Gå til innhold

Hjelp! Jeg er fortsatt singel..


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Jada, tro meg dette går bra. Vinteren er genial til kvelder forann peisen, kakao og teppekos. Og det behøver man ikke gjøre alene. ;) Nei, se heller frem til å møte en du, uansett når på året det er. Jo mer du haster jo verre blir det å møte noen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jaja du puster bra du:-)
Kjære Gjest :)

Jeg da trufffet mange..og er fortsatt ute med mange gutter..men jeg er ikke forelsket??? Jeg er kanskje kresen?mEN TRODDE virkelig ikke at jeg var så kresen? Eller det bare fordi dette ikke er min tid..den kommer nok den også..

Pust ut inn ut inn..rolig!

Dette går bra! ;)

Er kresen ordet... tror du at vi er upåvikelige av miljø, media, reklame, trender, og ikke minst, "gode venner" (og sjalu veninder)... Har du hørt noe si noe som: Han er nok ikke den rette for deg, jo han er sikkert hyggelig han; glise..

Drar vi på slikt i underbevistheten....

Hvis du hele livet hadde bodd på en avsides plass, en øy, der det bare var noen få mulige, kunne det da vært lettere å bli forelsket?

Mao. Hvor mye tror du yttre påvirkning betyr/forvirrer deg? Eller er det slik at du ikke våger være åpen nok til å bli forelsket?? For mange tenk hvis, og hva om, hva ville de tro om meg da....

Hvis du møtte en du ble betatt av, helt tilfeldigt,tenk deg en kort presentasjon f.eks på jobb, hadde du våget å reise hjem til han og si rett ut at du var betatt, frykten for å tape ansikt hvis han vendte deg ryggen?

The bottom line: Har du motet som kreves?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk høre at skibakke var det beste stedet for å møte noen sist jeg sutra om samme sak. Så da er det vel bare å holde munn og vente på snøen da... ;)

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, ikke bekymre deg! Våren og sommeren er oppskrytt som romantiske måneder spør du meg! Det er nå, når høsten kommer, at det blir sosialt. Nå skjer det ting rundt omkring igjen, lag og organisasjoner starter opp, stampubene blir folksomme og byens konsertliv kommer på fote igjen, folk er samlet på hjemstedene sine, ikke bortreist på ferie et eller annet sted. Det blir mørkt og folk tenner stearinlys... hva er vel mer koselig og romantisk enn det?

Jeg har solid tro på høsten  :)

He he..."lag og organisasjoner", den var søt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ganske ensom siden han plukker dem opp fra nettet.  :overrasket:

Neida, Lestat er søt han!

Og forresten så har jeg truffet 80% av kjærestene min om høsten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstyr. Det bør bli det nye uttrykket!! For som så mange av dere allerede har sagt, så er høsten super-romantisk!!! Jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn en solfylt høstdag i parken som ender i sofan med pledd og kakao. Sammen med den utkårede :)

Jeg har vært singel i to år snart :sjokkert: .... håper virkelig jeg finner en å være romantisk med i høst.. høsten i Østfold er forøvrig den fineste høsten i landet ;)

Men som dere vet, så årnær det sæi her!!

God høst til dere alle! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi alle skulle ønske hverandre en begivenhetsrik og spennende høst, så får vi se hvor det bærer? Tvi tvi alle sammen! Krysser fingre for at det blir mye "pledd og kakao"-dating utover!

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...