AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #1 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg synes trening er veldig kjedelig, hva kan en gjøre i stedet? Noen som har gode råd? Anonymkode: cb99a...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2 Del Skrevet 14. februar 2021 Det synes jeg også. Danse? Anonymkode: 7b621...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #3 Del Skrevet 14. februar 2021 Hva slags trening synes du er kjedelig? Hva har du prøvd? Er det noe du synes er litt morsommere enn andre ting? Anonymkode: 91278...cbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #4 Del Skrevet 14. februar 2021 Hva slags mening er det du tenker treninga skal ha? Å gå turer i ulendt terreng er sunt for både kropp og sjel, typisk i skogen, fjellet osv. Gir både kondisjon og trening av bein, mage, rygg/core. Anonymkode: d7dda...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Del Skrevet 14. februar 2021 Det er jo mye aktivitet som ikke er direkte trening. Dansing er nevnt. Gå turer. Svømme. Klatring. Gå på ski i sesongen. Rulleskøyter på sommeren. Finn noe du synes er morsomt. Anonymkode: da690...166 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #6 Del Skrevet 14. februar 2021 Skal alt alltid være så gøy da? Liker heller ikke trening noe særlig, men får trent likevel. Ikke alltid så gøy å gå på jobb heller alltid, men man gjør det jo bare Anonymkode: d1d44...9c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Del Skrevet 16. februar 2021 Finn deg noen å trene med! Jeg synes også det er utrolig kjedlig, så jeg begynte med squash. Det var gøy det!! Så anbefaler deg å finne en sport som du kan gjøre med venner. Noe som får deg til å le, konkurrere og har det gøy med😄 nå har jeg 2 økter i uken med squash (når det ikke er korona stengt) og 3 dager med styrke sammen med kjæresten. Det ble en gøy kjæreste aktivitet for oss. Jeg klarer ikke å gå på trenning alene for da kjeder jeg vette av meg og gidder ikke mer. Men når jeg har med meg noen så går det helt supert, jeg koser meg og jeg føler meg kjempe flink og har det gøy😄 Gå turer gjør jeg også nesten hverdag, men det gjør jeg alene med musikk på øret. Det er bare fordi jeg liker å gå tur, og ser ikke på det som trenning 😅 Anonymkode: 15ab2...da4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå