Gå til innhold

Hjelp! Jeg er fortsatt singel..


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Ohhh..sommeren er på vei "Hjem" som kusinen min sier..ogjeg er fortsatt singel!

Kling kling!!!Har jo truffet en del gutter i løpet av sommeren..flørtet som bare...og alt sånt..men ikke funnet den riktige prinsen???

Og nå er snart snøen her..og da finner jeg han hvertfall ikke.....buu..hvorfor føler jeg det sånnn....

Deprimerende innlegg!

"Kan du ikke snart få deg sæsteee " ...Joo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda. Samme status her også.

Kanskje vi burde avrude sommer sammen med en siste utepils på grønland til uka ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ikke bekymre deg! Våren og sommeren er oppskrytt som romantiske måneder spør du meg! Det er nå, når høsten kommer, at det blir sosialt. Nå skjer det ting rundt omkring igjen, lag og organisasjoner starter opp, stampubene blir folksomme og byens konsertliv kommer på fote igjen, folk er samlet på hjemstedene sine, ikke bortreist på ferie et eller annet sted. Det blir mørkt og folk tenner stearinlys... hva er vel mer koselig og romantisk enn det?

Jeg har solid tro på høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!! Jeg eeeelsker høsten! klar luft, fine farger (og ny kåpe, hi hi) og ikke minst god unnskyldning for å fryse litt og si "kan du varme meg litt""... (veldig god "ice-breaker" :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utepils er jeg alltid med på! :sjarmor:

Høsten....nå som dere kom med så mye fint om høsten er det kanskje ikke så ille likevel! :klappe::sjenert::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Man kødder da ikke med utepilsen ;)

Du får trykke på angreknappen nedenfor hvis det ikke passer da vet du

_______

| Angre |

|_____|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri møtt noen over nettet! :forvirret:

Sant det..man kødder ikke om utepilsen..bare om møting! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er best.. Da møtte jeg min kjære.. Vi begynte på samme kurs.. Og etter hvert som veret ble kaldere måtte han jo kjøre meg hjem.. Og låne meg jakka si.. Og så måtte han jo bli med inn på kakao etter hvert.. med levende lys selvfølgelig..

Krype sammen under tepper og høre vinden og regnet ute.. Og når sola kommer: rusle rundt i vakre farger, hive løv på hverandre.. Spise eple og kysse..

Høsten er romantisk den!!! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil og ha kjæreste :sur:

Hater høst og vinter. Kanskje burde reise til varmere strøk og finne en høy,mørk og solbrun en :ironi:

Vil enkli bare ha exen :tristbla:

Kan noen si noe positivt om min ganske ferske singeltilværelse please :)

snart 3 mnd..det går fort..samtidig så sakte:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på "hyll-høsten-bølgen" her, jeg har veldig gode erfaringer med høsten når det gjelder å møte det motsatte kjønn. Folk sier de blir så våryre, mens jeg har alltid blitt høst-yr jeg :ler: . Har skjedd spennende ting på høsten flere ganger for min del iallefall!! Så heia-heia!!! (for min del gikk ting i boks i sommer denne gangen da, men jeg skal ikke gni det inn eller noe ;) ).

Psst, dagensdiva: det er ikke farlig å møte Lestat, altså, han biter ikke spesielt hardt ;)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James II

Nei for en katastrofe er du fremdelses singel :klappe:

Nei hvet du hva det finnes sikkert viktigere ting her i livet du kan bry deg om en at du ikke har funnet deg noen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det er jo nå de seriøse forholdene kommer for en dag!!

på våren og sommern er det mye sommerflørter og naken hud, lettkledde mennesker og lett tenning som ikke stikker så mye dypere.

nei jente, det er NÅ det er tid for de virkelige kjæresteforholdene!

nå er det flere unnskyldninger til å være inne og kose seg, det begynner å faktisk bli romantisk med levende lys, kose seg på mørke høstkvelder og tusle i mørket hjem fra kafe, holde hverandre i handa fordi det er litt gufsent.

det er da ikke sommern som er eneste kjærstetiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James II

Har ikke peiling..Men uansett så er det vel ikke en stor katastrofe at man er singel bare fordi sommeren er over.Det er jo altsis en ny sommer i 2006.

Så flere sjanser blir det sikkert.

Men og rope ut hjelp jeg er singel synnes jeg er patetisk ( det er ikke vondt ment )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jaja_*

Det er kanskje bare det at ingen vil ha deg... eller at du krever for mye, kan ikke få alt for en krone heller vet du:-)

Prøv med en tilbudsplakat rundt halsen, f.eks: HØST TILBUD 1/2 PRIS, PRØV GRATIS I 10 DAGER UTEN FORPLIKTELSER!!

Lag en CV og spørr noen av eksene dine om du kan oppgi dem som referanse.

Hvis ikke du da fortsatt ikke finner noen, kan du prøve refleksjon og selvkritikk, se om det er noe du kan gjøre selv; Er du sympatisk, ( ja vi vet du bare er bitchy nor du er pm, men det er det blir du lett husket som..)

Ydmyk eller krevende?

Tåler du andres meninger og kritikk, litt snurten nå, hmmm??

Er du selvsentret, eller lytter du til andre, selv når de snakker om annet en deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Gjest :)

Jeg da trufffet mange..og er fortsatt ute med mange gutter..men jeg er ikke forelsket??? Jeg er kanskje kresen?mEN TRODDE virkelig ikke at jeg var så kresen? Eller det bare fordi dette ikke er min tid..den kommer nok den også..

Pust ut inn ut inn..rolig!

Dette går bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...