AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #21 Del Skrevet 16. februar 2021 Koselig er nok ikke riktig ord når man bruker så sterke bevegelser i utrykket. også fargene. kunstnerisk... nja. Rom for tolking... nja Anonymkode: d9cd6...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #22 Del Skrevet 16. februar 2021 Hva med å kalle det en kladd på et notatark, istedenfor et bilde?? 😄 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Anonymkode: ecad8...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Rosestarwoman Skrevet 17. februar 2021 #23 Del Skrevet 17. februar 2021 Wow, jeg syntes det var et fint bilde ihvertfall. Ser ut som tre soler, et ansikt, en bølge og noen skyer. Virkelig spesielt og fint og absolutt koselig ja. Fortsett med den fine kunsten. Jeg elsker kunst selv og å male selv😇stor og varm klem ifra meg😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #24 Del Skrevet 17. februar 2021 Meh. Er jo bare noen streker uten mening Anonymkode: 1a6aa...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå