Gå til innhold

Hvilke hobbyer har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke hobbyer har du?

Personlig tar jeg bilder og spiller litt gitar. Er også aktiv i Røde kors.

Anonymkode: 896ce...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunnskap, både å lære meg mer, samt å lære bort, er min store hobby.

Da innen fagfeltet jeg også jobber med, som er IT; skymiljøer, utvikling og sikkerhet, som alle er store (uendelige) temaer.

Anonymkode: b4c67...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaming, serier, band, sjakk, trial, foto er vel de mest fremtredende.

Anonymkode: f7350...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampsport, yoga, klatring, ridning, trene hest, skyting (pistol og pil og bue), strikke, sy, lærarbeid, lese og og høre lydbøker, spille piano og gitar og synge.

Har barn og hund også, men det er ikke hobbier.

Anonymkode: 9f9c2...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaming. Bruker minst et par timer om dagen forran PC-en. Fast "gamekveld" på mandager og torsdager, hvor jeg spiller fra 20:00 til midnatt sammen med en fast gjeng kompiser.

Turer i skog og mark. Går rundt i nærområdet 1 time hver eneste dag mens jeg hører på en lærerik podcast. Lengre turer i skogen og slikt blir det bare rundt 2 ganger i måneden.

De to over bruker jeg så og si all min alenetid på. Er jeg sammen med kona, så ser vi film eller Netflix.

Anonymkode: 13ffa...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Studier.

* Lese bøker/fanfics

* Skrive dikt

* Se filmer/tv-serier

* Kampkunst

* Gå (minst 10 000 skritt om dagen)

Brodering

* Bullet journal

* Spille spill

* Kvinneguiden/forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samler og hører mye på nye og gamle vinylplater. Høre på podcast. Truecrime serier. Konserter, ja før korona. Makramė. Og kanskje noe sært for enkelte, lese fakta om fugler og lære meg fuglelyder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trening og friluftsliv, lese bøker, aktiviteter med hunden, være med venner. Har lyst til å finne en hobby som er mer sosial, men vet ikke helt hva enda! 

Anonymkode: 16f29...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korps

Lese bøker

Se filmer/serier

Strikking

Facebook/Kvinneguiden/Instagram/generell nettsurfing

Anonymkode: 7bc2d...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruerer sykkelruter via flere typer kart og view. Målet er naturopplevelser, ikke kun pulsklokka. Turen skal også inneholde mest mulig grus under hjulene. Et annet mål er å unngå for mye skau(marka), blir fort kjedelig i lengden. Heller litt bondegårds-mijø og nedlagde veier ved dyrket mark, turer med havutsikt..m.m. Provence lignende miljø finnes her hjemme også hvis du leter godt nok. Kona tror jeg har klikka.. er kanskje litt sært? Hadde laget flere turer til ferie i Italia i fjor sommer. Gikk heller dårlig med den ferien der gitt..

Endret av PITTY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morgenkåpedyret skrev (På 20.2.2021 den 0.48):

Samler og hører mye på nye og gamle vinylplater. Høre på podcast. Truecrime serier. Konserter, ja før korona. Makramė. Og kanskje noe sært for enkelte, lese fakta om fugler og lære meg fuglelyder. 

"og lære meg fuglelyder"?? Hadde blitt skikkelig imponert hvis du kunne skrike som en måke, og ikke minst synge som denne trosten som har en haug med toner i hver sekvens. Selv er jeg bare frekk som en kråke..😹

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...