Gå til innhold

"Hopping" på forumet

AnonymS

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste tiden har problemer med at når jeg er inne i en tråd og skal scrolle nedover, så hopper plutselig siden et godt stykke nedover, slik at det hoppes over flere svar i tråden. Det virker litt som om siden på en eller annen måte følger annonsene på siden, men ikke vet jeg. Dette har pågått en liten stund og er fryktelig irriterende. Den hopper ned, så jeg scroller opp for å se hva jeg har gått slipp av, og når jeg finner ut hvor jeg var, så hopper den igjen. Kan dere undersøke saken?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymS skrev (10 timer siden):

Jeg har den siste tiden har problemer med at når jeg er inne i en tråd og skal scrolle nedover, så hopper plutselig siden et godt stykke nedover, slik at det hoppes over flere svar i tråden. Det virker litt som om siden på en eller annen måte følger annonsene på siden, men ikke vet jeg. Dette har pågått en liten stund og er fryktelig irriterende. Den hopper ned, så jeg scroller opp for å se hva jeg har gått slipp av, og når jeg finner ut hvor jeg var, så hopper den igjen. Kan dere undersøke saken?

Hei, er det mobil eller PC du opplever mest av dette problemet? Eller oppleves det likt begge steder? Har du noen gang klart å se hvilket innhold som fikk det til å hoppe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme. Sitter på stasjonær pc. Men ikke opplevd i dag, da, så mulig det har gitt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (2 timer siden):

Hei, er det mobil eller PC du opplever mest av dette problemet? Eller oppleves det likt begge steder? Har du noen gang klart å se hvilket innhold som fikk det til å hoppe? 

På PC. Kan ikke huske om det har skjedd på mobil og. Jeg aner ikke noe om hvilket innhold som gjør det, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har begynt igjen for meg også. Satt og leste i denne tråden akkurat nå, og den hoppet nedover i tråden før jeg var ferdig med å lese. Vet ikke hvor mange poster den hopper nedover, men tre kanskje? Leser innlegg 6 og plutselig "hikker" tråden og scroller av seg selv ned noen innlegg, forbi de jeg ikke har lest. Skjer det hver gang noen poster noe nytt i tråden? Eller er det reklamen? Det var reklame for Høie sengetøy på venstre side, og for en interiørnettbutikk på høyre side (husker ikke helt hvilken). 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å reprodusere dette. Når det skjer neste gang; kan dere se om det er en uvanlig stor toppannonse under menyseksjonen, eller noe annet ovenfor innleggene som tar opp uvanlig mye plass? Ta gjerne skjermbilde av det dere eventuelt finner. 

Hvis man ikke er innlogget er det flere annonseplasser, som vil kunne gjøre at man i større grad får slik hopping, men jeg kan ikke helt forstå at det skal skyldes noe annet enn at det blir levert en uvanlig stor toppannonse som innlogget. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjedde det igjen. Det var i tråden "ble mobbet av samboer og venninnen!". Det var reklame for Synsam øverst, men om denne var større enn den pleier har jeg ingen formening om.

image.png.756b9499a046d0811bd2633a4c427477.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde akkurat igjen. Det som slo meg denne gangen er at annonsen på venstre side ser ut til å være for stor for siden:

image.thumb.png.97790743552eb1cee46e6bb87ce2331a.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Skjedde igjen, i tråden "Hvilken dag gir dere bort påskeegget". Jeg skrollet til omtrent nest siste innlegg, så hoppet den ned til bunnen av siden, som da så slik ut:

image.png.65755ed0695e238ae5b719c26a737784.png

Annonsen på toppen av siden var denne:

image.png.246d2495bf810770040f5b842d83a758.png

Etter en liten stund ble annonsen på venstre side borte, og hoppingen opphørte. Jeg vet ikke om de to tingene hadde noen sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...