Jeg er ikke klar... Anonymkode: 73ce4...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiffig Skrevet 16. februar 2021 #2 Del Skrevet 16. februar 2021 Dette er det jo helt umulig å svare på... du må nesten bare vente til du kan ta test og få svaret på det spørsmålet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Del Skrevet 16. februar 2021 De t er helt vanlig med murringer etter eggløsning og det betyr ikke at egget hr blitt befruktet. Det finns faktisk ingen forskning som kan bekrefte at man kan kjenne egget feste seg, da det er en så mikroskopisk ting som skjer. Men murringer har man gjennom hele syklusen, noen mer enn andre og noen i andre perioder enn andre. Jeg er 1 uke unna eggløsning, syklus dag 9 i dag, og hadde så sterke murringer i går at jeg måtte ta en eggløsningstesta for å sjekke om jeg var helt på viddene. Men neida 🙂 Jeg har aldri merket noe til dette før jeg ble prøver heller. Anonymkode: be4c9...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Del Skrevet 16. februar 2021 du merker da ingenting så kjapt. Anonymkode: e4811...560 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Del Skrevet 16. februar 2021 Hvis du ikke er klar bør dere ikke ha ubeskyttet sex 😏 Anonymkode: 26407...797 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): du merker da ingenting så kjapt. Anonymkode: e4811...560 Stikking i livmoren? Det skjer ikke før egget fester seg før etter 4-6 dager. Du bør sjekke mannen din for klamydia feks. Anonymkode: 80306...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg kan kjenne litt svake mensaktige smerter etter sex om det er lenge siden sist. Jeg får også slike stikkinger rundt eggløsning (uten å være befruktet). Når man driver å kjenner etter noe så kjenner man jo også mye rart fra kroppen Jeg tror ikke du kan kjenne graviditet så tidlig så det er nok ikke det du kjenner, men du er jo fruktbar nå så du bør jo uannsett ta en test om du ikke får mensen til vanlig tid. Anonymkode: d74d4...1c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. februar 2021 #8 Del Skrevet 16. februar 2021 Det går ikke an å kjenne at man er gravid dagen etter sex. Det tar flere dager før egget fester seg, som er da graviditeten starter. Du må nesten bare vente og ta en test. Men hvorfor i all verden bruker dere ikke prevensjon når dere ikke vil ha flere barn (ennå)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. februar 2021 #9 Del Skrevet 16. februar 2021 Vet du at du har eggløsning såpass kort tid etter fødsel? Mange må nærmere 1 år til før de er i syklus. Selvfølgelig mulig og mange som får EL før det, men ble bare litt skeptisk når du sier at du ser i kalenderen at du har EL. Det kan man kanskje ikke stole på om du ikke kartlegger med EL-tester, temping e.l. Stiller meg forøvrig bak de andre her som sier at man ikke kan kjenne symptomer e.l så tidlig. Veldig vanlig å kjenne murringer uansett. Du får nesten ta en test to uker etter samleiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Del Skrevet 16. februar 2021 Vil du ikke bli gravid - BRUK PREVENSJON! Både jeg og en venninne har barn med under 13 måneder mellomrom (planlagt, heldigvis). Anonymkode: e126e...b0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #11 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ei lita jente på 6 mnd. Jeg og samboer har lite sex pga barnet. Vi hadde sex for et par dager siden. Dagen etterpå kjenner jeg litt stikking i livmoren, å kikker på kalenderen min om jeg har eggløsning. Samme dagen har jeg eggløsning. Nå i dagene etterpå har jeg kjent murring og litt sånne mensensmerter/stikkinger i livmor/eggstokk. Jeg hadde det ikke slik når jeg var gravid sist.. høres dette ut som et eventuelt egg har blitt befruktet? Jeg er ikke klar... Anonymkode: 73ce4...cfd Kan du ikke bare vente et par uke, og så ta en graviditetstest, i stedet for å lete etter symptomer på graviditet? Det er for øvrig mulig å bli gravid like etter fødsel. Finnes mange søsken med ett års mellomrom. Anonymkode: 8c192...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #12 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Stikking i livmoren? Det skjer ikke før egget fester seg før etter 4-6 dager. Du bør sjekke mannen din for klamydia feks. Anonymkode: 80306...a75 Egget fester seg ikke før rundt 8 dpo, de fleste ikke før 10 dpo. Anonymkode: be4c9...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå