AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #21 Del Skrevet 19. februar 2021 Vet ikke hvor lang tid mamma brukte på å bli gravid, hverken jeg eller min bror var planlagte. Selv brukte jeg 8 og 9 mnd. Mamma var ikke kvalm i noen av svangerskapene, jeg var veldig kvalm i begge, verst i andre svangerskap. Da mamma fødte meg tok det 11 timer ca. Vond fødsel og jeg satt fast, brakk kravebeinet på vei ut. Min første fødsel tok 6 timer, rask fødsel med stormrier, ukomplisert. Mammas andre fødsel var styrtfødsel. Min andre fødsel tok rundt 10-11 timer, ingen komplikasjoner, men såpass smertefull mot slutten at jeg har fått fødselsangst. Ikke mye likt mellom min mor og meg Anonymkode: e2295...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 20. februar 2021 #22 Del Skrevet 20. februar 2021 Vi er 3 søsken og bortsett fra en spontanabort så gikk det vel ganske smertefritt for seg slik jeg har forstått det. Hun ble fort gravid og alt gikk etter planen. Selv har jeg og mannen prøvd i mange år uten noe resultat, så for min mor og jeg har det vel egentlig vært som dag og natt dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #23 Del Skrevet 20. februar 2021 Ikke likt i det hele tatt! Anonymkode: 73fa8...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #24 Del Skrevet 20. februar 2021 Mor ble gravid på første forsøk med barn 1 og 2 (første eggløsning). Hun var 29 ved første og 34 ved nummer to. Søster ble gravid på første forsøk med barn 1 og på andre forsøk med barn 2. Hun var 33 ved første og 35 ved nummer to. Jeg ble uplanlagt gravid som 28-åring, til tross for at jeg gikk på spiral, og avbrøt. Vi prøver nok på barn senere i år, nå er jeg 31. Dersom genetikken stemmer vil jeg forhåpentligvis ikke få problemer med å bli gravid. Ettersom det har skjedd en gang før mot alle odds, tror jeg det går greit. Som sagt, mannlig sædkvalitet spiller også inn. Anonymkode: c5707...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #25 Del Skrevet 22. februar 2021 Min mor ble gravid med engang, jeg har prøvd i over et halvt år uten hell.. Så ikke likt i det hele tatt. Anonymkode: 7eda1...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå